Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

The armband proved he was a red, TORRES TORRES

You'll never walk alone it said, TORRES TORRES

We bought the lad from sunny spain

he gets the ball he scores again

Fernando Torres Liverpools number nine!

Also:

Kuyt storspilte og mannen som kasta ballene til cornerflagget skulle hatt diplom for baller av stål.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dere vinner dette, men fy faen for en grise kjedelig kamp. Sliter med å holde øynene oppe. Går å legger meg nedpå en time... :sleep:

Hadde du forventa noe annet? Synes forøvrig det var en bra første omgang da. Fornøyd med seier i dag, selv om den kanskje burde vært større. Men med tanke på at Everton har gjort det ganske bra i år så er jeg fornøyd med at vi mest sannsynlig sikra 4.plassen nå, ved å nettopp slå dem.

Edit: Kuyt og Skrtel var Liverpools beste. Ingen som utpreget seg noe voldsomt negativt, men Lucas og Babel rota litt til tider. Torres jobba heroisk gjennom så og si hele kampen, men blei litt alene på topp til slutt.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Also:

Kuyt storspilte og mannen som kasta ballene til cornerflagget skulle hatt diplom for baller av stål.

Vel hvis det der er å storspille for Kuyt, vel da ler jeg litt. Stort sett feilposisjonert.

Mannen som kastet ballen til cornerflagget er en idiot som kommentator påpekte, gagner ikke laget på noen måte.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke Kuyt spilte så spesielt bra i dag. Han løper mye, men det holder ikke for meg på noen måte når han ikke kommer seg forbi på kanten èn gang. Kuyt kan bare ikke brukes som ving. Han hadde dog noen pasninger som kom fram i dag da. Pluss for det.

Skrtel var den som utmerket seg i dag, ellers var de fleste på det gjevne. Gerrard hadde noen gode pasninger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Gratulerer med 3 poeng og mest sannsynlig sikret 4.plass. Når det er sagt synes jeg ikke dere imponerte i dag, og resultatet kunne liksågreit hvert uavgjort.

Alvorlig talt! Vi styrte kampen fra ende til annen.

Lenke til kommentar

Minimalt med reelle muligheter?

Gerrard stangskudd, Kuyt med et skudd som gikk mindre enn 1 cm utenfor krysset. Det var vel flere også, men jeg kommer ikke på noen nå.

EDIT

Everton hadde 3 avslutninger, hvor en på mål.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar

Dere styrte jo ikke akkurat kampen da, hadde det ikke vært for at Everton var evneveik når de kom over midtbanen kunne de nok skapt mye mer. Var null bevegelse og fantasi, blir flau om de kommer seg til CL etter denne prestasjonen.

Lenke til kommentar

Hva kan man si, foruten TORRES! :D Godgutten. Fikk sett det første kvarteret, inkludert scoringen, før jeg måtte rusle ned til stadion og se Vikings sesongåpning. Ser opptaket av kampen nå, og første omgang har vært ganske grei. Har skapt litt sjanser, og ikke sluppet Everton til en eneste gang, ser ut som vi har hatt god kontroll. Skulle gjerne hatt et mål eller to til, men kan ikke si jeg tenker på det så lenge vi vinner slike viktige kamper.

Kampen i dag satte for øvrig to milepæler: Vi scorte vårt 100. mål for sesongen, og Reina gikk forbi Ray Clemence i antall kamper uten å slippe inn mål på sine første hundre kamper for klubben. :)

Lenke til kommentar
Premier League ble startet i 1992, og jeg tviler på at dere har tatt 3000 poeng i den perioden ... Det kan heller ikke være inkludert The Football League - da blir det jo litt lite. Hva mente du egentlig?

Goscinny ;)

Kanskje i den øverste divisjonen?

Lenke til kommentar

Kuyt banens beste? Wow, hvilken leonardsen tankegang enkelte bestitter. Sålange man gir 100% og løper mye, så spiller det ingen rolle at vedkommende ikke klarer en dritt med ballen ? Flaut for dere at han er i klubben, imo. Som å slå passninger til en murvegg. Und nein, den kommer ikke tilbake

Lucas var værst i dag. Lagde masse unødvendige frispark og gav bort ballen ofte. Men fyren er ung og har i alle fall talent, noe Kuyt ikke har.

Til det positive. Som vanlig solide bakover og Everton skapte vel egentlig ingenting foruten om en heading av Osman. Helt fortjent at dere vant, men overbevisende var det ikke. Saluttfotball og heioghå ble vi ikke servert på Anfield, som vanlig :)

Lenke til kommentar
Kuyt banens beste? Wow, hvilken leonardsen tankegang enkelte bestitter. Sålange man gir 100% og løper mye, så spiller det ingen rolle at vedkommende ikke klarer en dritt med ballen ? Flaut for dere at han er i klubben, imo. Som å slå passninger til en murvegg. Und nein, den kommer ikke tilbake

Kuyt var kanskje ikke banens beste, men han var absolutt god i dag. Kuyt kan jo ikke gjøre en eneste feil lenger, uten at enkelte her inne legger ham for hat. Greit nok at han ikke har hatt en like god sesong som i fjor, men se ikke bare etter feil han gjør.

Lucas var værst i dag. Lagde masse unødvendige frispark og gav bort ballen ofte.

Her er jeg absolutt enig. Frustrerende å se på i dag.

Helt fortjent at dere vant, men overbevisende var det ikke.

Synes vi spilte ganske overbevisende i 1. omgang, mens 2. omgang var et eneste stort gjesp. Slike derby-kamper som dette er som regel aldri velspilte. Kampen i dag gikk faktisk sjeldent pent og pyntelig for seg, uten noen dramatikk. Helt utrolig egentlig!

Edit: dobbelpost.

Endret av Superparanoid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...