Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime


AllFather

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri sett Masche gå etter noe annet enn ballen, det er poenget.

Ja enig der, ingen Eboue.

 

Gleder meg faktisk like mye til kampen mellom Everton - Liverpool som vår mot Villa idag. Håper jo klart på Everton, men der igjen vil jeg ha sterkest mulig lag ute i Europa :S

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har aldri sett Masche gå etter noe annet enn ballen, det er poenget.

Ja enig der, ingen Eboue.

 

Gleder meg faktisk like mye til kampen mellom Everton - Liverpool som vår mot Villa idag. Håper jo klart på Everton, men der igjen vil jeg ha sterkest mulig lag ute i Europa :S

Å gleder meg til Kampen i morra :D

Lenke til kommentar
Så Viking er pri én, forran Liverpool altså? Får jeg en A4 side dmotbør nå ? :p

Vet ikke, har ikke bestemt meg for hva jeg skal se/gå på enda. Har alltid prioritert Liverpool foran Viking de gangene de har krasjet (heldigvis ikke for ofte), men nå som jeg har betalt dyre dommer for sesongkort vet jeg ikke lenger om jeg kan prioritere slik om jeg skal være fornuftig. Men vi får se, jeg skal se begge kampene uansett, tar alltid opp Liverpool-kamper jeg ikke får sett live.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg foretrekker kjeften til Mascherano foran knottene til Keane any day. Mascherano er en utrolig sportslig spiller, men alle gjør feil.

 

Hvorfor trekker du inn Keane i denne diskusjonen? Er ingen som har sagt at Mascherano er en usportslig spiller, er det vel?

 

Er det ikke ganske åpenlyst at jeg trekker Keane inn for å sammenligne Masche med en annen midtbanekjempe? Spillestilen til Keane og spillestilen til Masche representerer to forskjellige måter å gjøre jobben sin på, jeg foretrekker sistnevntes.

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker kjeften til Mascherano foran knottene til Keane any day. Mascherano er en utrolig sportslig spiller, men alle gjør feil.

 

Hvorfor trekker du inn Keane i denne diskusjonen? Er ingen som har sagt at Mascherano er en usportslig spiller, er det vel?

 

Er det ikke ganske åpenlyst at jeg trekker Keane inn for å sammenligne Masche med en annen midtbanekjempe? Spillestilen til Keane og spillestilen til Masche representerer to forskjellige måter å gjøre jobben sin på, jeg foretrekker sistnevntes.

Forbanna tull. Keane har enkelte tilfeller av raseri, men taklet ikke noe verre enn Masche gjør. Hadde du trekt frem Michael Brown eller Savage kunne jeg skjønt det.

Lenke til kommentar
Jeg foretrekker kjeften til Mascherano foran knottene til Keane any day. Mascherano er en utrolig sportslig spiller, men alle gjør feil.

 

Hvorfor trekker du inn Keane i denne diskusjonen? Er ingen som har sagt at Mascherano er en usportslig spiller, er det vel?

 

Er det ikke ganske åpenlyst at jeg trekker Keane inn for å sammenligne Masche med en annen midtbanekjempe? Spillestilen til Keane og spillestilen til Masche representerer to forskjellige måter å gjøre jobben sin på, jeg foretrekker sistnevntes.

 

Keane sitt rykte som "voldsmann" er sinnsykt overdrevet.

 

Ikke trekk opp Håland-saken er du snill, fyren fortjente det.

Lenke til kommentar

Kødder du?? Så du mener han fortjente å få hele karrierern knust, fordi han var uheldig og og kom borti Keane (leddbåndskade) ?

 

Selv som jeg digger (fortsatt) Keane, så innrømmer jeg glatt at taklingen på Håland gjør meg kvalm. Jeg elsket spillestilen hans, men akkuratt den der var for mye av det gode.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Kødder du?? Fortjente å få hele karrierern knust, fordi han var uheldig og og kom borti Keane (leddbåndskade)

 

Selv som jeg digger (fortsatt) Keane, så innrømmer jeg glatt at taklingen på Håland gjør meg kvalm. Jeg elsket spillestilen hans, men akkuratt den der var for mye av det gode.

Spørsmålet mitt var til NightKeeper som hevdet Håland fortjente det. Jeg lurte på hvorfor han mente dette ...

 

"Fortjente å få hele karrierern knust, fordi han var uheldig og og kom borti Keane (leddbåndskade)"

Skulle det være et spørsmålstegn der? Det har en viss betydning for hvordan man skal tolke den ...

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Fiksa nå, Goscinny. Må skjerpe meg på skriveleifzorz nu... Sorry mac :yes:

 

 

Greit at supportere støtter sine, men å ikke ta avstand fra slikt stiller jeg meg sterkt uforstående til. Det samme gjelder å komme med bullshitt som at han fortjente det. For de som ikke husker, så la Keane Håland for hat fordi han var "frekk" og fordi han røyk leddbåndet da han selv forsøkte å sparke ned Håland. Sykt nok...

 

http://img223.imageshack.us/img223/948/nutterkeaneerse9.jpg

 

Roy Keane: "Alfie" deserved whatever coming to him.

Endret av The Game
Lenke til kommentar
Fiksa nå, Goscinny. Må skjerpe meg på skriveleifzorz nu... Sorry mac :yes:

 

 

Greit at supportere støtter sine, men å ikke ta avstand fra slikt stiller jeg meg sterkt uforstående til. Det samme gjelder å komme med bullshitt som at han fortjente det. For de som ikke husker, så la Keane Håland for hat fordi han var "frekk" og fordi han røyk leddbåndet da han selv forsøkte å sparke ned Håland. Sykt nok...

 

http://img223.imageshack.us/img223/948/nutterkeaneerse9.jpg

 

Roy Keane: "Alfie" deserved whatever coming to him.

Du siterer en bok han selv ikke skrev. En bok forfatteren hadde nesten frie tøyler på. Å Keane la ikke han for hat p.g.a det. Men etter utallige dueller og at Håland ropte at han filmet.

 

Ta nå for all del ikke dette som at jeg forsvarer noe, jeg bare retter på game.

 

Forøvrig mener jeg Håland er ei fitte som skylder på Keane angående at karrieren gikk i vasken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...