Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Plankekjøring dette. Med eller uten mache, vi hadde vunnet uansett Nei, det hadde dere ikke Oddsen var med oss, siden vi leda en null og har ikke tapt de siste 5 årene på old trafford etter å ha tatt ledelsen. Legg til Uniteds fine statistikk mot liverpool siste årene...ja så.. Vi får aldri vite det, men oddsen er klart på vår side. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Han hjalp nok litt til på fallet, men han ble tatt. Feil å dømme filming, og feil å dømme straffe. Kunne vel kanskje fått straffe om han falt på vanlig måte. Og for å sette det litt i perspektiv, hvis Ronaldo faller som en nikkedukke, så har du en sammenligning for Torres også? Han falt jo stadig vekk, og filmet en liten skade og så videre, så skjønner ikke helt hva som klages over. Uansett, Škrtel stikker av med bestemannsprisen i dag Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Folk som fortjenner ris på baken etter kampen Masche-Need I say more? Reina-Dritt 1.omgang,reddet et skudd(resten ble han påskutt) Liverpools dødball-trener- Again with this shit! Ronaldo-Han liker sadokisme+han filmer Kuyt-Ny drittdag på jobben Skrtel. Sugde balle på hodedueller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Skal du begynne nå....dere tapte.Synd. Alt annet DRIIIITER vertfall eg i...om hele Liverpool legger seg ned og filmer eller United gjør det...det bryr meg ikke. Så ikke begyn å diskuter DET da Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 HAhah...Dive?...dro nå beina under han da..men straffe var det ikke... Ja, dive. Han faller jo som en nikkedukke. Det var da kontakt, men straffe ville nok vært litt hardt idømt. Så minimal kontakt rettferdiggjør filming? Sorry meg, men Torres kasta seg noen ganger han også duh... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Han hjalp nok litt til på fallet, men han ble tatt. Feil å dømme filming, og feil å dømme straffe. Kunne vel kanskje fått straffe om han falt på vanlig måte. Og for å sette det litt i perspektiv, hvis Ronaldo faller som en nikkedukke, så har du en sammenligning for Torres også? Han falt jo stadig vekk, og filmet en liten skade og så videre, så skjønner ikke helt hva som klages over. Uansett, Škrtel stikker av med bestemannsprisen i dag Vet ikke om du så reprisen av taklingen på Torres? Begge anklene ble tatt. Men du lukket vel kanskje øynene da? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hvem som diver har ingenting med saken å gjøre, slutt å bli med på den diskusjonen noen forsøker å skape. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Og så løp han en halvmaraton før han falt... Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Skal du begynne nå....dere tapte.Synd. Alt annet DRIIIITER vertfall eg i...om hele Liverpool legger seg ned og filmer eller United gjør det...det bryr meg ikke. Så ikke begyn å diskuter DET da Da skal du få lov å slippe å diskutere. Det er ikke noe tvang Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut. Si det til Inter du Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lurer på om kampbildet hadde blitt det samme hvis Hyypia hadde spilt, men det er lett å si sånt i ettertid. Vet ikke helt om Skrtel er en spiller vi burde bruke i de store kampene ennå. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut. Ja jøss, skyld på det Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut. Si det til Inter du Liverpool slo Inter fortjent(begge kampene) OG det kunne fort ha sett anderledes ut om kampene hadde spilt 11vs11 så poenge ditt er? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Han hjalp nok litt til på fallet, men han ble tatt. Feil å dømme filming, og feil å dømme straffe. Kunne vel kanskje fått straffe om han falt på vanlig måte. Og for å sette det litt i perspektiv, hvis Ronaldo faller som en nikkedukke, så har du en sammenligning for Torres også? Han falt jo stadig vekk, og filmet en liten skade og så videre, så skjønner ikke helt hva som klages over. Uansett, Škrtel stikker av med bestemannsprisen i dag Vet ikke om du så reprisen av taklingen på Torres? Begge anklene ble tatt. Men du lukket vel kanskje øynene da? Du oppfører ikke deg akkurat som en mod må jeg si, når du sier til folk at dem lukket øyene eller ikke ser kampen osv. Torres divet mere enn Ron gjorde i dag, så. Men kanskje vi skal slutte å diskutere hvem som divet og ikke divet? Kampen er over, United vant og det var rettferdig resultat. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut. Ja jøss, skyld på det Ja, for i bunn og grunn har det ingenting å si om laget teller elleve spillere Raste: Send klage til forumstyret eller send meg en PM. Og vis meg gjerne hvilke retningslinjer jeg bryter Endret 23. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut. Si det til Inter du Liverpool slo Inter fortjent(begge kampene) OG det kunne fort ha sett anderledes ut om kampene hadde spilt 11vs11 så poenge ditt er? Poenget hans er at om Matarazzi ikke hadde blitt utvist, ville Inter våget mer, og da hadde Liverpool fått betraktelig mer å bry seg om. Han sier ikke at vi ikke vant fortjent, bare at kampen hadde sett annerledes ut. Om jeg har forstårr riktig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er grisetakknemlig for at vi fikk spille mot 10 mann mot Inter. Det hadde helt klart noe å si. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 United vant fortjent, skal ikke si noe på det, men vi spilte over halve kampen med 10 mann. 11 vs 11 hadde garantert sett annerledes ut. Ja jøss, skyld på det Ja, for i bunn og grunn har det ingenting å si om laget teller elleve spillere Raste: Send klage til forumstyret eller send meg en PM. Og vis meg gjerne hvilke retningslinjer jeg bryter Men ikke i denne tråden, eh? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Men det kan være sant i denne kampen og selv om inter fikk noen utvist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå