Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dessuten så er vel ryktet til Ronaldo en del mer frynsete enn Alonso sitt.

7658824[/snapback]

Og hva hadde dette med saken å gjøre?

7658907[/snapback]

Tenkte jeg og.. Står fortsatt på det jeg sa, om Wh1te har snakket om Ronaldo's situasjon eller ikke, så er det rimelig like situasjoner, og jeg synes det er rett dømming.

Nå er vel kampen punktert og pool er ute av FA. Henry er tilbake i form.

Hvis Kuyt ble tråkket på av Gilberto innenfor 16, ble vel pool snytt for 1 straffe.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Dessuten så er vel ryktet til Ronaldo en del mer frynsete enn Alonso sitt.

7658824[/snapback]

Og hva hadde dette med saken å gjøre?

7658907[/snapback]

Alle vet at Ronaldo var/er en spiller som gjør sånne ting. Til og med den mest hjernevaskede United-supporter er klar over at han har for vane å kaste seg i tide og utide. Derfor er det lettere og mer normalt å si sånn om Ronaldo enn Alonso.

HERREGUD så elendig av Carragher. Han måtte bare prøve å finte Henry, han kunne liksom ikke bare sende ballen utover sidenlinjen. Henry har blitt treigere, forøvrig.

Lenke til kommentar

Rufsete forsvarsspill og dårlig målvakt gjør at vi taper. Synd. Noe må gjøres, blant annet undervise i å ikke ta for store sjanser når du har en som er tre ganger raskere enn deg i ryggen.

Vi tar dem på onsdag.

For øvrig et fantastisk publikum i dag, dét er supportere.

Lenke til kommentar

Det jeg forstod minst i denne kampen er hvorfor i all verden ikke Benitez gjorde flere bytter! Vi gjorde bare et bytte, og det var Aurelio. Når vi ligger under 2-0, må vi selvfølgelig gjøre noe offensivt. Hvorfor kom ikke Bellamy innpå? Benitez bør ha en rimelig god grunn for dette, ellers bør det neste bytte bli trener'n :mad:

Lenke til kommentar

det er dudek sin feil jeg legger all skylden på han er litt forsvaret reina hadde hatt alle ballene

SLUTTRAPPORT

Liverpool langt bedre med i andreomgang, da man til tider spilte småpent og presset voldsomt på for å ta igjen Arsenals tomålsledelse. Man kom ikke nærmere enn Kuyts redusering... Lufta gikk forståelig nok ut av hjemmelaget da Carragher falt mot den spilleren du helst ikke skal falle og gi ballen til i fotballeuropa, noe som førte til 1-3 for Arsenal, og regjerende mester Liverpool er ute allerede før FA cup-eventyret var startet. Man kan trøste seg med at Liverpool nok var det beste laget og hadde mesteparten av banespillet, men Arsenal var dødelig effektive og tre sjanser var nok for London-laget til å score tre mål. Man kan ikke unngå å sette spørsmålstegn med Jerzy Dudek i kveld

Jeg vil komme med påstanden om at Jose Reina ville tatt dem alle.

kilde: liverpool.no

Endret av stisse2k
Lenke til kommentar

Aurelio gjorde en god jobb han, og var mye bedre enn Riise (Som skuffet, hvilket desverre har blitt en vane i det siste). Er enig med Hewitt, vi taper en kamp vi skulle ha vunnet, på grunn av skrot i forsvaret, og svakt keeperspill.

Å si at Reina hadde tatt alle, blir uansett litt vel hypotetisk.

Lenke til kommentar
Aurelio gjorde en god jobb han, og var mye bedre enn Riise (Som skuffet, hvilket desverre har blitt en vane i det siste). Er enig med Hewitt, vi taper en kamp vi skulle ha vunnet, på grunn av skrot i forsvaret, og svakt keeperspill.

7659232[/snapback]

ja kansje var det somn stod på liverpool.no men men! jeg syns ikke riise er god!

jeg vil ha ny venstre back (i verdens klasse) også pennant hadde fine innlegg :love:

aurelio var god :dribble:

Lenke til kommentar

7659232[/snapback]

ja kansje var det somn stod på liverpool.no men men! jeg syns ikke riise er god!

jeg vil ha ny venstre back (i verdens klasse) også pennant hadde fine innlegg :love:

aurelio var god :dribble:

7659266[/snapback]

Venstreback? Vil påstå at Riise er en av de bedre i PL.. Kan ikke legge skylda på enkeltpersoner i forsvaret hele tida.. Forutenom Carra på siste målet da.. Men som oftest kommer målene av dårlig organisering, og at man ikke blir enige om hvem som skal gå på ballen og slikt. Veldig slapt, det er der Rafa har en stor jobb å gjøre. Også på tide å se etter en erstatter for Hyypia og Carra. Carra holder fortsatt koken relativt godt, men en gang begynner nok han å svikte ordentlig også..

Dudek viste hvorfor han har varma benken denna sesongen. Få inn en ny andrekeeper.. Sa det jo før kampen om det kunne være en tabbe å bruke ham, noe det ble. Tror resultatet hadde sett annerledes ut med Reina i mål.

Rafa har også en stor jobb å gjøre når det kommer til å sette sjansene, og være litt mer presise i siste del av angrepet.

Føler vi må fokusere på PL denne sesongen, tror faktisk vi kan ta Chelsea med litt hjelp fra de selv. Slik som vi spiller i dag tror jeg ikke vi greier å slå Barca i CL heller, men man veit jo aldri.. Vi er jo best når det gjelder.. Noen ganger.. :p

Gleder meg til DIC kommer til Anfield med lommeboka, sånn at vi kan shoppe litt i sommer!

Lenke til kommentar
Tenkte jeg og.. Står fortsatt på det jeg sa, om Wh1te har snakket om Ronaldo's situasjon eller ikke, så er det rimelig like situasjoner, og jeg synes det er rett dømming.

Nå er vel kampen punktert og pool er ute av FA. Henry er tilbake i form.

Hvis Kuyt ble tråkket på av Gilberto innenfor 16, ble vel pool snytt for 1 straffe.

7659071[/snapback]

Eh, bullshit? Fyren var jo usynlig hele kampen med unntak av målet der en Liverpoolspiller måtte drite seg ut for at han skulle få til noe. Ingen overbevisning fra hans side i dag nei.

Lenke til kommentar
Eh, bullshit? Fyren var jo usynlig hele kampen med unntak av målet der en Liverpoolspiller måtte drite seg ut for at han skulle få til noe. Ingen overbevisning fra hans side i dag nei.

7659488[/snapback]

Ok, kanskje litt overdrivelse, men han er på vei tilbake i form.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Ordnet litt opp i tråden. Innlegget over meg beskriver det jeg slettet. Ga ingen advarsler, men jeg er oppmerksom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...