Winydancer Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) 4 mål er litt overdrevent i denne kampen, men aldri si aldri. Dette er jo på OT som er en stor selfølge. Tipper på 3-1. Ron scorer det første målet, Rooney banker inn det 2. Står 2-0 til pause, så får Liverpool en redusering ved et flaksemål tidlig i 2.omg. Så punkterer vi kampen i det 70. minutt med en Rio eller Vidic Liverpool kan bare score på flaksemål altså? Håper VIRKELIG flere innlegg her fra United supportere som mener de kan vinne denne kampen med mer enn 1-2 mål. 4-0 mot Liverpool? Til opplysning er vi et av de beste defansive lagene i verden, og milevis bedre enn United på det området. Vi er 4. mest scorende i PL, og ser ikke bort fra at vi scorer minst 1 mål på Søndag. Som andre her, velger jeg å være realistisk, og basere det på tidligere møter og dagens form: Jevn kamp, preget av dommerfeil og individuelle prestasjoner. 1-0 til et av lagene. OG: Til alle som forventer ROnaldo show og 3-4 mål, så taler all statistikk mot han. Han har aldri spilt en god kamp mot en habil back. Så vi får se. Selvsagt kan han score og gjøre en god kamp, men skal vi se på histoiren vil han ha en elendig kamp. Endret 22. mars 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Virker som enkelte trur dere er vedensmestere på rekordtid her. Dere møter (helt uavhengig av resultatet på søndag) et bedre lag i nesten samtlige posisjoner på banen. Vi tror vi er verdensmestere? Er vell du som overvurderer laget som har levd på Ronaldo i en sesong. Bedre enn oss i alle posisjoner? Fantastisk. Rett og slett. Merkelig at dere bare er 11 poeng forann oss, da dere har verdensbeste spiller, og i tillegg 10 spillere som er bedre enn våre 10 spillere? Forventer vell minst 30 poengs forsprang da. Lurer egentlig på hvor langt nede dere hadde ligget uten Torres og muligens Gerrard. Tja, dere har vel noen gode spillere og et par gode spillere som kanskje er bedre enn våre i noen posisjoner. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Lurer egentlig på hvor langt nede dere hadde ligget uten Torres og muligens Gerrard. Tja, dere har vel noen gode spillere og et par gode spillere som kanskje er bedre enn våre i noen posisjoner. Kan jo ikke nekte på at disse 2 er viktige. Men å si at Man Utd har bedre spillere i alle posisjoner er jo sett på med så tykke supporterbriller som du får. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Virker som enkelte trur dere er vedensmestere på rekordtid her. Dere møter (helt uavhengig av resultatet på søndag) et bedre lag i nesten samtlige posisjoner på banen. Vi har bedre keeper, bedre kaptein og bedre spiss. Nani har vel ikke akkurat det store forspranget på Babel heller. Så har vi Mascherano som sannsynligvis kommer til å pisse på hele midtbanen deres så kraftig at de lukter i en uke. Sier ikke at jeg forventer eller tror på seier, men jeg håper. Og håpet er sterkt. United kommer neppe til å gruse oss, ettersom vi har spilt bedre fotball den siste perioden. Derby-kampen deres var for eksempel ganske laber. Endret 22. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Lurer egentlig på hvor langt nede dere hadde ligget uten Torres og muligens Gerrard. Tja, dere har vel noen gode spillere og et par gode spillere som kanskje er bedre enn våre i noen posisjoner. Kan jo ikke nekte på at disse 2 er viktige. Men å si at Man Utd har bedre spillere i alle posisjoner er jo sett på med så tykke supporterbriller som du får. Det har jeg ikke sagt, kan jo si eks at Torres er bedre enn Tevez eks. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Lurer egentlig på hvor langt nede dere hadde ligget uten Torres og muligens Gerrard. Ikke få meg til å hente frem statistikken over betydningen av Torres/Gerrard for Liverpool og Ronaldo/Tevez for Man Utd igjen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Virker som enkelte trur dere er vedensmestere på rekordtid her. Dere møter (helt uavhengig av resultatet på søndag) et bedre lag i nesten samtlige posisjoner på banen. Vi har bedre keeper, bedre kaptein og bedre spiss. Nani har vel ikke akkurat det store forspranget på Babel heller. Så har vi Mascherano som sannsynligvis kommer til å pisse på hele midtbanen deres så kraftig at de lukter i en uke. Sier ikke at jeg forventer eller tror på seier, men jeg håper. Og håpet er sterkt. United kommer neppe til å gruse oss, ettersom vi har spilt bedre fotball den siste perioden. Derby-kampen deres var for eksempel ganske laber. Reina bedre enn VDS? Ikke enig der, i kanskje noen ting som på streken osv. Dere kommer ikke til å se noe av Torres siden han blir puttet i shortsen på Vidic eller Rio. Mascherano pisser ikke på midtbanen, men på seg selv. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Ikke få meg til å hente frem statistikken over betydningen av Torres/Gerrard for Liverpool og Ronaldo/Tevez for Man Utd igjen. PLease do. Man Utd supporterne må få litt perspektiv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Mascherano pisser på seg selv? Kanskje når han ser den blendende farten til Tevez, eller krigeransiktet til Anderson. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Mascherano pisser ikke på midtbanen, men på seg selv. Hoho, nei ass Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Reina bedre enn VDS? Ikke enig der, i kanskje noen ting som på streken osv. Dere kommer ikke til å se noe av Torres siden han blir puttet i shortsen på Vidic eller Rio. Mascherano pisser ikke på midtbanen, men på seg selv. Du "diskuterer" helt uten poeng. Ronaldo blir putta i shortsen til Riise. Anderson bæsjer på seg selv. Sinnykt gode argumenter man finner her, eller hva? Mascherano har løpt i stykker de mest ballsikre midtbanen i verden, og skal nok ikke få en for vanskelig jobb mot en urutinert Anderson. Torres har lekt med Materazzi og fler, og vil nok ikke få det for vanskelig om han får ta med Vidic ut på løpeturer. Kan som eksempel nevne Bellamy vs Vidic. Bellamy er jo langt unna Torres sitt nivå, men lekte med Vidic ta han fikk ta han med på løp. Tror vi får se en helt annen kamp en mange her forventer. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Mascherano pisser på seg hvis han ser Reina i garderoben sikkert, eller om han rett og slett ser seg selv i speilet. Vedder ganske sikkert på at hele United laget gruser dere. 3-1. Uansett, er jo sikkert ikke dere ser Anderson i morgen. Tror nok ikke at han starter. Endret 22. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Faen, vi taper uansett. Vi har en sentral midtbane i Gerrard og Masche som suger maks. Hva hjelper vel den slags shit, når Anderson (som forøvrig er den desidert beste spilleren i verden) kommer til å ydmyke disse drittgreiene av noen midtbanespillere vi har. Og så har vi jo denne Torres da, som 100% sikkert kommer til å bli hivd på sjøen av fantastiske Ferdinand. Ferdinand som er tre ganger bedre enn Gerrard, og fremstår som en spiller av en annen verden. Denne Ferdinand som er mer interissert i å sette ei sprøyte, enn å være en rein sportsmann. En kjempe ambassadør for Manchester United og for fotballen. Gratulerer. For en gud han er. Torres, du har tapt. Ellers tror jeg Brown vil leike seg på høyre back, og gålle et par ganger før han avslutter med en 90 meters pasning i form av et brassespark fra egen 5 meter, som Van der Saar smeller inn bak Reina, etter en aldeles utsøkt finish med låret. Hvorfor har vi grunn til å håpe på seier i det hele tatt? Edit: Min første og siste pessimistiske fylle-post. God natt Endret 22. mars 2008 av AndersC Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Faen, vi taper uansett. Vi har en sentral midtbane i Gerrard og Masche som suger maks. Hva hjelper vel den slags shit, når Anderson (som forøvrig er den desidert beste spilleren i verden) kommer til å ydmyke disse drittgreiene av noen midtbanespillere vi har. Og så har vi jo denne Torres da, som 100% sikkert kommer til å bli hivd på sjøen av fantastiske Ferdinand. Ferdinand som er tre ganger bedre enn Gerrard, og fremstår som en spiller av en annen verden. Denne Ferdinand som er mer interissert i å sette ei sprøyte, enn å være en rein sportsmann. En kjempe ambassadør for Manchester United og for fotballen. Gratulerer. For en gud han er. Torres, du har tapt. Ellers tror jeg Brown vil leike seg på høyre back, og gålle et par ganger før han avslutter med en 90 meters pasning i form av et brassespark fra egen 5 meter, som Van der Saar smeller inn bak Reina, etter en aldeles utsøkt finish med låret. Hvorfor har vi grunn til å håpe på seier i det hele tatt? Raste in disguise? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Slenger inn en liten advarsel, ettersom jeg mistenker diskusjonen kan havne litt på jordet etter hvert. Pass på at innlegg er relativt saklige, så skal de få stå, men hvis ting går over streken kommer jeg til å rydde opp. Og det skal ikke kommenteres i tråden, men på PM. Håper og tror at det ikke blir nødvendig, men anse dette som en liten oppfordring Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Heck, dette ble jo for første gang på lenge morsomt. Mascherano pisser på seg hvis han ser Reina i garderoben sikkert, eller om han rett og slett ser seg selv i speilet. Du skal ha for det, Raste; du fikk meg hvert fall til å le. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Slenger inn en liten advarsel, ettersom jeg mistenker diskusjonen kan havne litt på jordet etter hvert. Pass på at innlegg er relativt saklige, så skal de få stå, men hvis ting går over streken kommer jeg til å rydde opp. Og det skal ikke kommenteres i tråden, men på PM. Håper og tror at det ikke blir nødvendig, men anse dette som en liten oppfordring Men får ikke Banan skrive han da Lenke til kommentar
fakey Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Til opplysning er vi et av de beste defansive lagene i verden, og milevis bedre enn United på det området. Haha, den der skal du få argumentere for. Forbereder meg på komikveld i Anfield-tråden nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 Heck, dette ble jo for første gang på lenge morsomt. Mascherano pisser på seg hvis han ser Reina i garderoben sikkert, eller om han rett og slett ser seg selv i speilet. Du skal ha for det, Raste; du fikk meg hvert fall til å le. Det er jo bra, man får alltid god følelse når man får folk til å le Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 22. mars 2008 Del Skrevet 22. mars 2008 (endret) Er vell du som overvurderer laget som har levd på Ronaldo i en sesong. Hadde en diksusjon med flere fans (United, Everton, Liverpool, Chelsea, Arsenal) i går kveld (FM night med gutta) og der diskuterte vi bl.a hvilke lag som spiller best fotball og som igrunn var det beste laget av dem. Jeg diskuterte med spesiellt en ekstrem chelsea supporter som hater United over alt på denne jord, og til og med han mente at United var det soleklart best av Pool og United. Og tro meg, han mener ADLRI noe godt om oss. Mitt inntrykk ellers er at de fleste som følger engelsk fotball mener at United er det laget som spiller den mest attraktive og beste fotballen sammens med gunners. Det sier også resultatene. Det skulle da bare mangle at vi er litt høyere på pæra enn dere, eller? Ps, Hewitt: Husker den statestikken din ja. Men jeg mener likvel at vi har flere matchvinner typer enn dere og at Liverpool derved er mer avhengig av Torres. Selv om statestikken sier at vi er like når det gjelder antall målscorere. Bedre enn oss i alle posisjoner? Fantastisk. Rett og slett. Merkelig at dere bare er 11 poeng forann oss, da dere har verdensbeste spiller, og i tillegg 10 spillere som er bedre enn våre 10 spillere? Husker jeg satt opp en sammenligning av våres og deres beste spillere, som ligger i denne tråden. Jeg mener at med unntak av Reina, Mache, Torres og Gerrard så har vi bedre spillere over hele fjøla. Og de spillerne jeg nevner er ikke veldig mye bedre enn våres. Reina/VDS, Mache/O.H, Torres/Rooney/Tevez, Gerrard/Anderson/Scholes feks. Bare 11poeng? Syntes det er ganske mye jeg Dere skulle jo vinne ligaen, skulle dere ikke det da? Endret 22. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå