bruno99 Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Kuyt sin jobbing hjemmover er bokstavelig talt gull verdt. Det skal han ha, men han er jo spiss da, tro det eller ei Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 GRATULERE MEDSUPPORTERE! Fantastisk kamp. Nervepirrende helt til pause, da jeg var rimelig sikker på vi gikk videre. Når Burdisso fikk rødt, var jeg sikker på seier! Herlig kamp, herlig mål og herlig lagspill. Dommeren gjør ingen store feil, greie gule kort. Synst han var litt streng på Babel sitt, men ble vell veid opp av det røde, enda begge de 2 gule var riktige. Gleder meg til trekningen nå! Blir fantastisk Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Ble en grei seier dette tilslutt. Nå vil jeg ha Roma eller Chelsea! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Syntes kanskje det andre gule til Zanetti var i strengeste laget, han kom i stor fart og klarte i stoppe før han dundret inn i beinet til Masherano (?) Lenke til kommentar
mintman Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Ble en grei seier dette tilslutt. Nå vil jeg ha Roma eller Chelsea! Jeg vil ha United. Greit å få unnagjort de enkle kampene med en gang. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Nah! Helt grei og kontollert kamp av Liverpool. Jeg er mektig imponert av laget. Jeg vil ha United. Greit å få unnagjort de enkle kampene med en gang. Ingenting blir enkelt nå.. Endret 11. mars 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
mintman Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg vet Var mest ment som et lite stikk til våre kjære United supportere som henger i denne tråden hele tiden Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 United er det siste laget jeg vil ha. Foretrekker Schalke, men sier heller ikke nei takk til Arsenal eller Chelsea - faktisk. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Ønsker meg Barcelona i kvarten. Er jeg skikkelig heldig blir Liverpool trekt som hjemmelag i 1. kamp, der de også spiller på en Onsdag. I såfall blir det CL kamp på meg Reiser ned Onsdagen for oppholdet i Liverpool! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Jeg vet Var mest ment som et lite stikk til våre kjære United supportere som henger i denne tråden hele tiden Det føltes som om det traff meg midt i hjertet og gjennom på andre siden. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Det føltes som om det traff meg midt i hjertet og gjennom på andre siden. Bra Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Gief Schalke eller Fenerbache. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Schalke eller Fenerbache? Nesj, håper vi møter United. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Thats it... VG Sport er på to dagers boikott. Jeg siterer fra deres artikkel om sieren: "Inter-backens andre gule kort virket strengt idømt fra Øvrebø. Burdisso kom inn i en duell med Lucas Leiva, og sistnevnte gikk i bakken. Det så ut til at Burdissos lår traff foten til Leiva, men dommer Øvrebø var ikke i tvil." Hva f**n? Så vi samme kampen? For det første så var det første gule kortet et oransjt kort. Han planter knottene sine langt opp i brøstet til Liverpool spilleren. Og han slo like hardt ned på alle etterslengere fra begge lag så å påstå at det andre gule kortet var strengt er feil utifra terskelen. Pluss at han i italiensk stil la inn en pen søknad som ikke akkurat fikk Øvrebø til å tvile. På VG Live'n skreiv de først at han hadde snakka på seg det andre gule kortet så det sier litt om han som har analysert kampen. Tidligere hockeyspiller? Ellers så er jeg fornøyd med kampen. Ble heldigvis ikke så nervepirrende siden Liverpool hadde et press så man kunne nesten tro at det var 0-0 i utgangspunktet. Den roen de hadde likte jeg og håper på å se i andre situasjoner også. Noen andre som la merke til at det bare var italienere som lå nede og drøya tid? Skal legges til at det strør litt ekstra sukker på kaka når det er italienere vi slår ut Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 "Inter-backens andre gule kort virket strengt idømt fra Øvrebø. Burdisso kom inn i en duell med Lucas Leiva, og sistnevnte gikk i bakken. Det så ut til at Burdissos lår traff foten til Leiva, men dommer Øvrebø var ikke i tvil." Hva f**n? Så vi samme kampen? For det første så var det første gule kortet et oransjt kort. Han planter knottene sine langt opp i brøstet til Liverpool spilleren. Og han slo like hardt ned på alle etterslengere fra begge lag så å påstå at det andre gule kortet var strengt er feil utifra terskelen. Pluss at han i italiensk stil la inn en pen søknad som ikke akkurat fikk Øvrebø til å tvile. I brystet faktisk? Tror ingen av dere så kampen nå jeg Men helt klart rødt kort, tyder på lite rutine. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Dere klager på Kuyt, men Babel var helt på hyttetur i førsteomgang, lurer på om vi så samme kamp. Ellers kunne jeg godt tenkt meg og sett Rise spille hele kampen. Killer avslutning fra El nino, han er som en drøm. Syns vi lå vell langt bakpå noen ganger, og skal være glad for at Inter er inneffektive. Deilig å se Zlatan så sur :!: Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Når det gjelder Kuyt så jeg at han hadde 23% "completed passes" i dag. Det er langt i fra bra nok. I tillegg må matrialforvalteren glemt det andre paret med sko til Kuyt som ga litt feste. Han så ut som Bambi på isen i dag. Han hadde 23 pasningar i kampen og 67% traff han på. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Da vi trakk Inter, var det mange som var overbevist om at vi ville gå på tryne ut av CL. Og det var mange som lo da jeg sa jeg var overbevist om at vi ville slå Inter enkelt ut. At vi skulle slå dem 3-0 sammenlagt, var imidlertid enda enklere enn forventet. :cool: Lenke til kommentar
PSV Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 (endret) Da er det vel bare å gratulere med avansementet. (Superparanoid: Det går jo også på form. Liverpool er visst i siget for tiden, mens Inter-formen har vært varierende i det siste.) Vil egentlig ikke møte Liverpool enda. Endret 12. mars 2008 av PSV Lenke til kommentar
Audere Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hvorfor holder du med PSV? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå