Rexbatov Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Det gjelder ikke å være best i 1901. Chelsea har en mye bredere stall pr. dags dato og er mye mer stabil i ligaen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Var det noe du skulle si bruno? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Var det noe du skulle si bruno? Skreive hvertfall. Punkt for punkt til det du skrev. Når begynte vi å snakke historie? Du var jo så viktig på at dere hadde vunnet PL flere ganger, trodde kanskje det historiske betydde endel, mulig jeg missforsto. Selvfølgelig, men vi går ikke rundt å kaller oss uslåelige i CL av den grunn. Nei, det ville ville vært dumt, ingen som har sagt at Liverpool er uslåelige i CL hvis det er det du prøver å hinte til. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Jeg ser også gjerne at noen kan quote til noen av oss som har påstått av i er uslåelige i CL Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Så folk påstår at å vinne Champions League ikke er en bragd? Da kan man jo si at å vinne VM ikke er en bragd. Det er en Cup ja. Cupen for de beste lagene i Europa. Derfor vil jeg tørre å påstå at det er en bragd å vinne her. Flaks? Ja til tider. Marginer på vår side. Ja vi må jo få det vi også akkurat som alle andre. Men du vinner ikke Champions League på flaks og marginer. Dette vil jeg stå på i mitt synspunkt helt til Molde vinner CL. Når det er sagt så syns jeg ligaen er en større prestasjon å vinne. Og kunne godt byttet CL finale mot en høyere plass der. Men kom ikke her og snakk om 3 store. Det er 4 store i England. Det er noe alle veit. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 I semifinalen mot Chelsea i 2005 vant dere på et mål som senere er bevist at ikke var inne. I finalen møtere dere et Milan lag som har begynt å feire allerede til pause, og vinner mot dem på straffekonk. Hvis du tenker på målet til Garcia så var den vel faktisk inne. Som man faktisk kan se av en eller annen video/bilder fra den videoen som ligger ute på det store internett et eller annet sted. Men ja, Liverpool gjør det bra i CL utelukkende på grunn av flaks og fordi de har marginene med seg. Liverpool er et middeligmådig lag selv om de slår de fleste store lag ute i Europa, men hey det er jo sant, alle storlag er jo i dårlig form når Liverpool møter dem. Også har Liverpool alltid flaks ja, stemmer det. Liverpool kan vel knapt nok kalles en storklubb? Jeg blir dårlig. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Når det er sagt så syns jeg ligaen er en større prestasjon å vinne. Og kunne godt byttet CL finale mot en høyere plass der. Men kom ikke her og snakk om 3 store. Det er 4 store i England. Det er noe alle veit. Det er vanskelig å utelate liverpool blant de 4 store. Den som ikke skjønner det kan ta en tur rundt å se litt... Det handler ikke om hvorvidt de har 2-4 plasser de siste 10 årene... det er endel andre ting, men for all del Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 "De 3 store" er bare et latterlig uttrykk Mancs´a bruker for å provosere. Ikke ta dere nær Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) banan: Målet var inne. Uansett så hadde det vært bedre om dommeren dømte straffe og rødt kort til Cech, som var det andre alternativet. Bevis - 4:42 Endret 13. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 "De 3 store" er bare et latterlig uttrykk Mancs´a bruker for å provosere. Ikke ta dere nær Har sett media har begynt å bruke det også. Dere kan godt få være en del av "de 4 store", men dere er neppe en del av "de tre store" Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 "De 3 store" er bare et latterlig uttrykk Mancs´a bruker for å provosere. Ikke ta dere nær Har sett media har begynt å bruke det også. Dere kan godt få være en del av "de 4 store", men dere er neppe en del av "de tre store" Jasså? Eksempler? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 "De 3 store" er bare et latterlig uttrykk Mancs´a bruker for å provosere. Ikke ta dere nær Har sett media har begynt å bruke det også. Dere kan godt få være en del av "de 4 store", men dere er neppe en del av "de tre store" Jasså? Eksempler? Når DB og VG kommer med bedre søkesystemer. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Deal Torres vil ta igjen Ronaldo Dette er noe som hadde vært kjempartig. Absolutt mulig, men er pessimist og tror at Ronaldo holder unna de siste kampene... Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) "De 3 store" er bare et latterlig uttrykk Mancs´a bruker for å provosere. Ikke ta dere nær Har sett media har begynt å bruke det også. Dere kan godt få være en del av "de 4 store", men dere er neppe en del av "de tre store" Jasså? Eksempler? Ser ut som Fakey taper, så jeg må støtte ham! http://www.united.no/united/nyheter/nyheter/gullkampen http://www.nrksport.no/fotball/premier_league/1.1153502 Dermed var den 12. serierunden avsluttet og en kan slå fast at Newcastle og Liverpool er ute av tittelkampen og at "de tre store" Arsenal, Manchester United og Chelsea konsolliderte sin stilling. :) Endret 13. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Here you go: City falt for eget ballonggrep PS! Kun seks Premier League-lag er igjen i FA-cupen. For de eventyrlystne er dessverre de tre store - Arsenal, Chelsea og Manchester United - blant disse. I tillegg lever Portsmouth, Liverpool og Middlesbrough. Liverpool kvittet seg med topplag-spøkelset (Chelsea-Liverpool 0-0) Det hjelper lite i kampen om ligagullet, men for Rafael Benitez er det nok en liten trøst at Liverpool i dag endelig tok bortepoeng mot et av «de tre store» lagene. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Statskanalen tells ikke EDIT: Blæh, VG er jo som The S*n da Endret 13. mars 2008 av Benitez Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Statskanalen tells ikke EDIT: Blæh, VG er jo som The S*n da Jeg har en oppgave til deg også. Prøv å finn "de tre store" uten United. Evt med Liverpool. Genialt Endret 13. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Evt med Liverpool. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 (endret) Statskanalen tells ikke EDIT: Blæh, VG er jo som The S*n da VG er 1/10 som den møkka. Allikevel så er det nok til å være inkompetente. Det var også VG som påsto at Nicolas Burdisso snakket på seg det røde kortet. Men som alle så og som Øvrebø har bekreftet senere. Det var en unødvendig og stygg takling. Og han hadde lagt seg på å gi gult kort til etterslengere noe vi fikk se flere eksempler på. Så hvis du vil gå utifra VG's fotball "heksperter" så vær så god. Det er 4 store i England uansett hvor mye du vrir og vrenger på det. Og hadde du spurt en ekte Chelsea/Man U/Arsenal fan så hadde han sagt seg enig i det. Jeg har en oppgave til deg også. Prøv å finn "de tre store" uten United. Umulig fordi begrepet "de tre store" er feil. Endret 13. mars 2008 av Stinkey Lenke til kommentar
fakey Skrevet 13. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2008 Begrepet "de tre store" er feil faktisk? Som jeg sa, dere er en av "de fire store", det bør dere da være nokså godt fornøyd med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå