Rexbatov Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Du har rett. Det ser ut som om Bennett får downs hver gang han gir kort. Jeg husker godt det forbanna trynet hans da han ga 2 røde kort til Ronaldo. (På 2 kamper seff. Graham Poll er en annen sak. ) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Syns ikkje han er så bra på det heller egentlig. Trur nok vi har eit litt forskjellig syn på den godaste Clattenburg. I mi bok er han blant dei eg helst ikkje vil sjå som dommar i PL. (Han og Uriah Rennie) Ja, det har vi definitivt. Jeg tar Clattenburg foran Bennett anyday anytime, kun fordi sistnevnte er så vrang at jeg bare blir irritert av å se ham løpe rundt på matta mens han tenker på at det er han som har makten i denne kampen. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (Han og Uriah Rennie) Andre Marriner og Rob Styles. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Mascherano skjerper seg nok. Den følelsen han sitter igjen med er neppe en god følelse og vi vil nok få en unnskylding fra han snart. Javier er bare et menneske og alle kan gjøre feil - det viktigste er at han angrer på det - noe jeg er sikker på at han gjør. (Prøver ikke på noen måte å forsvare det han gjorde) Edit: Rafael Benitez sier at Javier Mascherano nå vet at han gjorde en stor feil ved å gå til dommer Steve Bennett for å spørre om hvorfor Fernando Torres fikk gult kort mot slutten av første omgang. Endret 23. mars 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ordner seg det, fortsatt stor fan av Mascherano selv om han dreit seg ut på et utrolig dårlig tidspunkt. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 - Planetens dummeste mann. Har noen en video av gult kort nummer to og etterspillet? Goscinny ;-) Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) - Et kort klipp av Masche når han "ser rødt" Klippet er for kort, så vi får ikke se hele situasjonen, men. Endret 24. mars 2008 av sagberg Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Klippet er for kort, så vi får ikke se hele situasjonen, men. For kort er helt riktig, burde vel ha vært 35 minutter langt for å få med seg alt det dumme han gjorde etter han felte Scholes... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Klippet er for kort, så vi får ikke se hele situasjonen, men. For kort er helt riktig, burde vel ha vært 35 minutter langt for å få med seg alt det dumme han gjorde etter han felte Scholes... Agreed, eier jo ikke disiplin han mannen. Han kan også få lengre straff enn en kamp står det på VG NETT etter gårsdagens episode. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Agreed, eier jo ikke disiplin han mannen. Han kan også få lengre straff enn en kamp står det på VG NETT etter gårsdagens episode. Det står mye rart på VG NETT!.. Men joda, det er sant. Hadde han forlatt banen med en gang han fikk det røde, tror jeg han hadde fått bare én kamp, men så lenge han nektet å gi seg og 3-4 personer måtte holde han igjen, blir det nok 2-3 kamper ekstra! Lenke til kommentar
Kiman™ Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Oss i Pool-tråden og scousere i United-tråden er jo det som skaper skikkelige diskusjoner, det kan vi ikke gi oss med Lenke til kommentar
Raste Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ser kampen i reprise nå på Canal +, ikke rart at Masche fikk rødt kort. Fulgte jo dommeren hele tiden, når jeg ser det igjen så er det helt utrolig at han ikke fikk rødt kort før. I hver situasjon der det ble dømt så så jeg han, ikke EN uten han. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Var det eg også tenkte,men viss vi ikke er velkommen så... Ingen brukere kan bestemme hvor vi United-supportere skal gjøre av oss. Om de ikke liker at vi er her, kan de fint finne seg en annen plass å være, for da er helt klart diskusjon.no ingenting for dem. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Oss i Pool-tråden og scousere i United-tråden er jo det som skaper skikkelige diskusjoner, det kan vi ikke gi oss med Så lenge det holdes på et saklig og interessant nivå så er jeg enig med deg Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Det har du rett i Teggy, det kan vi ikke bestemme. Og hvis det var forrige posten min du reagerer på, så var ikke den så kjempeseriøst ment. Sorry Edit: Enig med Benitez over meg. Endret 24. mars 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Oss i Pool-tråden og scousere i United-tråden er jo det som skaper skikkelige diskusjoner, det kan vi ikke gi oss med Er da strengt tatt ikke så mange scousere her på forumet? Så lenge det holdes på et saklig nivå, som ikke akkurat er hele tida, så burde nå alle være velkomne i alle tråder. Blir hvertfall jævlig kjedelig uten United-supportere i denne tråden og omvendt. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Det har du rett i Teggy, det kan vi ikke bestemme. Og hvis det var forrige posten min du reagerer på, så var ikke den så kjempeseriøst ment. Sorry Edit: Enig med Benitez over meg. Nå mener jeg ikke bare din post, men det går ikke mange dager mellom hver gang en liverpool-supporter klager på at vi er her. Og tåpelig er det, for man må kunne tåle å argumentere litt mot andre enn bare egne supportere, da det nesten ikke blir diskusjon ut av det. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Ser kampen i reprise nå på Canal +, ikke rart at Masche fikk rødt kort. Fulgte jo dommeren hele tiden, når jeg ser det igjen så er det helt utrolig at han ikke fikk rødt kort før. I hver situasjon der det ble dømt så så jeg han, ikke EN uten han. Ja, men så er spørsmålet: Er det gult kort for å stille dommeren et spørsmål? Ja, Mascherano klagde mye til Bennett og ofte, men jeg så ikke at Bennett sa til Masche at han må holde kjeft og slutte å mase så jævlig. Han bare trakk opp det røde med en gang. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Agreed, eier jo ikke disiplin han mannen. Han kan også få lengre straff enn en kamp står det på VG NETT etter gårsdagens episode. Ikke begynn nå. Du har ikke sett mange kamper med Masche, ikke skap deg. Fyren er ikke sånn som regel. Han gjorde en stor feil, og han vet det. Hvor mange ganger har ikke Rooney gjort lignende? Javier ødela i går, men han vet det og vil hvert fall ta lærdom av det. Han var overtent, så det gjelder å finne en balanse mellom å være tent og være overtent. 2-3 kamper er for lite, utestengelse på "livstid" hadde vært bra. På samme måte som at du burde hatt livstidsutestengelse herfra fordi denne posten var latterlig ræva? (Jada, var helt sikkert en spøk, men dårlig var den uansett) Nå mener jeg ikke bare din post, men det går ikke mange dager mellom hver gang en liverpool-supporter klager på at vi er her. Og tåpelig er det, for man må kunne tåle å argumentere litt mot andre enn bare egne supportere, da det nesten ikke blir diskusjon ut av det. Jeg er helt enig med deg, det bør og skal være et helt åpent forum hvor alle kan diskutere. Men når du sier at det ikke går mange dagene mellom hver gang en Liverpool-supporter klager på noen av dere, så prøv også å se det fra vårt ståsted hvorfor noen klager. Det er jo ikke fordi det foregår en saklig diskusjon, eller kommer med noen morsomheter, det er fordi det veeeldig ofte postes latterlige provokasjonsforsøk. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Nå mener jeg ikke bare din post, men det går ikke mange dager mellom hver gang en liverpool-supporter klager på at vi er her. Og tåpelig er det, for man må kunne tåle å argumentere litt mot andre enn bare egne supportere, da det nesten ikke blir diskusjon ut av det. Jeg er helt enig med deg, det bør og skal være et helt åpent forum hvor alle kan diskutere. Men når du sier at det ikke går mange dagene mellom hver gang en Liverpool-supporter klager på noen av dere, så prøv også å se det fra vårt ståsted hvorfor noen klager. Det er jo ikke fordi det foregår en saklig diskusjon, eller kommer med noen morsomheter, det er fordi det veeeldig ofte postes latterlige provokasjonsforsøk. Sant, men litt provokasjon må det jo være. Så lenge det ikke går over i det helt latterlige, som jeg er enig i at det fra tid til annen gjør, så synes jeg bare det er morsomt med litt provokasjoner, om det er liverpool-supportere eller United-supportere som kommer med det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå