Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Dette er ikke godt nytt, Robben, Terry og Cech. Jeg håper vi klarer den kampen, men det blir minst like tungt som kampen mot Barca...

Argh, jeg hater dårlige nyheter...

7634020[/snapback]

Tja... hvem vet? Kanskje er det gode nyheter for oss dersom Chelsea kommer til å bruke en rekke halvfriske spillere som ikke er 100 % restituert enda... :hmm:

7636588[/snapback]

Ja du har rett, men hvordan er egenlig tilstanden til Cech?

Endret av SasaB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Veldig flott. Neill er en spiller vi trenger, en høyreback som cover for Finnan, og økt konkurranse om den plassen. Neill er en svært god høyreback, men svakheten hans er vel at han pådrar seg litt mange gule kort. Men i dagens Liverpool har jeg ingenting imot en hardhaus eller to, det trenger vi egentlig.

Angående Mascherano, er jeg langt mer usikker. Men så lenge avtalen gjelder en låneavtale med opsjon på kjøp, så sier jeg "go for it". Selv om han ikke har slått til i West Ham enda, tror jeg han kan være en god juvel om han får tillit og finner seg til rette. Så en foreløpig låneavtale er veldig for.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Jeg må si at dersom dere får han og at han kan spille for dere pga. lovverket, da får dere en solid spiller! Javiér er en spiller jeg gjerne hadde sett i United-drakta.

Han har ikke akkurat slått til i West Ham, men jeg er rimelig sikker på at det er en sammenheng mellom det og antall spilte minutter.

Lenke til kommentar

Vi får han nok, men er vel usikkert om han får spille før til høsten, får se hva Fifa kommer fram til. Synes uansett han er en interessant spiller, blir spennende å se hva han kan utrette..

Neill har jo nesten vært så godt som klar siden i sommer, gleder meg til han kommer..

Lenke til kommentar

Enig i den Deathie, tipper at vi får et mål mot oss først, men at Bellamy og Gerrard redder oss i andre omgang..

Satser på dette laget:

Reina

Finnan

Carra

Agger

Riise

Pennant

Gerrard

Alonso

Garcia

Kuyt

Bellamy

Etter min mening det beste laget vi kan ha atm, og derfor det vi burde spille med mot Arsenal..

Lenke til kommentar
Kan ikke se behovet for enda en sentral midtbanespiller, men.. Lån er jo greit nok det.

7646276[/snapback]

det er snakk om lån! får sissoko er ute så da kansje hvis det er 2-3 kamper i uken at gerrard,alonso må vile!

7656176[/snapback]

Ikke så mye lengre, er vel bare snakk om et par uker til. Jeg vet at det er på lån. Ser bare ikke at denne Mascherano har noe større fremtid i klubben. Hva kan det neste bli da? Gerrard på høyre kant og Xabi på venstre kant? Bredde i troppen er en ting, men tror fort at Mascherano kan bli hensvist til en litt fast plass på benken isåfall.

En annen ting kan jo være at noen av de som er i Liverpool fra før er på vei ut til sommeren.. Hadde jo vært en stor skuffelse om Sissoko, Gerrard eller Alonso forsvant..

Lenke til kommentar
Tenker noe slikt jeg:

Reina

Finnan

Carragher

Agger

Riise

Pennant

Gerrard©

Alonso

Garcia

Kuyt

Bellamy

Håper iallefall å få se Pennant og Garcia fra start i dag.

7605462[/snapback]

Enig i den Deathie, tipper at vi får et mål mot oss først, men at Bellamy og Gerrard redder oss i andre omgang..

Satser på dette laget:

Reina

Finnan

Carra

Agger

Riise

Pennant

Gerrard

Alonso

Garcia

Kuyt

Bellamy

Etter min mening det beste laget vi kan ha atm, og derfor det vi burde spille med mot Arsenal..

7656850[/snapback]

Ser ut som vi er ganske enige. :)

Lenke til kommentar
Kan ikke se behovet for enda en sentral midtbanespiller, men.. Lån er jo greit nok det.

7646276[/snapback]

det er snakk om lån! får sissoko er ute så da kansje hvis det er 2-3 kamper i uken at gerrard,alonso må vile!

7656176[/snapback]

Ikke så mye lengre, er vel bare snakk om et par uker til. Jeg vet at det er på lån. Ser bare ikke at denne Mascherano har noe større fremtid i klubben. Hva kan det neste bli da? Gerrard på høyre kant og Xabi på venstre kant? Bredde i troppen er en ting, men tror fort at Mascherano kan bli hensvist til en litt fast plass på benken isåfall.

En annen ting kan jo være at noen av de som er i Liverpool fra før er på vei ut til sommeren.. Hadde jo vært en stor skuffelse om Sissoko, Gerrard eller Alonso forsvant..

7656872[/snapback]

ja ja jeg trudde sissoko kom til bake om ca 1 månde jeg! men er jo bra med masse backup;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...