Hewitt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det skrives Fenerbahce. Gjorde den samme feilen jeg og før. Carebear. Men greit, da spiser du trusene dine (forhåpentligvis med delikate bremsespor) hvis Schalke eller Fenerbahce vinner CL. Greit det, skal jeg husker på Hell yes. Men begge lagene er ute etter kvarten da, så det blir ikke lange tiden du trenger å huske på det. Men vinner Fenerbache eller Schalke, skal jeg filme meg selv mens jeg spiser trusa mi. Må bare quote deg, for å forhindre at du ikke sletter det. Slette det? Jeg? Nei erru gal. Står inne for det, er 100% sikker på at det stemmer. Og bare for å sørge for at vi ikke misforstår hverandre: Det gjelder hvis Fenerbache eller Schalke vinner hele CL, ikke bare går videre til semien. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Burde da forvente at man skal skrive navnet korrekt? Er vel ingen carebear av den grunn. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Jeg vet ikke hva en carebear er engang (foruten at det er en TV-serie med bjørner av et slag), så ingenting å ta seg nær av. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Slette det? Jeg? Nei erru gal. Står inne for det, er 100% sikker på at det stemmer. Og bare for å sørge for at vi ikke misforstår hverandre: Det gjelder hvis Fenerbache eller Schalke vinner hele CL, ikke bare går videre til semien. Tar ingen sjanser. Har lyst til og se deg spise g-strengen din. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Dette kan da ikke være tilfelle, men mer flaks eller tilfeldighet? Var CL-trekningen fikset? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Tviler, kan ikke se helt hvilket lag som har vært heldig annet en Chelsea Kanskje Roman Abramovich la litt penger på bordet Endret 14. mars 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Han forum brukeren høres altfor selvsikker ut til at det er tipping, spør du meg. Men ren tilfeldighet kan det også være. Restene til Abramovich holder sikkert i massevis. Endret 14. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Han forum brukeren høres altfor selvsikker ut til at det er tipping, spør du meg. Men ren tilfeldighet kan det også være. Restene til Abramovich holder sikkert i massevis. Joa, men hvis jeg hadde tippet her før trekningen og tippet feil så ville ingen snakket om det, men hvis jeg hadde truffet hadde det blitt stort oppstyr, men who knows? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hva er litt penger for Roman Abramovich mon tro?.. Tviler sterkt på at trekningen var fikset! Det er jo merkelig at han kan forutse (tippe) noe slikt, men det er tross alt CL vi snakker om. Er denne turneringen skitten, er det bare å legge ned internasjonal fotball! Lenke til kommentar
Paraben Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Nesten overraskende trekning, men helt overraskende ble det jo ikke. Hvem andre enn meg visste at manu fikk roma? Og at Chelsea var heldige denne gang(på papiret( er ikke akkurat typisk for cl. God jul folkens. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Dersom det skulle vise seg at trekninga faktisk er fiksa og at det ikke er meget god gjetting/sammentreff kommer ikke akkurat jeg til å bli sjokkert. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 han karen virka veldig sikker i sin sak da, var jo snakk om betting osv.? Sikkert store summer det er snakk om sia han hadde hørt med så mange betting selskaper Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Hadde ikke komt som en bombe om pampene i UEFA tok imot noen penger under bordet nei Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 ibrotha, enig. Men åssen kan de klare å jukse? Jeg så jo på trekning i direkte, det er umulig å jukse der da. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 som nevnt, kalde og varme kuler Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Hva har Uefa å tjene på dette egentlig ? Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Penger? Tror UEFA og FIFA er mer korrupte en vi aner. De vil nok ha en finger med i spill i alt Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Penger? Tror UEFA og FIFA er mer korrupte en vi aner. De vil nok ha en finger med i spill i alt Ja men hvordan, Hva tjener de egentlig på at Chelsea møter Fenerbache? Forsåvidt ser jeg jo at alle de 4 beste lagene møter den svakeste motstanderen, nå ser jeg kun på ligaplassering så ikke drep meg. At Uefa er korrupt og hater Premier League er jo ikke noe nytt. Spesielt siden FA og de store Engelske managerene har så bred støtte. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Selvsagt er det ingen som har jukset. Det har vel blitt lagt ut tusener av tips før kvartfinalene på div. nettfora, og å tippe ManUtd - Roma (Kom selvsagt ikke som noe sjokk), Arsenal - Liverpool og Chelsea - Fener er ikke den største bragden du kan gjøre. Han var dog mer heldig med at han mente det var fikset, men uansett, folk biter på som dumme høns og selvsagt klarer våre latterlige tabloidmedier lage saker av det som fører til at det blir diskutert her og. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. mars 2008 Del Skrevet 15. mars 2008 Selvsagt er det ingen som har jukset. Det har vel blitt lagt ut tusener av tips før kvartfinalene på div. nettfora, og å tippe ManUtd - Roma (Kom selvsagt ikke som noe sjokk), Arsenal - Liverpool og Chelsea - Fener er ikke den største bragden du kan gjøre. Han var dog mer heldig med at han mente det var fikset, men uansett, folk biter på som dumme høns og selvsagt klarer våre latterlige tabloidmedier lage saker av det som fører til at det blir diskutert her og. Det er vel ikke så rart at folk biter på, det har vært spekulert før og nå som jeg har lest på det forumet blir jeg stadig mer misstenkelig, det 105 forskjellige kombinasjoner, og når han sier at dette er fikset og at han har fått et tips så begynner jeg å lure. Brukeren har også mange innlegg på forumet der noe som tyderm på at det ikke en som bare er der for å tulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå