Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 for vi trenger en skuddsterk venstreving/back Jeg synes Aurelio har krutt jeg. Pluss at han treffer av og til også. Har vel et mål, trenger ny venstre back Jeg(liverpool-supporter) og min bror(arsenal-supporter) sitter igjen med tanken om at FA bør stille med bedre dommere Lenke til kommentar
GLN Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Helt klart. Når en skal gi gult kort for hver duell/takling, ødelegger du mye av kampen, det blir ikke samme futt, ikke samme angrepsspill når halve laget har gult kort og du ødelegger en kamp fullstendig med et rødt kort Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 for vi trenger en skuddsterk venstreving/back Jeg synes Aurelio har krutt jeg. Pluss at han treffer av og til også. Har vel et mål, trenger ny venstre back Jeg(liverpool-supporter) og min bror(arsenal-supporter) sitter igjen med tanken om at FA bør stille med bedre dommere Syntes ingen av dere skal klage for høyt i dag, men at noen burde skiftes ut er jeg enig i. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er ikke mye å si. Vi spiller svakt og blir straffet av en rekke personlige feil. Jeg er utrolig skuffet over Mascherano, men jeg håper han kan lære av det. Cluet er å være tent, men ikke overtent. Reina var både god og dårlig, altså veldig ujevn. Forsvaret var svakt, spesielt Skrtel i duellene. Slikt skal ikke skje. Agger, hvor er du?! Vi ser at bredden i troppen vår ikke er god nok, og som ventet viser noen spillere seg for svake til å spille for Liverpool - Kuyt, Benayoun, Aurelio har ikke mye i klubben å gjøre. Torres var egentlig relativt god i dag, men han får null hjelp og de gangene han får ballen er neste Liverpool-spiller 30 meter lenger bak. Greit at han omtrent er Supermann™, men det er nesten umulig å gjøre ting helt alene mot Vidic og Rio. Helt fortjent tap, mer er det ikke å si. Men det er klart at det ville sett annerledes ut med Agger og en fornuftig Mascherano, men det får vi ta til neste år (Agger rekker ikke en eventuell CL-finale heller). Vi får sikte oss inn på mer CL-suksess, samt å prøve å hente inn Arsenal og ta en tredjeplass. 8 poeng foran og innbyrdes oppgjør igjen, samt en veldig dårlig form for Wengers elever. Umulig er det ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 for vi trenger en skuddsterk venstreving/back Jeg synes Aurelio har krutt jeg. Pluss at han treffer av og til også. Har vel et mål, trenger ny venstre back Jeg(liverpool-supporter) og min bror(arsenal-supporter) sitter igjen med tanken om at FA bør stille med bedre dommere Syntes ingen av dere skal klage for høyt i dag, men at noen burde skiftes ut er jeg enig i. Bror min har vel mye og klage på Så du Chelsea-arsenal kampen? JEg klager på dommernivået. Litt irrerende er det også at de to desidert mest kortkåte dommer`ne dømmer såpass store kamper. United vant fortjent btw,bare så¨det er sagt Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg har tatt dommerkurs selv, og det så og si det første jeg ble fortalt, var at en helst skal ha en del skitt i ørene og overse det meste av kjefting. Så Mascherano må virkelig ha sagt noe stygt. Men han lærer nok av dette. Det som var verst var jo at han ikke klarte å forlate banen rolig og behersket. Skremmende rett og slett. Regner med at Rafa hadde en alvorsprat med han etterpå. Ellers tapte vi fullt fortjent, og det er tydelig at vi sliter med en skikkelig mental barriere mot United. To år siden sist seier, og fire år siden sist seier på OT. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Masche sa ikke stygge ting - det var det at han HELE TIDEN sa noe. Som de viste, det var totalt 4 situasjoner hvor masche maste som bare faen, sa fuck off, fuck off, fuck off, gestikulerte mot linjemannen og dommer, eller løp 30 meter for å snakke med dommeren. Det var den konstante nægginga som gjorde at han fikk gult, ikke at han sa at dommerens mor var mann når han løp fram til bennet på den siste. Husk at GULT for kjefting ikke er særlig uvanlig heller, og ikke skal så mye til. Det her var for å være helt ærlig mer enn nok for å få rødt for å prate til dommeren alene. 2 stk gule. Spør du meg. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jepp, Mascherano er fæl på det der, og jeg regner med det var derfor han ble sendt av banen. Håper han lærer. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg tipper Mascherano ikke sa noe stygt til Bennett akkurat i den situasjonen. Men etter gjentatte kommentarer, og i det hele tatt forstyrrelser av dommeren skjønner jeg at det gule kortet kom. Jeg skjønner også Masche, som synes det var rart at han fikk gult kort bare fordi han stilte dommeren et spørsmål, blei forbanna. Bennett ga han ikke Masche det gule korte pga. den siste episoden, men helheten av all klaging og kommentering. Masche oppfatta det helt sikkert som om han fikk kort bare pga. den ene episoden, så det er ikke rart han blei forbanna der og da, men som sagt, det var et kort som følge av litt for mye snakking. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 for vi trenger en skuddsterk venstreving/back Jeg synes Aurelio har krutt jeg. Pluss at han treffer av og til også. Har vel et mål, trenger ny venstre back Jeg(liverpool-supporter) og min bror(arsenal-supporter) sitter igjen med tanken om at FA bør stille med bedre dommere Syntes ingen av dere skal klage for høyt i dag, men at noen burde skiftes ut er jeg enig i. Bror min har vel mye og klage på Så du Chelsea-arsenal kampen? JEg klager på dommernivået. Litt irrerende er det også at de to desidert mest kortkåte dommer`ne dømmer såpass store kamper. United vant fortjent btw,bare så¨det er sagt Ja, jeg så kampen ja. Skjønner at det er frustrerende, men den offsidegoalen var jo forholdsvis mariginal. Mache fikk helt fortjent rødt kort, så jeg skjønner ikke klagene. Dommerne er mennesker og tar feil. Mange ganger det går imot oss også, men thats life. Deal with it... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det hele begynte jo dog med at Bennett ga gult kort til Torres. Jeg skal selvfølgelig være forsiktig med å si ting siden jeg ikke aner hva som er blitt sagt, men for meg virker Bennett som en arrogant jævel. Det ser ut som Torres bare sier noe helt rolig til Bennett og forklarer noe, og sikkert er litt frustert ettersom det var to-tre dueller der før det ble blåst frispark til ham. Og det får han gult for. Helhetsinntrykket mitt av Bennett er jævlig dårlig. Han er en allright dommer i avgjørelsene sine, selv om han ikke alltid vet hva "konsekvent" betyr, men det er måten han ter seg ovenfor spillere på som gjør at han ikke later til å ha noen forståelse for hvordan det er å være spiller. Han driter jo i dem, og bare fnyser av dem, peker på fløyta og sier at det er JEG som har makta her. Clattenburg er min idealdommer. Han er neppe den beste når det kommer til alle avgjørelser som tas, men helvete for en grei fyr han virker som, og han har noe viktig i opptredenen og respekten sin ovenfor spillere. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det hele begynte jo dog med at Bennett ga gult kort til Torres. Jeg skal selvfølgelig være forsiktig med å si ting siden jeg ikke aner hva som er blitt sagt, men for meg virker Bennett som en arrogant jævel. Det ser ut som Torres bare sier noe helt rolig til Bennett og forklarer noe, og sikkert er litt frustert ettersom det var to-tre dueller der før det ble blåst frispark til ham. Og det får han gult for. Helhetsinntrykket mitt av Bennett er jævlig dårlig. Han er en allright dommer i avgjørelsene sine, selv om han ikke alltid vet hva "konsekvent" betyr, men det er måten han ter seg ovenfor spillere på som gjør at han ikke later til å ha noen forståelse for hvordan det er å være spiller. Han driter jo i dem, og bare fnyser av dem, peker på fløyta og sier at det er JEG som har makta her. Clattenburg er min idealdommer. Han er neppe den beste når det kommer til alle avgjørelser som tas, men helvete for en grei fyr han virker som, og han har noe viktig i opptredenen og respekten sin ovenfor spillere. Amen til hele innlegget. Akkurat slik føler jeg og det. Lenke til kommentar
mufc9 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hewitt sa at Clattenburg er en idealdommer!! :!: Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hehe, Clattenburg skaffet 7 gule, 2 suspensjoner og pengebot til United på en kamp. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Etter mi meining er Clattenburg kanskje den dårligaste av alle dommarane i PL. Eg har enda til gode å sjå han dømme ein nokonlunde god kamp. I starten av sesongen brukte han ca ti minutt kvar kamp til å prate med spelarane, før han må ha fått beskjed av FA om å skjerpe seg. Han er vel den som har auka mest når det gjeld kortbruk utover i sesongen, og innimellom sitt korta så laust i lomma på han at det er heilt latterlig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Så sa jeg også at han ikke er den beste på avgjørelser, men poenget var at han er den beste dommeren når det kommer til å håndtere spillere. Alle som har spilt fotball vet hvor kjipt det er å ha en arrogant dommer som bare fnyser av deg. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Syns ikkje han er så bra på det heller egentlig. Trur nok vi har eit litt forskjellig syn på den godaste Clattenburg. I mi bok er han blant dei eg helst ikkje vil sjå som dommar i PL. (Han og Uriah Rennie) Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hewitt sa vel ganske enkelt at Clattenburg var en fin fyr på bana, som klarer å oppføre seg mot spillerne. Når han dømmer forklarer han de hvordan han så situasjonen, og det er lite spillerne kan gjøre med det, men de får hvertfall en forklaring. Han dømmer ikke alltid riktig, men ingen her har sagt det heller. Dette i motsetning til Bennett som heller snur ræva til uten å si et ord om noen ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå