Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Hvor kjøper man munkekappe? Må skjule meg i morgen...

At det gikk i dass, glad det ikke var PL... Da hadde jeg skutt meg...

Vi var best, men vi feliet. Nå tror jeg vi bare beholdt Dudek for hans innsats i CL-finalen mot Milan. Det var den eneste gangen jeg har sett ham være bedre enn Reina...

:wallbash: Tape mot Arsenal en ekte skam...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vi var best, men vi feliet. Nå tror jeg vi bare beholdt Dudek for hans innsats i CL-finalen mot Milan. Det var den eneste gangen jeg har sett ham være bedre enn Reina...

7664106[/snapback]

Best? nei. Dudek er vel andrekeeper, dermed sier ren logikk meg at han er dårligere enn Reina.

Tja, dere har vel tapt mot verre lag i år :wee:

Lenke til kommentar
Merseyside Police revealed a 26 year old man named Steven Gerrard was reported missing at around 5.15pm yesterday evening. Around 44,000 witnesses have corroborated that he was last seen perched snugly in Gilberto Silva's top pocket. Police are questioning Theo Walcott in connection with the incident, who is thought to be to blame for the whole sorry affair.

^^

Lenke til kommentar
Merseyside Police revealed a 26 year old man named Steven Gerrard was reported missing at around 5.15pm yesterday evening. Around 44,000 witnesses have corroborated that he was last seen perched snugly in Gilberto Silva's top pocket. Police are questioning Theo Walcott in connection with the incident, who is thought to be to blame for the whole sorry affair.

^^

7666633[/snapback]

Aha, der er løsningen...

Dudek var en god keeper en gang, det er derfor jeg sa det jeg sa...

Lenke til kommentar

7664106[/snapback]

Best? nei. Dudek er vel andrekeeper, dermed sier ren logikk meg at han er dårligere enn Reina.

Tja, dere har vel tapt mot verre lag i år :wee:

7666510[/snapback]

Jeg vil påstå vi hadde det beste spillet, bare at Arsenal satte sjansene sine, de gjorde ikke vi. Og jeg mener de satte sjansene sine nettopp på grunn av Dudek.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke vi skal klandre Dudek for det første målet, det kommer overraskende og han står ganske riktig plassert, men det er en vanskelig ball å ta. Men mål nummer to og tre burde han tatt, og en bedre målvakt ville mest sannsynlig gjort det. Men samtidig blir det ganske meningsløs synsing, ingen vil noensinne ha et fasitsvar på det.

Men at vi var best i kampen var det vel heller liten tvil om. Hadde det meste banespillet og Arsenal var vel heller aldri i nærheten av vår 16-meter utenom de tre målene. 100% uttelling er det vanskelig å gjøre stort. Dessverre hjelper det så evig lite, for når vi ikke setter sjansene våre og er så rufsete og upresise i viktige deler av spillet som i går, går det som det gikk.

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke vi skal klandre Dudek for det første målet, det kommer overraskende og han står ganske riktig plassert, men det er en vanskelig ball å ta. Men mål nummer to og tre burde han tatt, og en bedre målvakt ville mest sannsynlig gjort det. Men samtidig blir det ganske meningsløs synsing, ingen vil noensinne ha et fasitsvar på det.

Men at vi var best i kampen var det vel heller liten tvil om. Hadde det meste banespillet og Arsenal var vel heller aldri i nærheten av vår 16-meter utenom de tre målene. 100% uttelling er det vanskelig å gjøre stort. Dessverre hjelper det så evig lite, for når vi ikke setter sjansene våre og er så rufsete og upresise i viktige deler av spillet som i går, går det som det gikk.

7667317[/snapback]

Enig i at vi hadde spillet, synest det var vi som hadde mest kontroll.

1-7 faktisk mot Arsenal på 2 kamper. Vi må vise Arsenal hvem som er best på tirsdag, og da bør gutta virkelig vise det ;)

Håper det ihvertfall.

Lenke til kommentar

Aurelio er altfor svak defensivt atm.. Han har en fryktelig god innlegsfot, men han utnytter den sjelden veldig godt når han kommer opp på kanten sin. Foreløpig synes jeg vi burde holde fast på Riise, føler meg faktisk mer trygg med han enn med Aurelio enn så lenge. Alle har sine svake perioder, til og med Gerrard har hatt det i år.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

JAAAAAA! Blant de 27 kanalene jeg har, trodde jeg ikke at SportN fantes, men neimen hadde ikke luringene nede i resepsjonen gjort en vri slik at Canal+ Mix ble byttet ut. Herlig!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...