Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva var det Torres gjorde som kvalifiserte til gult?

Akkurat det samme som Mascherano han prater det på seg...

Skulle gjerne visst hva han sa. Så ut som om han bare spurte hva som skjedde, deretter viste dommeren det røde og da gikk han klikk. Selvfølgelig var det dumt av han å gå bort til dommeren likevel, men kortet mener jeg var feil.

Hvordan kan du mene at kortet er feil når du ikke har peiling på hva han har sagt? Og hvis du har fulgt litt med de siste dagene har det vært en enorm diskusjon etter situasjonen med A.Cole på onsdag, og etter det burde Masche skjønt at man ikke bør kødde med dommeren. Tror helt ærlig at Masche ikke sa: "Hei kjære dommer :) Jeg bare lurer på hvorfor du ga gult kort for den situasjonen der, det må da ha vært litt dumt? :)". Uansett er det ikke noe poeng å kjefte på dommeren, de endrer aldri mening. Skjønner at det er frustrerende som Pool-supporter, men den situasjonen her kan du ikke si at kortet var feil - og ferdig med det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Torres ble akkurat drept i en takling av ferdinand? Greit han løp forbi brown som ikke akkurat er vår store spiller :).

Van der sar har ennå ikke måttet redde forøvrig.

Torres lever han.

Treningsfeltet i morgen: "Gutter, jeg skal lære dere noe nytt i dag. Det heter sikring. Og etterpå skal vi ha teori om forsvarsorganisering. Reina skal jobbe med feltarbeid hele tiden."

Jeg forventet aldri at våre 10 skulle stå i mot Uniteds 11, men for noen millioner i måneden må da spillerne våre kunne takle? Kampens høydepunkt så langt er Nanis baklengs. Fin utførelse.

Nå er det bare å komme seg i isbadet og glemme dette så fort som mulig. Men før det vil jeg ha en thunderbolt.

Lenke til kommentar
Hælvettes Bennett, heng den kødden. Han suger i hver kamp han dømmer, om det er Liverpool eller ikke.

Ja vel. Alle kortene til Pool har vært korrekte, men hvorfor i SVARTE får ikke Manu spillerne kort, de er jo fredet! Se Rooney på på Reina, på grensa til rødt! Se etterslengeren på Torres i løpsduellen med Vidic(?). Det er jo soleklare kort, men Bennett er en såpass arrogant jævel, at ikke bryr ræva si med en dritt.

Tåpelig av Masche, men jeg kan skjønne at han blir forbanna når Bennett Den Stygge driter i hva Manchester United gjør.

Bennett er konsekvent en vei, og er en feig tulling!

Ellers må jeg si at målet til Manu er fortjent nok.

Husker du dette; AndersC? :p

På 25 kamper:

RØDT: 4

GULT: 78

SNITT: 3,28 pr kamp.

Bare for å sitere enn eller annen fotball spiller:

"Det var som om dommeren hadde fått helt nye gule kort og ville se om du funket"

- Richard Rufus

Det er faen meg godt at noen deler ut korta. Den statistikken der burde hver dommer hatt. Kanskje spillerne da skjønner at holding i trøya og filming faktisk ikke er lov. Man kan jo si at for mange kort ødelegger kampene, men hva gjør ikke riving og filming?

Bennett er konsekvent i dømming si hver kamp, noe som er meget bra.

Ja, jeg husker det. Men han må da for faen dømme riktig i det minste. At jeg sa at han suger hver kamp han dømmer trekker jeg tilbake, skreiv det i rein skuffelse.

Når han skal dømme konsekvent, må han gjøre det begge veier.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Nani bekrefter i alle fall at min teori var rett og at han burde startet.

Hvorfor gidder Ronaldo å dive når United leder såpass?

Lenke til kommentar
Hvordan kan du mene at kortet er feil når du ikke har peiling på hva han har sagt? Og hvis du har fulgt litt med de siste dagene har det vært en enorm diskusjon etter situasjonen med A.Cole på onsdag, og etter det burde Masche skjønt at man ikke bør kødde med dommeren. Tror helt ærlig at Masche ikke sa: "Hei kjære dommer :) Jeg bare lurer på hvorfor du ga gult kort for den situasjonen der, det må da ha vært litt dumt? :)". Uansett er det ikke noe poeng å kjefte på dommeren, de endrer aldri mening. Skjønner at det er frustrerende som Pool-supporter, men den situasjonen her kan du ikke si at kortet var feil - og ferdig med det.

Var nok et utbrudd i kampens hete det der :) Men når sant skal sies så lurer jeg virkelig på hva han sa. Så jeg utaler meg ikke noe mer om saken før jeg vet hva som er sagt. Selv om vi alle er enig i at det var utrolig idiotisk gjort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
HAhah...Dive?...dro nå beina under han da..men straffe var det ikke...

Ja, dive. Han faller jo som en nikkedukke.

Det var da kontakt, men straffe ville nok vært litt hardt idømt.

Så minimal kontakt rettferdiggjør filming?

Lenke til kommentar
Tror han mente meg bl.a.

Jeg tipper 3-0 :)

Er så forbanna sikker på at vi vinner, at jeg skal skrive resultatet i signaturen uansett utfall. I denne kampen våkner Ronaldo mot Liverpool og helvette er løs...

NightKeeper: Greit jeg "jinxer" oss framover eller? Sa jo at det betyde "lykke"

Plankekjøring dette. Med eller uten mache, vi hadde vunnet uansett

Lenke til kommentar
Nani bekrefter i alle fall at min teori var rett og at han burde startet.

Hvorfor gidder Ronaldo å dive når United leder såpass?

Haha, greit du er sur pga tapet. Men dive? Haha, ikke få meg til å le. Ronaldo skulle vende, og Carragher hindrer han med å benet. Dere ble pisset på, enkelt og greit. Kunne ha vunnet med flere mål å.

Reina, er han dere skal bli sur på. To tabber av målene, slår jo i lufte enn ballen på Ron og Brown sitt mål.

Lenke til kommentar
Tror han mente meg bl.a.

Jeg tipper 3-0 :)

Er så forbanna sikker på at vi vinner, at jeg skal skrive resultatet i signaturen uansett utfall. I denne kampen våkner Ronaldo mot Liverpool og helvette er løs...

NightKeeper: Greit jeg "jinxer" oss framover eller? Sa jo at det betyde "lykke"

Plankekjøring dette. Med eller uten mache, vi hadde vunnet uansett

Jinx i vei du pus, men jeg må motjinxe, da funker det bedre.

Ikke prat om dive da gutta, kapteinen deres har noen fine han og på samvittigheten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Folk som fortjenner ris på baken etter kampen

Masche-Need I say more?

Reina-Dritt 1.omgang,reddet et skudd(resten ble han påskutt)

Liverpools dødball-trener- Again with this shit!

Ronaldo-Han liker sadokisme+han filmer

Kuyt-Ny drittdag på jobben

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Ikke prat om dive da gutta, kapteinen deres har noen fine han og på samvittigheten.

Haha, for en logikk! Gerrard har tatt en dive eller to, så vi kan aldri uttale oss. Smart sagt :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...