bruno99 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Tre kamper mot Arsenal på en uke, fy faen! Nei, men trekninga er grei den. Arsenal er et knallag og kanskje det verste vi kunne trekke, men man må slå de beste uansett og vi har veldig gode sjanser til å slå Arsenal, spilte helt jevnt mot dem i år. Nå er jeg enda mer overbevist om at vi går til finalen i år også, ettersom vi møter Chelsea i semien hvis vi vinner. Det er jo tradisjon. Tung vei det der... Men har faktisk litt trua på at dere kan ta Arsenal. Såfremt dere ikke går på en smell bakover (ikke så sannsynlig egentlig) på Emirates, så tror jeg at det går veien. En ting er sikkert spørr du meg. og det er at Pool kommer til å nette iløpet av 2 matcher på Arsenal. Chelsea blir værre, tror nå jeg da. Takk for at du har troa Tror dere slår Roma også, men neppe med de samme sifrene som sist Endret 14. mars 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Blir spennende, men jeg har stor tro på seier i CL, og at PL kampen vil vi tape, er bare sånn det er med Liverpool( De vant over Chelsea i CL, og tapte stort i PL tidligere i denne sesongen vis jeg ikke husker feil) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 (endret) Blir spennende, men jeg har stor tro på seier i CL, og at PL kampen vil vi tape, er bare sånn det er med Liverpool( De vant over Chelsea i CL, og tapte stort i PL tidligere i denne sesongen vis jeg ikke husker feil) Liverpool overkjørte Chelsea fullstendig på Anfield og ble ranet av dommeren. På Stamford Bridge, ble det 0-0 i tidenes kjedeligste fotballkamp. Men dere hadde fleste sjangser der også... Tror ikke at dere vinner verken CL eller PL, men dere skal få leve i trua. Edit: skriveleif Endret 14. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Enda godt vi fikk signert Skrtel: Sesongen over for Agger Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Selvsagt vinner Liverpool CL, er det noe å tvile på da? Gruer meg til å gå rundt å høre de få Liverpool-supporterne jeg kjenner i byen, gå rundt å synge på six times.... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Uff, virkelig synd med Agger. Håper bare han kommer tilbake og at denne skaden ikke er karriretruende, han har en stor og lovende karriere foran seg i Liverpool. Håper å ha ham tilbake neste sesong. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Tre kamper mot Arsenal på en uke, fy faen! Dette blir episk. Tre kamper for spillerne til å bygge opp aggresjon, teflon-leggbeskyttere blir påbudt i siste kampen Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Uff, virkelig synd med Agger. Håper bare han kommer tilbake og at denne skaden ikke er karriretruende, han har en stor og lovende karriere foran seg i Liverpool. Håper å ha ham tilbake neste sesong. Ja, dette var ikke noen hyggelig nyhet, vi får trøste oss med at Skrtel var fylt tomrommet meget bra i det siste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Liverpool møter et av de vanskelige laget i kvarten(igjen) Man Utd møter litt lettere Roma(igjen) og liverpool kan møte chelsea i semi-finalen(igjen) Reprise? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Liverpool møter et av de vanskelige laget i kvarten(igjen)Man Utd møter litt lettere Roma(igjen) og liverpool kan møte chelsea i semi-finalen(igjen) Reprise? Roma er selvfølgelig en kjempelett lag. Vi bare glemmer at de ligger på andreplass i Serie A og nettopp har slått ut ubetydelige Real Madrid i 8-delsfinalen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 sa vel litt lettere Roma er ikke blandt de beste lagene i Cl-kvarten etter min mening. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Liverpool møter et av de vanskelige laget i kvarten(igjen)Man Utd møter litt lettere Roma(igjen) og liverpool kan møte chelsea i semi-finalen(igjen) Reprise? Roma er selvfølgelig en kjempelett lag. Vi bare glemmer at de ligger på andreplass i Serie A og nettopp har slått ut ubetydelige Real Madrid i 8-delsfinalen. Haha, ingen har sagt at det er kjempelett. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Liverpool møter et av de vanskelige laget i kvarten(igjen)Man Utd møter litt lettere Roma(igjen) og liverpool kan møte chelsea i semi-finalen(igjen) Reprise? Roma er selvfølgelig en kjempelett lag. Vi bare glemmer at de ligger på andreplass i Serie A og nettopp har slått ut ubetydelige Real Madrid i 8-delsfinalen. Haha, ingen har sagt at det er kjempelett. Da lurer jeg på hvorfor han nevner ManUtd i tråden sin? Jeg trodde det var fordi han mente vi hadde fått lett trekning og dere hadde fått hard. Alle kan ta feil. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Lett trekning har dere ikke fått, men Roma er definitivt enklere enn Arsenal og et lag dere skal slå greit ut. Chelsea, derimot, har fått lett trekning. Barca også. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Lett trekning har dere ikke fått, men Roma er definitivt enklere enn Arsenal og et lag dere skal slå greit ut. Chelsea, derimot, har fått lett trekning. Barca også. Forsåvidt enig, men å bruke ordet enkel blir i denne sammenheng helt feil. Ingen av lagene møter enkel motstand, men noen møter tøffere. Ingen burde ikke kimse av Fernerbache og Schalke, vi så jo Porto feks vinne CL for noen år tilbake. Hellas vant EM osv. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Så klart, overraskelser kan alltids skje. Men vinner Fenerbache eller Schalke, skal jeg filme meg selv mens jeg spiser trusa mi. Det skjer bare ikke. Klart at det er ikke enkle kamper i den forstand, men definitivt det beste man kunne trekke av denne trekningen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Det skrives Fenerbahce. Gjorde den samme feilen jeg og før. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Spiller det noen rolle ? Men greit, da spiser du trusene dine (forhåpentligvis med delikate bremsespor) hvis Schalke eller Fenerbahce vinner CL. Greit det, skal jeg husker på Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Men vinner Fenerbache eller Schalke, skal jeg filme meg selv mens jeg spiser trusa mi. Må bare quote deg, for å forhindre at du ikke sletter det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mars 2008 Del Skrevet 14. mars 2008 Liverpool møter et av de vanskelige laget i kvarten(igjen)Man Utd møter litt lettere Roma(igjen) og liverpool kan møte chelsea i semi-finalen(igjen) Reprise? Roma er selvfølgelig en kjempelett lag. Vi bare glemmer at de ligger på andreplass i Serie A og nettopp har slått ut ubetydelige Real Madrid i 8-delsfinalen. Haha, ingen har sagt at det er kjempelett. Da lurer jeg på hvorfor han nevner ManUtd i tråden sin? Jeg trodde det var fordi han mente vi hadde fått lett trekning og dere hadde fått hard. Alle kan ta feil. Ikke alle i Liverpool tråden som sier ting om ManU som er negative vettu. Han sa at den var litt lettere, og jeg må si at jeg også ser på Roma som en anntatt svakere motstander enn Arsenal hva enn det betyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå