Stinkey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Begrepet "de tre store" er feil faktisk? Som jeg sa, dere er en av "de fire store", det bør dere da være nokså godt fornøyd med. Fornøyd med det jeg Men da er det vel ikke noe vits i å fortsatt påstå at det er 3 lag. Med mindre ett av de 4 store havner på 10 eller lavere i ligaen, ryker tidlig ut av alle cuper så vil jeg fortsatt påstå at de er av de 4 store. Men man kan ha en dårlig periode av og til Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Arsenal og United er her Chelsea er her Her er Liverpool Her er Everton Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Begrepet "de tre store" er feil faktisk? Som jeg sa, dere er en av "de fire store", det bør dere da være nokså godt fornøyd med. Fornøyd med det jeg Men da er det vel ikke noe vits i å fortsatt påstå at det er 3 lag. Med mindre ett av de 4 store havner på 10 eller lavere i ligaen, ryker tidlig ut av alle cuper så vil jeg fortsatt påstå at de er av de 4 store. Men man kan ha en dårlig periode av og til Jaja. United - Gullmedalje Arsenal - Sølvmedalje Chelsea - Bronsemedalje Liverpool - Kobbermedalje? Det blir fint det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Liverpool har hatt flere problemer denne høsten/sesongen, og falt dessverre av tet-kampen nokså tidlig. Men jeg er 98% sikker på at Liverpool vil banke Chelsea, Man Utd å Arsenal neste sesong av flere grunner. Driter vel i hva mediene bruker, det er 4 store lag i England, der vet alle fotball supportere. Liverpool har vært i 2 av 3 CL finaler de siste 3 årene, og vis de da ikke skal inn blant "de store" i England så er det bare pisspreik Endret 13. mars 2008 av Pirja Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 11 innlegg har United supporterne på side 757 og 758.. Dere må da ha annet å gjøre enn å ta den samme diskusjonen opp igjen og opp igjen her? "Liverpool suger, dere vinner aldri noe".. (z.Z) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Liverpool har hatt flere problemer denne høsten/sesongen, og falt dessverre av tet-kampen nokså tidlig. Men jeg er 98% sikker på at Liverpool vil banke Chelsea, Man Utd å Arsenal neste sesong av flere grunner. Det har dere sagt i.. er vi oppe i 18 år nå? Kan ikke si jeg blir veldig skremt denne gangen heller. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) A) Selv om vi ønsker ligaen så betyr ikke den alt B) Vi er i kvartfinalene i CL for hva er det? Trejde året på rad? Hvorav vi har vært i finalen 2 ganger. Endret 13. mars 2008 av Stinkey Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Vi skal slå Manu 23. mars, og det vil bare vise at formen og laget er sveiset sammen, og klar for neste sesong. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Liverpool har hatt flere problemer denne høsten/sesongen, og falt dessverre av tet-kampen nokså tidlig. Men jeg er 98% sikker på at Liverpool vil banke Chelsea, Man Utd å Arsenal neste sesong av flere grunner. Det har dere sagt i.. er vi oppe i 18 år nå? Kan ikke si jeg blir veldig skremt denne gangen heller. Vi har jo banket dere i CL 4 år på rad, så å telle til 18 blir feil.. Ligaen er høyesteprioritet, men den er på langt nær alt. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 btw, Liverpool har satt flere rekorder enn Man Utd. Vi har vunnet FA, Ligacupen og Communication shield flere ganger Eneste Manu har å skryte av er seriemesterskapene og "hatricken" i 1999 i nyere tid. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 A) Selv om vi ønsker ligaen så betyr ikke den altB) Vi er i kvartfinalene i CL for hva er det? Trejde året på rad? Hvorav vi har vært i finalen 2 ganger. Bla 2-3 sider tilbake. Dette har vi diskutert en stund. Vi skal slå Manu 23. mars, og det vil bare vise at formen og laget er sveiset sammen, og klar for neste sesong. Dere sa også at dere skulle slå oss på Anfield i høst. Så jeg blir ikke skremt nå heller. Liverpool har hatt flere problemer denne høsten/sesongen, og falt dessverre av tet-kampen nokså tidlig. Men jeg er 98% sikker på at Liverpool vil banke Chelsea, Man Utd å Arsenal neste sesong av flere grunner. Det har dere sagt i.. er vi oppe i 18 år nå? Kan ikke si jeg blir veldig skremt denne gangen heller. Vi har jo banket dere i CL 4 år på rad, så å telle til 18 blir feil.. Ligaen er høyesteprioritet, men den er på langt nær alt. Dette er forsåvidt snakk om PL. CL er bonus, PL er 1. prioritet. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Liverpool sin spillestil passer bedre til europeiske lag pga vi har en spansk trener, og Manu har en gammel engelsk mann Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Dette er forsåvidt snakk om PL. CL er bonus, PL er 1. prioritet. Slår aldri feil.. Skulle likt å se United supporterne si at CL er en bonus når de vinner den selv. CL er langt fra en bonus, CL er nesten like høyt oppe som PL. FA Cupen er ingen bonus. Liga Cupen er ingen bonus. Community Shield er en bonus. Å skrive at CL er en bonus blir som å skrive at FA Cupen er unødvendig. Er en grunn til at alle lag satser sinnsykt mye på CL. Men igjen, PL er høyest, så CL...Få hakk bak. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 btw, Liverpool har satt flere rekorder enn Man Utd. Vi har vunnet FA, Ligacupen og Communication shield flere ganger Eneste Manu har å skryte av er seriemesterskapene og "hatricken" i 1999 i nyere tid. Å herregud. Fra nå av klarer jeg ikke ta deg seriøst. Hvordan klarer du å måle FAC, LC og CS opp mot PL? Communication? Er du morsom? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 btw, Liverpool har satt flere rekorder enn Man Utd. Vi har vunnet FA, Ligacupen og Communication shield flere ganger Eneste Manu har å skryte av er seriemesterskapene og "hatricken" i 1999 i nyere tid. United har flest FA-cuptitler i England, uten at det er så alt for mye å skryte av. Ligacupen og COMMUNITY Shield, du kødder med meg? Det United kan skryte av er at de har vært Englands udiskuterbart største klubb siden PL startet, og er av verdens tre største klubber. Vi har dominert Premier League og vunnet den hele 9 ganger. Skjønner godt at dere frykter at vi skal komme ajour med deres 18 titler. Dere kan godt skryte av Europa dere, men innerst inne vet dere at det er ligaen som virkelig gjelder og den har ikke dere vunnet siden 90 (?) Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Liverpool sin spillestil passer bedre til europeiske lag pga vi har en spansk trener, og Manu har en gammel engelsk mann Haha, herregud jeg ler så jeg rister. Han er Skotsk, og han er den beste manageren i PL. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har ikke noe imot en god diskusjon, men hvorfor er det så mange Man U fans i Liverpool tråden? Og hva med å se på ting fra en litt annen side enn fullt Man U? Eller gå til deres egen tråd og diskuter der hvor fantastisk gode dere er Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 btw, Liverpool har satt flere rekorder enn Man Utd. Vi har vunnet FA, Ligacupen og Communication shield flere ganger Eneste Manu har å skryte av er seriemesterskapene og "hatricken" i 1999 i nyere tid. United har vunnet FA Cupen flere ganger. Dikting kan du gjøre i norsk timen. Ord jeg ikke skjønner: Communication Shield Manu Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har ikke noe imot en god diskusjon, men hvorfor er det så mange Man U fans i Liverpool tråden? Og hva med å se på ting fra en litt annen side enn fullt Man U? Eller gå til deres egen tråd og diskuter der hvor fantastisk gode dere er wh1te kan du høre meg? Nå må du gjøre noe med det her! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. mars 2008 Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg har ikke noe imot en god diskusjon, men hvorfor er det så mange Man U fans i Liverpool tråden? Og hva med å se på ting fra en litt annen side enn fullt Man U? Eller gå til deres egen tråd og diskuter der hvor fantastisk gode dere er Det er Liverpool-folk i tråden vår, jeg ser ingen problemer i det. Jeg anser meg for å være en objektiv ManUtd-supporter, jeg har ingen problemer med å innrømme at vi ikke alltid er best etc. PS: Du har homosignatur (Må fyre opp litt her, ble så tamt nå...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå