Sir Game Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Fiksa nå, Goscinny. Må skjerpe meg på skriveleifzorz nu... Sorry mac Greit at supportere støtter sine, men å ikke ta avstand fra slikt stiller jeg meg sterkt uforstående til. Det samme gjelder å komme med bullshitt som at han fortjente det. For de som ikke husker, så la Keane Håland for hat fordi han var "frekk" og fordi han røyk leddbåndet da han selv forsøkte å sparke ned Håland. Sykt nok... http://img223.imageshack.us/img223/948/nutterkeaneerse9.jpg Roy Keane: "Alfie" deserved whatever coming to him. Du siterer en bok han selv ikke skrev. En bok forfatteren hadde nesten frie tøyler på. Å Keane la ikke han for hat p.g.a det. Men etter utallige dueller og at Håland ropte at han filmet. Ta nå for all del ikke dette som at jeg forsvarer noe, jeg bare retter på game. Forøvrig mener jeg Håland er ei fitte som skylder på Keane angående at karrieren gikk i vasken. "fordi han var "frekk" og fordi han røyk leddbåndet da han selv forsøkte å sparke ned Håland" - Ikke feil det... Stemmer at han stillte seg over Keano og beskyldte han for filming og at de hadde mange dueller i matchen. Det jeg mente med "frekk," orket bare ikke å skrive langt. Det som også stemmer er at Håland var ekstremt populær i Leeds for å fornærme United, noe Keane ikke kunne fordra. At Keane ikke hadde skrevet boken selv, var jeg faktisk ikke klar over. Edit: Må slenge på at jeg selv syntes Alfie er en støgging... Endret 29. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Forbanna tull. Keane har enkelte tilfeller av raseri, men taklet ikke noe verre enn Masche gjør. Hadde du trekt frem Michael Brown eller Savage kunne jeg skjønt det. Hmm... Keane taklet ikke værre enn Masche, han hadde bare enkelte raseriutbrudd. Jeg trodde det var disse utbruddene som førte til de stygge taklingene? Ikke trekk opp Håland-saken er du snill, fyren fortjente det. Den kommentaren beviser vel hvor enkle noen fotballsupportere er. Hvem spiller fortjener å bli høgd ned på den måten? Det er en skam for fotballen at slike taklinger er "tillatt". Spillere som gjør slikt skulle blitt utestengt i lange, lange perioder. Istedenfor får de litt tilsnakk og noen kampers karantene. Det er en straff spillere kan leve med, hvis de virkelig får skada spillere som har "fortjent" det. Takk og lov for at du er den eneste United supporteren jeg vet om som har sagt det. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Forbanna tull. Keane har enkelte tilfeller av raseri, men taklet ikke noe verre enn Masche gjør. Hadde du trekt frem Michael Brown eller Savage kunne jeg skjønt det. Hmm... Keane taklet ikke værre enn Masche, han hadde bare enkelte raseriutbrudd. Jeg trodde det var disse utbruddene som førte til de stygge taklingene? Nå var det heller sjeldent at Keane fikk røde for taklinger da. Var helt andre søte ting han fikk røde for Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Forbanna tull. Keane har enkelte tilfeller av raseri, men taklet ikke noe verre enn Masche gjør. Hadde du trekt frem Michael Brown eller Savage kunne jeg skjønt det. Hmm... Keane taklet ikke værre enn Masche, han hadde bare enkelte raseriutbrudd. Jeg trodde det var disse utbruddene som førte til de stygge taklingene? Nå var det heller sjeldent at Keane fikk røde for taklinger da. Var helt andre søte ting han fikk røde for Ja, det er mulig. Men når Keane først bestemte seg for at den ballen skulle han ha, smalt det hardt som regel. Jeg mener nå at Macherano har litt igjen der enda Lenke til kommentar
iDude Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Keane sin takling skjedde tre-fire år etter at han selv ble "skadet" av Håland, langsint type gitt. Godt å se at de fleste United-supporterne syns taklingen var en smule i overkant i alle fall Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Taklingen var stygg som juling den, og jeg synes Keane fortjente straffen han fikk. Har forresten lest den omtalte boken nå i påsken, meget interessant lesing og man får et litt annet syn på mannen etterpå. Når det er sagt så skal man ikke ta alt i slike selvbiografier for god fisk. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 For de som har snakket om Anfield-tur tidligere, eller for de som ikke har fått det med seg enda: Update Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Får jeg julekort av Liverpool gjengen i år? Som følge av mitt verk, har banan nå rosa-rød Liverpool avatar. Dere slipper altså sannsynligvis provokasjon i en meget viktig uke for dere. Når jeg tenker meg om... Det blir en trist uke her inne... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Får jeg julekort av Liverpool gjengen i år? Som følge av mitt verk, har banan nå rosa-rød Liverpool avatar. Dere slipper altså sannsynligvis provokasjon i en meget viktig uke for dere. Når jeg tenker meg om... Det blir en trist uke her inne... Blir neppe noen julekort med den signaturen du har der Endret 30. mars 2008 av ibrotha Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Snakket ikke om seg selv heller Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, er det noen som har noen forventninger for i kampen i kveld med Liverpool-Everton? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Fader, skulle jo egentlig på russerevyen i dag jeg, men de idiotene som satt opp forestillinga la den jo til nøyaktig samma tid som Everton-kampen. Det skjer ikke at jeg ser på en revy da altså. Det handler litt om prioriteringer her. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke trekk opp Håland-saken er du snill, fyren fortjente det. Den kommentaren beviser vel hvor enkle noen fotballsupportere er. Hvem spiller fortjener å bli høgd ned på den måten? Det er en skam for fotballen at slike taklinger er "tillatt". Spillere som gjør slikt skulle blitt utestengt i lange, lange perioder. Istedenfor får de litt tilsnakk og noen kampers karantene. Det er en straff spillere kan leve med, hvis de virkelig får skada spillere som har "fortjent" det. Takk og lov for at du er den eneste United supporteren jeg vet om som har sagt det. Bu-fuckin-hu, jeg er den store stygge ulver. Haaland fortjente det, du ber ikke Keane fake skader, han ba om det. Dessuten måtte han legge opp pga en skade i det andre benet. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Merseysidederby idag ja, dette blir morro! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Dette har sjangs til å bli den beste fotballhelgen på en stund Starter med Chelsea - Boro 14.30 Forsetter med Liverpool - Everton 17.00 Og avsluttes med Brann - Fredrikstad 20.00 Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Ikke trekk opp Håland-saken er du snill, fyren fortjente det. Den kommentaren beviser vel hvor enkle noen fotballsupportere er. Hvem spiller fortjener å bli høgd ned på den måten? Det er en skam for fotballen at slike taklinger er "tillatt". Spillere som gjør slikt skulle blitt utestengt i lange, lange perioder. Istedenfor får de litt tilsnakk og noen kampers karantene. Det er en straff spillere kan leve med, hvis de virkelig får skada spillere som har "fortjent" det. Takk og lov for at du er den eneste United supporteren jeg vet om som har sagt det. Bu-fuckin-hu, jeg er den store stygge ulver. Haaland fortjente det, du ber ikke Keane fake skader, han ba om det. Dessuten måtte han legge opp pga en skade i det andre benet. Så hvis man sier at en spiller diver, så fortjener man å bli sparka helseløs mange år etter. Jeg kan ikke skjønne på hvilken som helst måte Håland ba om det. Uansett hva en spiller har gjort eller sagt mot en annen, er det ingen som fortjener å bli taklet på den måten. Skjønner ikke logikken i det du sier NightKeeper. Endret 30. mars 2008 av AndersC Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bu-fuckin-hu, jeg er den store stygge ulver. Haaland fortjente det, du ber ikke Keane fake skader, han ba om det. Dessuten måtte han legge opp pga en skade i det andre benet. Dummeste jeg har lest på et forum. "du ber ikke Keane fake skader, han ba om det." Så hver eneste gang noen roper at Torres / Ronaldo / [innsett navn her] diver, så fortjener de å bli drept i en duell? latterlig. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Bu-fuckin-hu, jeg er den store stygge ulver. Haaland fortjente det, du ber ikke Keane fake skader, han ba om det. Dessuten måtte han legge opp pga en skade i det andre benet.Det fins nok av eksempler på at skader fører til feilbelastning og nye skader. Om det var det som skjedde vet jeg ikke, men supporterlogikken din kvalifiserer deg uansett ikke til medisinsk ekspert Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Bu-fuckin-hu, jeg er den store stygge ulver. Haaland fortjente det, du ber ikke Keane fake skader, han ba om det. Dessuten måtte han legge opp pga en skade i det andre benet. Dummeste jeg har lest på et forum. "du ber ikke Keane fake skader, han ba om det." Så hver eneste gang noen roper at Torres / Ronaldo / [innsett navn her] diver, så fortjener de å bli drept i en duell? latterlig. Keane brakk benet da han skulle takle Haaland, og når Keane ligger der med brukket ben så sier Haaland at Keane ikke skal fake skader. Endret 30. mars 2008 av NightKeeper Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Keane brakk benet da han skulle takle Haaland, og når Keane ligger der med brukket ben så sier Haaland at Keane ikke skal fake skader. Så, la oss se nytt på det. Vist Ferdinand prøver å takle Torres, men brekker benet i taklingsforsøket, og Torres blir litt sint og roper at han skal dra seg opp og ikke ligge og vri seg...da er det greit at Ferdinand dreper Torres? o_0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå