Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sånn btw - taper vi fortjent. Vi taper ikke, vi ligger under. Rio eier for øvrig Torres på ingen måte i dag, så det var mange spådommer som ble gjort til skamme der. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nok en united-kamp med *dommerhjelp*Men lurer på va Mashe og Reina gjorde imårrest! Har Mashe blitt ulovlig betalt (seff ikke,men man begynner og undre) Haha herregud jeg ler av deg. Kom med noen konkrete argumenter på hvorfor vi får hjelp av dommern? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva faen?! Det der er rødt kort. Riktignok jævelig dumt gjort av Mascherano, men utvises av den grunn? Synes det var latterlig. Hva var det Torres gjorde som kvalifiserte til gult? Sånn btw - taper vi fortjent. Har ikke tapt enda Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er Javier Mascherano sin feil. *fixed* Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lurer fælt på hva som går av Reina ja, det er ikke akkurat normalt at han holder på sånn. I dag har han virkelig vært forferdelig, det straffer seg mot topplaga. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er jo ingen av oss som vet hva de sier, men det vi vet er jo at enhver dommer får slengt "fuck off" og lignende flere hundrer ganger mot seg i hver kamp, så det alene kan jo ikke være nok til å sende ut Masche og gi Torres gult. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Wh1te, var det ikke du som sa at Masche skulle pisse på oss?Helt uproft var Masche, en spiller skal ikke gjøre noe sånt. 0 IQ som NightKeeper sier. Han var jo glimrende frem til han ble utvist. Men du ser kanskje ikke kampen? Sier bare at noen hos dere sa at viss vi tapte så kom vi til å klage på dommeren,nå taper dere,og nå er det DERE som trekker fram og klager på dommeren...var bare det Sist jeg sjekket så het ikke jeg "dere". Ser kampen, det eneste han gjør er å klage på dommeren og sparke ned spillere.l. Torres blir jo puttet i baklomma til Rio og Vidic. Endret 23. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nok en united-kamp med *dommerhjelp*Men lurer på va Mashe og Reina gjorde imårrest! Har Mashe blitt ulovlig betalt (seff ikke,men man begynner og undre) Haha herregud jeg ler av deg. Kom med noen konkrete argumenter på hvorfor vi får hjelp av dommern? du ser hermetegna ja? Du vet hva det betyr? Sa ikke at dommeren har vært United-fan Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nok en united-kamp med *dommerhjelp*Men lurer på va Mashe og Reina gjorde imårrest! Har Mashe blitt ulovlig betalt (seff ikke,men man begynner og undre) Haha herregud jeg ler av deg. Kom med noen konkrete argumenter på hvorfor vi får hjelp av dommern? Du skjønner vel hva han mener med *dommerhjelp* Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Tror Mascherano hater seg selv akkurat nå. Håper dommeren legger lista litt høyere i andre omgang. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nok en united-kamp med *dommerhjelp*Men lurer på va Mashe og Reina gjorde imårrest! Har Mashe blitt ulovlig betalt (seff ikke,men man begynner og undre) Haha herregud jeg ler av deg. Kom med noen konkrete argumenter på hvorfor vi får hjelp av dommern? Om du ikke skjønte det så var han sarkastisk . Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Sesongverste av Reina ja. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nok en united-kamp med *dommerhjelp*Men lurer på va Mashe og Reina gjorde imårrest! Har Mashe blitt ulovlig betalt (seff ikke,men man begynner og undre) Haha herregud jeg ler av deg. Kom med noen konkrete argumenter på hvorfor vi får hjelp av dommern? Du skjønner vel hva han mener med *dommerhjelp* Tydligvis ikke Tror ikke Peter kommer innpå med det første nå gitt. Rafa-talen bør bli noe alla Istanbul! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva faen?! Det der er rødt kort. Riktignok jæveligSånn btw - taper vi fortjent. Har ikke tapt enda Nei. 45 min igjen, I know. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva var det Torres gjorde som kvalifiserte til gult? Akkurat det samme som Mascherano han prater det på seg... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ser kampen, det eneste han gjør er å klage på dommeren og sparke ned spillere.l. Torres blir jo puttet i baklomma til Rio og Vidic. Her oser det av innsikt og objektiv analyse. Fortsett sånn, så blir du kanskje invitert i studio som ekspertkommentator. Hvis Torres blir putta i baklomma på Vidic, så sitter Ronaldo og synger i suspen til Kuyt. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ait, da beklager jeg til danielzu Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Skjønner ikke at spillerne klager så fuckings mye på dommeren, har aldri sett dommeren endre mening etter han har dratt fram det gule eller det røde. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Noen som ser på Sky? Haha, Gray og Redknapp krangler jo nesten. Forøvrig litt enig med Gray, Mascherano spør bare dommern hva det er som skjer, det er når han blir vist ut at han flipper totalt. Når det er sagt er det jo selvfølgelig helt idiotisk at han i det hele tatt skal bort til dommern når han har gult fra før og har oppført seg snodig hele omgangen. Edit: Spillerne må få lov til å snakke med dommeren, særlig etter det kortet til Torres som var fullstendig latterlig. Endret 23. mars 2008 av ugh! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Good boy Bra å innrøme feil On TOpic: Hakke sett Reina tabbe seg ut på samme måten siden Everton i 06 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå