Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Crouch er jo en mektig mann i luften, dog med ett unntak; når han header på mål. Av en eller annen grunn ender ballen alltid opp midt på keeper. Duellene vinner han jo nærmest hver gang. :shrug:

7626140[/snapback]

Det var i grunn det jeg prøvde å få frem også - når han avslutter med headinger mot mål. Han er jo ellers konge i lufta, han vinner alt av dueller, men når han skal avslutte på mål med heading får han ikke nok kraft bak, og som du sier; rett på keeper av en eller annen merkelig grunn... I mine øyne fungerer derfor Crouch ypperlig som et oppspillpunkt, hvor han header ned til andre spillere som kommer på løp. Men å spille med han alene på topp er som regel ikke den beste løsningen...

Kunne forresten vært interessant å finne ut hvor mange av målene til Crouch som har kommet på heading, og hvor mange som har kommet med beina. Da han ble kjøpt inn regnet man vel med at han vil score i bøtter å spann med hodet, for ingen - uansett hvor lange de enn måtte være, eller hvor god spenst de måtte ha - ville ha noen sjanse til å rekke opp til Crouch (selv om han skulle stå rolig...) Jeg vil imidlertid anta at de det er bare en brøkdel av målene hans som har kommet på headinger... :hmm:

Endret av sentimental
Lenke til kommentar

Fordi Pennant er altfor ustabil foreløpig og Gerrard kan ikke misbrukes der lenger, bare se hvordan han begynner å briljere igjen nå som han er sentral midtbane. Pennant er grei, men som sagt ustabil. Et veldig godt eksempel er kampen mot Bolton, hvor han var regelrett elendig i første omgang, bare rotet bort ballen og slo dårlige innlegg. Så hever han seg voldsomt i andre omgang, er delaktig i de to første målene, og slår flere nydelige innlegg som burde resultert i mål. Men jevnt over har han vært for ustabil så langt. På den annen side skal vi huske at Pennant er ny i Liverpool, og trenger kanskje et år på å tilpasse seg. Jeg vet ikke, men jeg vil iallfall beholde ham og gi ham flere sjanser, og heller så hvordan det har gått etter neste sesong. Men en god høyreving til hadde vært deilig. Når det er sagt har vi Luis Garcia i bakhånd som kan spille høyreving, så jeg tror ikke det er den posisjonen som haster aller mest, men det hadde vært befriende med en høyreving av god klasse.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Mourinho gir dessuten uttrykk for at Terry vil bli klar til helgen - samt at både Cech og Robben vil spille mot Liverpool om to uker. Da snakker vi.

7633305[/snapback]

Rett fra Chelsea-tåden...

Dette er ikke godt nytt, Robben, Terry og Cech. Jeg håper vi klarer den kampen, men det blir minst like tungt som kampen mot Barca...

Argh, jeg hater dårlige nyheter...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Robben er dyktig, men det er også backene til pool. Synes Pennant for ufortjent mye kritikk, både av fans og andre. Personlig ser jeg mye talent i gutten. Jeg ønsker meg ny høyreback (ikke for å erstatte, men å backe up), ny venstreving og ny spiss.

Lenke til kommentar

Ser potensiale i både Pennant og Gonzales, og liker begge veldig godt. Vi har Garcia som kan spille både på høyre og venstre, og vi har Aurelio og evt. Riise på venstrekanten. Tror nok vi sikrer oss Neil i løpet av måneden nå, han vil til oss, og vi vil ha han. Blackurn må slippe han til sommeren uansett, så jeg hadde hvertfall solgt ham nå. Kunne godt hatt en spiss til også ja.

Lenke til kommentar
Ser potensiale i både Pennant og Gonzales, og liker begge veldig godt. Vi har Garcia som kan spille både på høyre og venstre, og vi har Aurelio og evt. Riise på venstrekanten. Tror nok vi sikrer oss Neil i løpet av måneden nå, han vil til oss, og vi vil ha han. Blackurn må slippe han til sommeren uansett, så jeg hadde hvertfall solgt ham nå. Kunne godt hatt en spiss til også ja.

7634930[/snapback]

Pennant kommer på et eller annet tidspunkt til å eliminere alle baktanker.

Han er rask og står på like godt som de gode gamle sliterne.

Gonzales er rask og villig til å prøve på mål.

Vi trenger en med god fart når vi skal legge inn fra kanten.

Det vi trenger er en god innbytter/erstatning for Hypiaä som jeg føler har

gjort sitt og ikke utmerket seg på samme måte som før.

Ikke misforstå, han er kjempegod og sikker sikker i forsvaret, men gjør

ikke alltid de riktige valgene som kan føre til misforståelser.

Lenke til kommentar
Robben er dyktig, men det er også backene til pool. Synes Pennant for ufortjent mye kritikk, både av fans og andre. Personlig ser jeg mye talent i gutten. Jeg ønsker meg ny høyreback (ikke for å erstatte, men å backe up), ny venstreving og ny spiss.

7634230[/snapback]

Spissene klarer seg ålreit for tiden synes jeg iom at Bellamy begynner å finne formen. På venstrevingen synes jeg Garcia bør spille mye oftere. Til tider har han noen svake perioder på banen, men å som jeg digger den fyren. Klarer han å bli kvitt usynlighetsperiodene han til tider har, kan mannen bli en helt i Pool. Innhoppene hans redder seier gang på gang med praktprestasjoner fra øverste hylle. Virkelig en mann jeg håper får det enda bedre til i framtiden. :D

Lenke til kommentar
Dette er ikke godt nytt, Robben, Terry og Cech. Jeg håper vi klarer den kampen, men det blir minst like tungt som kampen mot Barca...

Argh, jeg hater dårlige nyheter...

7634020[/snapback]

Tja... hvem vet? Kanskje er det gode nyheter for oss dersom Chelsea kommer til å bruke en rekke halvfriske spillere som ikke er 100 % restituert enda... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...