Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flott kamp. Litt rotete og kjedelig førsteomgang hvor vi hadde full kontroll, men skapte lite. Forståelig, dog, med tanke på at forrige kamp ble spilt på lørdag. I andre omgang eksploderte det med to mål på halvannet minutt, og flere sjanser som burde resultert i enda flere mål. Fint var det også at alltid hardtarbeidende Kuyt fikk score foran The Kop. Bolton hadde én avslutning på mål, og det var i tillegg en heading langt over mål på en corner ... det sier vel sitt om hvor god kontroll vi hadde i dag. En god start på 2007. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

glemte ikke kampen, men så den ikke

prøvde å kurere hodepine med alkohol igår, i prinsippet skulle jeg drikke den vekk, hørtes bra ut igår :p

Lenke til kommentar
Drømmedag med Manu uavgjort mot Newcastle

og hjemmeseier. :)

7620144[/snapback]

Ja, gratulerer, nå er dere bare 14 poeng bak.

7620166[/snapback]

*holde munn før jeg fornærmer noen*

Vi slåss fremdeles om tredjeplassen. Den er ikke sikret, ett poeng ned til Bolton...

7620804[/snapback]

nei vi kan slåss om 2 plassen! hvis chealsea taper så er vi 7 poeng bak! og de har sliti! og vi er i form hvis vi vinner hjemme mot de snart så er vi 4 og så taper de 1 og 1 uavgjort;) og vi vinner

Lenke til kommentar
Hmm, lur regning men det trengs en del innsats da...

7620827[/snapback]

ja er mange kamper igjen! liverpool har den formen nå! og chealsea har spilt dårligere i det siste! og 7 eller 10 poeng kan fort vunnes hvis de taper mot oss.

og united og vi vinner er vi 1 poeng bak og så vinner vi mot arsenal så taper de er vi 2 poeng forand kansje! jeg hvet ikke men jeg trur vi tar de

Lenke til kommentar

7620144[/snapback]

7620166[/snapback]

Haha! Kan jeg kalle deg bitter igjen nå? :!:

Besøke Liverpool-tråden for så å si noe nedverdigende til alle som snakker her inne. Du er nok kommet feil gutten min - gå og lek i din egen klubbs tråd. ;)

Lenke til kommentar

7620144[/snapback]

7620166[/snapback]

Haha! Kan jeg kalle deg bitter igjen nå? :!:

Besøke Liverpool-tråden for så å si noe nedverdigende til alle som snakker her inne. Du er nok kommet feil gutten min - gå og lek i din egen klubbs tråd. ;)

7623081[/snapback]

Pff, jeg må jo få lov til å ha det litt morsomt jeg og! :)

Bitter? Neida, bare får frem fakta :)

Grattis med seieren idag.

Lenke til kommentar

Vanvittig frusterende spiss, denne Crouch. Noen ganger virker det som han ødelegger mere enn han skaper. Mannen får jo spader når han mottar ballen, og klarer sjeldent å holde på den i mere enn tre sekunder. Når det er sagt, er han jo tross alt Liverpools toppscorer i serien og alle cuper.. Det skal han jo ha ros for.

Lenke til kommentar
når han mottar ballen, og klarer sjeldent å holde på den i mere enn tre sekunder.

7625606[/snapback]

Ikke helt enig i det. Selvom han er hengslete og ser litt klønete ut, har han faktisk ganske bra teknikk med beina. Så jo et godt eksempel på det i kampen mot Bolton nå, hvor han dribla seg elegant forbi 4 spillere. Problemet til Crouch er imidlertid at han er svak til å avslutte med hodet. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...