Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fatter ikke hva du ikke ser i Lucas. Stort talent som allerede har spilt godt i store oppgjør. Er litt variabel enda, men har nok en lys fremtid.

De siste kampene jeg har sett har han bare gjort blemmer. Litt god defansiv

Lenke til kommentar
Fatter ikke hva du ikke ser i Lucas. Stort talent som allerede har spilt godt i store oppgjør. Er litt variabel enda, men har nok en lys fremtid.

De siste kampene jeg har sett har han bare gjort blemmer. Litt god defansiv

Lucas er ung, kan ikke forvente all verdens av han ennå.

Lenke til kommentar

Lucas har faktisk vært bedre enn jeg hadde trodd egentlig, hadde trodd han skulle slite med å tilpasse seg en del, ganske tøft å komme fra Brasil til PL tenker jeg. Han har hatt noen dårlige kamper, som den mot Everton i helga, men han har hatt en del bra også. Mot Inter for eksempel.

Herlige bilder, nå gleder jeg meg veldig til kamp! Er ikke nervøs nå, men kommer nok om noen timer tenker jeg. Før Unitedkampen holdt jeg jo på å drite på meg, så kommer vel nå også. :p Tipper uavgjort i dag jeg (0-0 eller 1-1) også vinner vi 1-0 på Anfield. :D BLir neppe noen målfest. Skulle dog ikek forundre meg om vi taper mot dem til helga da. Typisk liksom. :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Hvor har egentlig wh1te gjort av seg ?

Savnet meg? :wee:

Lucas er et digert talent. Han har gjort en del strålende prestasjoner i år, samt en del dårlige. Han må bli mer jevn, men det kommer med alderen.

Torres må snart klippe seg. Lær av Skrtel, keep it short.

Lenke til kommentar
Hvor har egentlig wh1te gjort av seg ?

Torres må snart klippe seg. Lær av Skrtel, keep it short.

Agree, Lucas og Torres er ganske så like for tiden i grunn :)

Det er så morsomt med alle kommentatorene som til tider tror at nesten alle på banen er Torres kan det virke som. Bare en Liverpoolspiller får ballen får ballen i nærheten av målet så er det "nå kommer Torres igjen!!". Skjønner at det går ann å kanskje muligens ta feil av Torres og Lucas, men Torres mot Gerrard og Kuyt f.eks? :ermm:

Okay, tegn på at jeg begynner å bli litt nervøs når jeg snakker om sånne ting.. :p

Lenke til kommentar

DAAAS TEAM IS REDDY!

Reina

Carragher - Hyypiä - Skrtel - Aurelio

Mascherano - Alonso

Kuyt - Gerrard - Babel

Torres

Subs: Itandje, Riise, Voronin, Benayoun, Crouch, Arbeloa, Lucas

Sedvanlig lag, eneste som skuffer meg litt er at Riise ikke starter i dag etter den gode prestasjonen i helga. Men det var vel ventet siden Aurelio har spilt mest i CL, og gjorde jo gode kamper mot Inter.

Håper på et bortemål. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...