Hewitt Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Kjempefint at Rio og vds begge spiller. Da får de ingenting å unnskylde seg med. Hadde Torres scoret uten at Rio var på banen, ville det jo blitt "jammen han scorte jo bare fordi Rio ikke spilte, hadde han spilt hadde han aldri scoret". Edit: Må forresten slenge inn her at jeg må løpe på Viking-kamp rett etter at kampen er ferdig, og at det er derfor jeg ikke kommer til å være her for å diskutere etterpå. Bare sånn at dere ikke tror jeg har gjemt meg vekk hvis vi skulle tape. Endret 23. mars 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Torres-dødaren spiller fra start. Det samme gjør VdS Håper på en spennende kamp med et godt resultat for Man Uniteds del! Goscinny Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vi får nå se, nervene er ihvertfall i høyspenn. Nå lister jeg meg bort i godstolen. Lykke til! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Bra 11er fra begge lag, dette blir spennende. Skal ikke klage på nervene her hvertfall, sitter jo nesten her å skjelver jo. Jaja, lykke til alle sammen! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Kom igjen pool, for en gangs skyld så krysser jeg fingra for dere De har forsvaret, dere har laget. GoGo Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Reina virker veldig nervøs idag. Tror dere han kan bli syndebukk? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva er taktikken til Rafa i dag montro? NULL DEFENSIV ORGANISERING?! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Hva gjorde Reina der ute :/ Lenke til kommentar
fakey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 "U got brwnd!" Neida, men dere scorer. Synd for dere at vi også scorer et til og vinner 2-1 slik drømmen min i natt fortalte meg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Babel brukte Brown som rundingsbøye der Men ManU forsvar er dobbelt så bra organisert som våres ER DET MULIG MASHE??? Endret 23. mars 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fy faen for en latterlig dommer. Dette blir en farse. Idiotisk av Mascherano, men dommeren har jo ikke kontroll. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 åJåjåjåjåj. Der var muligens kampen avgjort? Herregud Masche fyra seg opp nå altså. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fy faen for en latterlig dommer. Dette blir en farse. Idiotisk av Mascherano, men dommeren har jo ikke kontroll. Ble dere som klaget på dommeren da.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fy faen for en latterlig dommer. Dette blir en farse. Idiotisk av Mascherano, men dommeren har jo ikke kontroll. Her må jeg kalle meg helt uenig. De eneste som har mast og jagd og kjeklet opp dommeren er torres og masche. Hele veien. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Fy faen for en latterlig dommer. Dette blir en farse. Idiotisk av Mascherano, men dommeren har jo ikke kontroll. Hater den typen dommer som Bennett er. Jævla arrogant idiot som driver med ren maktdemonstrasjon fordi han er dommer. Ikke rart Masche blir irritert pga oppførseln til dommern. Vet ikke hva Mascherano sa da, men jeg skjønner ham. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Altså. Så dere Masche på FØRSTE taklingen hans? For det første var det klart gult - og det eneste han klarer å si er FUCK OFF FUCK OFF FUCK OFF hele veien. Arrogant dommer? Arrogant Masche spør du meg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Man kan klage på dommeren, men Masherano ba om det... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Men etter det gule til Mache elhvafaen så har han gått og slengt dritt og fucket opp dommeren hele tiden,så at han fikk gult nå etter at han var helt oppi trynet på dommeren var fair Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå