Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gud så jævlig frustrerende kamp.. Snytt for straffespark, Alonso hopper for å bli ikke bli takla, men det er absolutt kontakt der.. Dommern viser seg fram som en eneste stor idiot. Også skikkelig frustrerende at Arsenal spiller så jævlig skittent, men det er jo kjennemerket dems så. Og hva faen gjør Dudek så langt ute?! Få ut Dudek og Crouch!!

Edit: Og det er frustrerende at vi ikek greier å sette sjansene våre og at forsvaret får helt nella når Arsenal nærmer seg..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Gud så jævlig frustrerende kamp.. Snytt for straffespark, Alonso hopper for å bli ikke bli takla, men det er absolutt kontakt der..

7658614[/snapback]

Alonso hopper vel og holder igjen foten for å få straffespark. Såkalt konstruering av straffespark. Synes det er rett av dommern å blåse for filming, selvom det er kontakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg blir såååå forbanna. Jeg spyr nesten av forakt. Stygge, stygge dommer og det ubrukelige, ukoordinerte forsvaret vårt. Jeg har fortsatt tro på seier, men jeg blir bare så irritert.

Lenke til kommentar
Gud så jævlig frustrerende kamp.. Snytt for straffespark, Alonso hopper for å bli ikke bli takla, men det er absolutt kontakt der..

7658614[/snapback]

Alonso hopper vel og holder igjen foten for å få straffespark. Såkalt konstruering av straffespark. Synes det er rett av dommern å blåse for filming, selvom det er kontakt.

7658623[/snapback]

Det kan diskuteres til evig tid, men jeg mener Alonso hopper for å unngå den andre spilleren, men alikevel blir felt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

7658614[/snapback]

7658623[/snapback]

Skjønner ikke helt hva du snakker om egentlig. Alonso ble forsøkt sparket ned. Hvis dere ser reprisen en gang til så ser dere at Silva kommer med knottene først og akkurat ikke treffer ankelen til Alonso. Han forårsaker uansett at Alonso faller og det er en klar straffe.

Lenke til kommentar

Skulle definitivt vært straffe. Alonso hopper og blir definitivt felt av Gilberto som kommer inn med strake føtter. Katastrofe å gi gult for filming.

Grei kamp, men vi falt av etter 0-1-målet. 0-2-målet skal bare ikke skje. Men kudos til Rocisky for to flotte mål og for å være særdeles effektiv. I andre omgang må vi satse. Inn med Bellamy for Garcia eller Crouch, og gjerne en offensiv spiller til.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hva du snakker om egentlig. Alonso ble forsøkt sparket ned. Hvis dere ser reprisen en gang til så ser dere at Silva kommer med knottene først og akkurat ikke treffer ankelen til Alonso. Han forårsaker uansett at Alonso faller og det er en klar straffe.

7658672[/snapback]

Slik jeg ser det gjør han akkurat det Ronaldo gjorde tidligere denne sesongen. Han holder igjen foten for å bli truffet, for å få straffe. Når Ronaldo gjorde det utenfor 16metern fikk han frispark, og flere av Pool supporterne her fløy i taket fordi de mente det var filming osv.. Helt greit det, men når Alonso gjør akkurat det samme slik jeg ser det, så er det merkelig at poolsupportere ikke klarer å se det. Har ikke sett reprisen veldig mange ganger, så jeg _kan_ ta feil, men etter å ha sett reprisen noen ganger på tv mener jeg det jeg sier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Slik jeg ser det gjør han akkurat det Ronaldo gjorde tidligere denne sesongen. Han holder igjen foten for å bli truffet, for å få straffe. Når Ronaldo gjorde det utenfor 16metern fikk han frispark, og flere av Pool supporterne her fløy i taket fordi de mente det var filming osv.. Helt greit det, men når Alonso gjør akkurat det samme slik jeg ser det, så er det merkelig at poolsupportere ikke klarer å se det. Har ikke sett reprisen veldig mange ganger, så jeg _kan_ ta feil, men etter å ha sett reprisen noen ganger på tv mener jeg det jeg sier.

7658751[/snapback]

Hva så? Jeg har ikke sagt at Ronaldo filmer og derfor angår ikke det meg. Jeg driter i hva Ronaldo gjorde, Alonso filmet ikke. Dessuten så er vel ryktet til Ronaldo en del mer frynsete enn Alonso sitt.

Nå eier vi Arsenal denne omgangen. Snakkes om 30.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...