Blax Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvor har egentlig wh1te gjort av seg ? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 wh1te har jo akkurat postet, to poster siden ... Better known as cinesque nå. Stemningsbilder før kampen: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Øver seg på dansetrinn og å handse ballen i mål ja..... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 fatter ikke hva Benitez ser i Lucas! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fatter ikke hva du ikke ser i Lucas. Stort talent som allerede har spilt godt i store oppgjør. Er litt variabel enda, men har nok en lys fremtid. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fatter ikke hva du ikke ser i Lucas. Stort talent som allerede har spilt godt i store oppgjør. Er litt variabel enda, men har nok en lys fremtid. De siste kampene jeg har sett har han bare gjort blemmer. Litt god defansiv Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fatter ikke hva du ikke ser i Lucas. Stort talent som allerede har spilt godt i store oppgjør. Er litt variabel enda, men har nok en lys fremtid. De siste kampene jeg har sett har han bare gjort blemmer. Litt god defansiv Lucas er ung, kan ikke forvente all verdens av han ennå. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fyren er ung og har talent, men jeg har tilgode og se noe helt stort fra ham. Men så har jeg ikke sett alle pool matchene heller, så det kan godt hende at han har gjort en bra figur i disse kampene. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Lucas har faktisk vært bedre enn jeg hadde trodd egentlig, hadde trodd han skulle slite med å tilpasse seg en del, ganske tøft å komme fra Brasil til PL tenker jeg. Han har hatt noen dårlige kamper, som den mot Everton i helga, men han har hatt en del bra også. Mot Inter for eksempel. Herlige bilder, nå gleder jeg meg veldig til kamp! Er ikke nervøs nå, men kommer nok om noen timer tenker jeg. Før Unitedkampen holdt jeg jo på å drite på meg, så kommer vel nå også. Tipper uavgjort i dag jeg (0-0 eller 1-1) også vinner vi 1-0 på Anfield. BLir neppe noen målfest. Skulle dog ikek forundre meg om vi taper mot dem til helga da. Typisk liksom. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvor har egentlig wh1te gjort av seg ? Savnet meg? Lucas er et digert talent. Han har gjort en del strålende prestasjoner i år, samt en del dårlige. Han må bli mer jevn, men det kommer med alderen. Torres må snart klippe seg. Lær av Skrtel, keep it short. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Gashj, Jeg er jævelig nervøs. Klarer ikke å få ro i kroppen Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Og risikere én Adebayor tørke? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Går kampen på tv..hvilken kanal? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er vel Viasat 4 som sender CL i dag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvor har egentlig wh1te gjort av seg ? Torres må snart klippe seg. Lær av Skrtel, keep it short. Agree, Lucas og Torres er ganske så like for tiden i grunn Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det er vel Viasat 4 som sender CL i dag. Thx....får vel følge med da Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvor har egentlig wh1te gjort av seg ? Torres må snart klippe seg. Lær av Skrtel, keep it short. Agree, Lucas og Torres er ganske så like for tiden i grunn Det er så morsomt med alle kommentatorene som til tider tror at nesten alle på banen er Torres kan det virke som. Bare en Liverpoolspiller får ballen får ballen i nærheten av målet så er det "nå kommer Torres igjen!!". Skjønner at det går ann å kanskje muligens ta feil av Torres og Lucas, men Torres mot Gerrard og Kuyt f.eks? Okay, tegn på at jeg begynner å bli litt nervøs når jeg snakker om sånne ting.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 DAAAS TEAM IS REDDY! Reina Carragher - Hyypiä - Skrtel - Aurelio Mascherano - Alonso Kuyt - Gerrard - Babel Torres Subs: Itandje, Riise, Voronin, Benayoun, Crouch, Arbeloa, Lucas Sedvanlig lag, eneste som skuffer meg litt er at Riise ikke starter i dag etter den gode prestasjonen i helga. Men det var vel ventet siden Aurelio har spilt mest i CL, og gjorde jo gode kamper mot Inter. Håper på et bortemål. ^^ Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Bra lag, dette tar dere lett over to kamper. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Nesten alt er bra med laget, men jeg er jævlig forbanna over at Riise ikke starter. Endret 2. april 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå