Nutjob Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Enig med nightkeeper..synes laget dere stiller med i dag virker sterkt, i alle fall på papiret. Så gjelder det å sjå om det gjer det på bana og og Skal på pub med kamerater(pool fans) og sjå kampen, pizza osv. blir kos Håper på United - pool i finale EDIT: la til, redigerte og fiksa litt Endret 2. april 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jepp, undrer meg hvorfor ikke Riise også for prøve seg i CL etter den gode kampen sist helg. Tror også Riise er temmelig lei benken, og ikke for starte fra start Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Enig med deg, Maggen. Riise burde starte. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jepp, undrer meg hvorfor ikke Riise også for prøve seg i CL etter den gode kampen sist helg. Tror også Riise er temmelig lei benken, og ikke for starte fra start Fordi han rett og slett ikke er god nok. Verken defensivt eller offensivt. Håper inderlig Riise forsvinner fra Liverpool til sommeren. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jepp, undrer meg hvorfor ikke Riise også for prøve seg i CL etter den gode kampen sist helg. Tror også Riise er temmelig lei benken, og ikke for starte fra start Fordi han rett og slett ikke er god nok. Verken defensivt eller offensivt. Håper inderlig Riise forsvinner fra Liverpool til sommeren. Ja for Aurelio er jo jævlig mye bedre! Lykke til gutta!! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Riise er hakket bedre enn Aurelio defensivt men eller holder jeg faktisk en knapp på Aurelio i mangel på alternativer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Benitez har gått fra mange utskiftninger til nesten ingen fra kamp til kamp Lykke til, selv om jeg håper på Arsenal Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som vet den nye frekvensen til viasat 4? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jævelig kult å "se" kampen på vg live Edit : fitte, der sto det 1-0 t arsenal ja Endret 2. april 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 gærarrd gjør alt på scoringen Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som vet den nye frekvensen til viasat 4? Kanalsøk? Lenke til kommentar
Aldrack Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som vet den nye frekvensen til viasat 4? Kanalsøk? Fikk det til takk Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ahh, fantastisk med et bortemål. Nå har vi et godt utgangspunkt til og med hvis Arsenal skulle score en gang til. 1-1 vil jo være et knallresultat, og en eventuell seier hadde vært gull. Får se hvordan andreomgangen går, dette kan gå i alle retninger. Men vi lar Arsenal styre litt for mye, det er farlig så sterke som de er offensivt. Stort pluss til Kuyt som jobber mer enn noen andre der utpå, selv om ikke alt lykkes så er jobben likevel viktig, og fyren har jo scoret så man kan ikke klage. Håper han fortsetter slik. Babel har ikke fungert i det hele tatt, men han må være på i mangel av alternativer (nei, Benayoun er ikke et alternativ). Spennende blir det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Kuyt har det å score i store kamper. Har hatt vanvittig høy puls i hele omgangen. Come on reds!!! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Deilig med et bortemål hvertfall. Tippa dette før kampen, så får se om det står seg da. Noe jeg tviler på. Arsenal er farlig frempå ved en del anledninger, og før scoringen vår spilte de oss jo rett og slett ut til tider, men etter scoringen vår har vi vært mye mer med, noe som er bra. Vi var farlig passive på målet til Ade, liker ikke helt det. Ikek så lyst til å tippe et resultat, men jeg tviler på at det står seg sånn det er nå. 2-2 er kanskje ikke umulig. Ville i så fall vært fantastisk for oss. Endret 2. april 2008 av ErlendRU Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 såklart scoret han, jeg har jo brukt 2-3 sider på å slakten fyren Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Håper du begynner å skrive mer dritt om Liverpool, spiller for spiller, The Game. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Arsenal har ikke gjort hjemmeleksa si. Det innøvde frisparket fra Gerrard til Torres har jeg sett før, og jeg har ikke sett sååå mange Liverpool kamper i år Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Arsenal snytt for straffe. Tror vi skal vere fornøyd med uavgjort idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå