Alastor Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Hvorfor driver dere å sammenligner epler og bananer? Begge smaker godt, hver på sin måte. Det burde være slutten på diskusjonen. Det handler uansett ikke om spillere, laget som enhet er viktigst! Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 ja, dere får vel selge han Seriøst folkens: går ikkje an å samanlikne gerrard/babyen fra spania og rio tha king. Rio er saman med Vidic PL beste midtstopper par, mens gerrard/torres..tja..Dei er i alle fall ikkje bedre enn Rio, punktum finale Rio og Vidic er nok ikke PL's beste midtstopperpar, nei. Si hei til Carvalho og John Terry. Ikke _bedre_ enn Rio...Punktum? Fantastisk. La oss ikke gå innpå at det er direkte umulig å sammenligne dem....La oss si at Rio er bedre....fordi? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Spar meg... Eg har ikkje sakt at Rio er bedre.. Endret 20. mars 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Spar meg... Eg har ikkje sakt at Rio er bedre.. Bæsja du litt på leggen nå eller? Du sier jo at de ikke er bedre enn Rio, da må jo nødvendigvis Rio være bedre enn de to? Uansett tåpelig diskusjon, går jo ikek ann å sammenligne på den måten. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Spar meg... Eg har ikkje sakt at Rio er bedre.. Bæsja du litt på leggen nå eller? Du sier jo at de ikke er bedre enn Rio, da må jo nødvendigvis Rio være bedre enn de to? Uansett tåpelig diskusjon, går jo ikek ann å sammenligne på den måten. ehm, nei? Dei kan vere like gode i kvar sin posisjon.. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 (endret) Grattis Torres! By the way, positivt overraskende å se at ikke alle mancs´a er skråsikre på seier Satser på en jevn kamp! Endret 20. mars 2008 av Benitez Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Synd for kampen hvis Rio er ute. Må da være litt kjipt å vinne mot oss når Rio ikke spiller? Er det samme som om Gerrard/Torres ikke hadde spilt til søndagen. Min mening hvertfall. Både Torres og Gerrard, alene eller sammen, er bedre enn Rio. Så den sammenligningen er jeg ikke helt enig i. En seier vil uansett smake like godt om Rio spiller eller ikke, men det hadde ikke overrasket meg om skaden hans blir en unnskyldning for visse fans om vi skulle vinne. Torres og Gerrard bedre enn Rio? Hehe. De er blant de ypperste i hver sin posisjon, det skal de ha. Men bedre? Nei. Vil si at Gerrard er bedre spiller enn Rio ja. Muligens ikke som målmann Hahahahaha..... Supert argument Dere som skal være så forbanna saklige hele tiden....kom med noe bedre da Danielzu. Greit at dere tror det beste om deres spillere,men du KAN innrømme at Rio er bedre enn Gerrard..tror ikke noen av "dine egne" banker deg opp om du sier deg enig. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg klarer ikke helt sammenlikne spillere, spesielt ikke når de spiller i ulike posisjoner. Men hvordan mener dere Ferdinand er bedre? Om vi skal begynne å sette ferdigheter opp mot hverandre blir det jo hvem som er mest komplett spiller av de to. Og da er Gerrard milevis foran. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Jeg klarer ikke helt sammenlikne spillere, spesielt ikke når de spiller i ulike posisjoner. Men hvordan mener dere Ferdinand er bedre? Om vi skal begynne å sette ferdigheter opp mot hverandre blir det jo hvem som er mest komplett spiller av de to. Og da er Gerrard milevis foran. Kloke ord. Best som keeper: Uavgjort Best som back: Steven Gerrard (Basert på kampen mot Juventus i CL 05) Best som midstopper: Rio Ferdinand Best som ving: Steven Gerrard Best som defansiv midtbanespiller: Steven Gerrard Best som offansiv midtbanespiller: Steven Gerrard Best som spiss: Uavgjort (?) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Bombe..utifra siggen din så er det jo rimelig tydelig at du ikke kan være objektiv i din "sammeligning" av de to spillerne. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Signaturen til Winydancer er vel strengt tatt fra en objektiv kommentator (rett meg om feil). Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Her må jeg ta Diesels_ side, litt lite objektiv sammenligning. Men skulle jeg valgt en av spillerne sett bort fra posisjoner ville jeg tatt Gerrard. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Som flere påpeker her så er det jo idiotisk å sammenligne spillere som spiller i ulike posisjoner. Hvis dere på død og liv skal sammenligne, så må dere jo sammenligne ferdigheter, og det er klart og tydelig at Gerrard har bedre ferdigheter enn Rio ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Er enig i at Rio og Vidic har vært PLs beste stopperpar i år. I fjor fikk de god konkurranse av våre egne Carra og Agger. Selvsagt blir det litt søkt å sammenligne Rio og Gerrard/Torres, men hvis man absolutt må så er jo svaret ganske enkelt i mine øyne. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Denne diskusjonen føler eg er bortkasta da me ikkje kjem nokon veg. Dere seier torres/gerrard, me seier rio. Endelaus diskusjon Da seie me at Rio knuse gerrard og torres samanlagt så er i alle fall eg fornøyd. God natt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 På Anfield i fjor var Torres bitchen til Rio. Ei lita pekepinn på hvem som er best. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 På Anfield i fjor var Torres bitchen til Rio. Ei lita pekepinn på hvem som er best. Og Ronaldo var bitchen til Riise....pekepinn på hvem som er best av dem? Latterlig å dømme spillere etter 1 kamp. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg påstår fortsatt at folk sammenligner meget velsmakende bananer mot et knallgodt eple.... Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Jeg påstår fortsatt at folk sammenligner meget velsmakende bananer mot et knallgodt eple.... velsmakende og knallgodt er ikke like gode Lenke til kommentar
fakey Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Ronaldo spiller ikke bra mot Pool uansett, så du kunne egentlig satt Titus Bramble i forsvar og Ronaldo ville hatt store problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå