Juggel Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Falmini fikk vel fem advarsler i dag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis Alonso burde hatt gult, så er det en håndfull andre navn som også burde havnet i blokka. Nettopp! derfor kan dere ikke si at dommeren ikke var på "deres" side når Clichy ikke fikk gult kort heller Vet ikke om det var du som skrev det, men det var i alle fall én som nevnte noe slikt. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis Alonso burde hatt gult, så er det en håndfull andre navn som også burde havnet i blokka. True that Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg må si meg takknemlig for at Bendtner hindret Arsenal i å score! Ellers var dette en kamp som Arsenal hadde mye press, men ikke klarte å få de store sjangsene.. Dommere gjør feil, sånn vil det alltid være. Det viktigste nå, er at Liverpool har et godt utgangspunkt før returoppgjøret! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg må si meg takknemlig for at Bendtner hindret Arsenal i å score! Ellers var dette en kamp som Arsenal hadde mye press, men ikke klarte å få de store sjangsene.. Dommere gjør feil, sånn vil det alltid være. Det viktigste nå, er at Liverpool har et godt utgangspunkt før returoppgjøret! Veeeel, så du samme kampen? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Poenget var at begge lags spillere kunne fått gule kort. At Clichy faktisk fikk gult kort forsterker mitt inntrykk om at dommeren ikke favoriserte hjemmelaget for å si det sånn. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Poenget var at begge lags spillere kunne fått gule kort. At Clichy faktisk fikk gult kort forsterker mitt inntrykk om at dommeren ikke favoriserte hjemmelaget for å si det sånn. Dommeren favoriserte jo ingen da. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mitt poeng var at om alle situasjoner hadde blitt dømt rett, inkludert de du påpekte, så hadde arsenal vunnet. Ergo kan man si at arsenal tapte pga feilaktig dommeravgjørelser. Noe du mente var feil. Jeg bare motbeviste din påstand. Du virker ganske sikker i din sak på at Arsenal hadde scoret på den straffa må jeg si. Veit du noe vi andre ikke veit? 9 av 10 straffer går i mål? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Clichy fikk gult kort Nei. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 9 av 10 straffer går i mål? Ikke på Reina Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Veeeel, så du samme kampen? Jeg gjorde nok det gitt!.. Selvfølgelig hadde Arsenal de største sjangsene, men det var ikke alt for mange av de. I alle fall ikke av store målsjangser.. I forhold til hvor mye de hadde ballen og spillet, så skapte de for få sjangser. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Poenget var at begge lags spillere kunne fått gule kort. At Clichy faktisk fikk gult kort forsterker mitt inntrykk om at dommeren ikke favoriserte hjemmelaget for å si det sånn. Dommeren favoriserte jo ingen da. I grunn ikke, men han var mer på deres side for å si det mildt. Syntes det var flere pussige situasjoner i kampen og straffesituasjonen (Veldig klar og dommeren står godt plassert) var prikken over i'en. Når det er sagt, så har dere hatt likedan uflaks tidligere. Straffen Chelsea fikk på Anfield var horribel feks Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Poenget var at begge lags spillere kunne fått gule kort. At Clichy faktisk fikk gult kort forsterker mitt inntrykk om at dommeren ikke favoriserte hjemmelaget for å si det sånn. Dommeren favoriserte jo ingen da. I grunn ikke, men han var mer på deres side for å si det mildt. Syntes det var flere pussige situasjoner i kampen og straffesituasjonen (Veldig klar og dommeren står godt plassert) var prikken over i'en. Når det er sagt, så har dere hatt likedan uflaks tidligere. Straffen Chelsea fikk på Anfield var horribel feks Nei. Ser vi kampen under ett var han mer på Arsenals side. Ingen tvil. Arsenal-spillerne kunne løpe på våre, falle og få frispark. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Poenget var at begge lags spillere kunne fått gule kort. At Clichy faktisk fikk gult kort forsterker mitt inntrykk om at dommeren ikke favoriserte hjemmelaget for å si det sånn. Dommeren favoriserte jo ingen da. I grunn ikke, men han var mer på deres side for å si det mildt. Syntes det var flere pussige situasjoner i kampen og straffesituasjonen (Veldig klar og dommeren står godt plassert) var prikken over i'en. Når det er sagt, så har dere hatt likedan uflaks tidligere. Straffen Chelsea fikk på Anfield var horribel feks Nei. Ser vi kampen under ett var han mer på Arsenals side. Ingen tvil. Arsenal-spillerne kunne løpe på våre, falle og få frispark. Haha, nei! Bruker du meget sterke liverpool briller? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kom hit, så kan vi se kampen i opptak. Tror det er du som har briller (eventuelt ikke?) på deg her. Alle som så kampen her var stort sett enige i det. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kom hit, så kan vi se kampen i opptak. Tror det er du som har briller (eventuelt ikke?) på deg her. Alle som så kampen her var stort sett enige i det. I at dommeren var mer på Arsenals side enn deres? No way in hell. Skulle gjerne kommet over én tur, men jeg vet ikke hvor du oppholder deg. "Anfield Road" er litt langt unna. Jeg har meget godt syn faktisk. 9'er sådan Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Sitter sånn passe fornøyd her nå. Vi hadde flaks i noen situasjoner, det skal sies. Men igjen slipper vi inn mål på corner/dødball mot oss - mens vi igjen aldri skaper noen ting på cornere selv. Er imidlertid meget fornøyd med Kuyt i dag, og er utrolig glad for at vi faktisk har ham i troppen. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kom hit, så kan vi se kampen i opptak. Tror det er du som har briller (eventuelt ikke?) på deg her. Alle som så kampen her var stort sett enige i det. Kan vel ikke ha noe med å gjøre at de du samlet opp for å se kampen med, også var Liverpool supportere? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kom hit, så kan vi se kampen i opptak. Tror det er du som har briller (eventuelt ikke?) på deg her. Alle som så kampen her var stort sett enige i det. Jeg så kampen med en Inter-supporter og to nøytrale. Alle var uenige med det du sier.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå