Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Det skrives Fenerbahce. Gjorde den samme feilen jeg og før.

Carebear.

Men greit, da spiser du trusene dine (forhåpentligvis med delikate bremsespor) hvis Schalke eller Fenerbahce vinner CL. Greit det, skal jeg husker på ;)

Hell yes. Men begge lagene er ute etter kvarten da, så det blir ikke lange tiden du trenger å huske på det.

Men vinner Fenerbache eller Schalke, skal jeg filme meg selv mens jeg spiser trusa mi.

Må bare quote deg, for å forhindre at du ikke sletter det.

Slette det? Jeg? Nei erru gal. Står inne for det, er 100% sikker på at det stemmer. Og bare for å sørge for at vi ikke misforstår hverandre: Det gjelder hvis Fenerbache eller Schalke vinner hele CL, ikke bare går videre til semien. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Slette det? Jeg? Nei erru gal. Står inne for det, er 100% sikker på at det stemmer. Og bare for å sørge for at vi ikke misforstår hverandre: Det gjelder hvis Fenerbache eller Schalke vinner hele CL, ikke bare går videre til semien. ;)

Tar ingen sjanser. Har lyst til og se deg spise g-strengen din.

Lenke til kommentar
Han forum brukeren høres altfor selvsikker ut til at det er tipping, spør du meg. Men ren tilfeldighet kan det også være. Restene til Abramovich holder sikkert i massevis. ;)

Joa, men hvis jeg hadde tippet her før trekningen og tippet feil så ville ingen snakket om det, men hvis jeg hadde truffet hadde det blitt stort oppstyr, men who knows?

Lenke til kommentar
Penger? Tror UEFA og FIFA er mer korrupte en vi aner. De vil nok ha en finger med i spill i alt

Ja men hvordan, Hva tjener de egentlig på at Chelsea møter Fenerbache? Forsåvidt ser jeg jo at alle de 4 beste lagene møter den svakeste motstanderen, nå ser jeg kun på ligaplassering så ikke drep meg. At Uefa er korrupt og hater Premier League er jo ikke noe nytt. Spesielt siden FA og de store Engelske managerene har så bred støtte.

Lenke til kommentar

Selvsagt er det ingen som har jukset. Det har vel blitt lagt ut tusener av tips før kvartfinalene på div. nettfora, og å tippe ManUtd - Roma (Kom selvsagt ikke som noe sjokk), Arsenal - Liverpool og Chelsea - Fener er ikke den største bragden du kan gjøre. Han var dog mer heldig med at han mente det var fikset, men uansett, folk biter på som dumme høns og selvsagt klarer våre latterlige tabloidmedier lage saker av det som fører til at det blir diskutert her og.

Lenke til kommentar
Selvsagt er det ingen som har jukset. Det har vel blitt lagt ut tusener av tips før kvartfinalene på div. nettfora, og å tippe ManUtd - Roma (Kom selvsagt ikke som noe sjokk), Arsenal - Liverpool og Chelsea - Fener er ikke den største bragden du kan gjøre. Han var dog mer heldig med at han mente det var fikset, men uansett, folk biter på som dumme høns og selvsagt klarer våre latterlige tabloidmedier lage saker av det som fører til at det blir diskutert her og.

Det er vel ikke så rart at folk biter på, det har vært spekulert før og nå som jeg har lest på det forumet blir jeg stadig mer misstenkelig, det 105 forskjellige kombinasjoner, og når han sier at dette er fikset og at han har fått et tips så begynner jeg å lure. Brukeren har også mange innlegg på forumet der noe som tyderm på at det ikke en som bare er der for å tulle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...