Deathie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 CL-trøyen er nydelig. Vurderte å kjøpe den tidligere i år, men ettersom den nye drakten kom til årets sesong prioriterte jeg heller den. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Spurs skal lide, lide! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Korrekt SasaB. For alle Liverpool fans: Tottenham - Liverpool Lør 30.12.06 kl 16.00 Canal+ Mix Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Korrekt SasaB. For alle Liverpool fans: Tottenham - Liverpool Lør 30.12.06 kl 16.00 Canal+ Mix 7605347[/snapback] jeg håper på en sier med over +mål!! håper på gerrard og bellamy jeg tipper laget blir sånn her reina finnan carragher agger aurelio(han har ikke vært god men trenger match trening) pennant gerrard© alonso gonzales kuyt bellamy Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Tenker noe slikt jeg: Reina Finnan Carragher Agger Riise Pennant Gerrard© Alonso Garcia Kuyt Bellamy Håper iallefall å få se Pennant og Garcia fra start i dag. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Min Gud, min herre, min skaper: Jaaaaaaaaa! 0 - 1 GARCIA. Didier Zokora roter det til og mister ballen til Gerrard. Han krangler ballen videre til Luis Garcia som er inne foran mål og avslutter rimelig rett på Robinson. Likevel klarer ikke Spurs-keeperen å hindre at ballen triller inn. Du hellige Garcia! Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Min Gud, min herre, min skaper: Jaaaaaaaaa!0 - 1 GARCIA. Didier Zokora roter det til og mister ballen til Gerrard. Han krangler ballen videre til Luis Garcia som er inne foran mål og avslutter rimelig rett på Robinson. Likevel klarer ikke Spurs-keeperen å hindre at ballen triller inn. Du hellige Garcia! 7606621[/snapback] så dere målet var pent;) bra detalj av gerrard Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Herlig med seier idag Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Synd med ManU, men uansett: Hipp hurra!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Liverpool hadde flaks idag. Hilsen en som så kampen. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Fytti h*lvete så flaks på slutten der. Skuffende spillere: Pennant skuffer som vanlig Riise gjør heller ikke mye ut av seg. Gode spillere: Alonso viser at han er med hele veien. Kuyt har mange gode forsøk, dessverre ingen mål. Carragher er den jeg syns var lagets beste i dag, bra stå-på-vilje. Gerrard er sentral og klarer å lage sjanser av det meste. Kampen i sin helhet: 4/10 Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Sterkt å vinne i dag, med tanke på Spurs sin hjemmestatestikk, og Liverpools bortestatestikk. Come on you reds! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Steike, Spurs presset godt på slutten. Skal være fornøyd med dagens resultat. Chelsea med uavgjort - yey! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Er vel enda bedre for oss at Arsenal tapte! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Herlig seier i dag, og en sterk en også mot et Tottenham-lag som har hatt bra flyt på White Hart Lane. Nå tar vi Bolton hjemme på mandag, og kaprer tilbake tredjeplassen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. desember 2006 Del Skrevet 30. desember 2006 Jepp, da har vi to seiere mot tottenham, noe som siden onkelen min er tottenham fan har hatt gleden av å erte han flere ganger Lenke til kommentar
mummi-pappa Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Enda en herlig seier Liverpool hadde god kontroll på kampen idag, og 3 kjempemål! Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Utrolig deilig med seier i dag. Irriterte meg først for at vi fortsatt brenner altfor mange sjanser i første omgang. Og begynnelsen av 2. omgang irriterte jeg meg over at det ikke ble produsert nesten noen ting, men så sprakk byllen - og for en måte å gjøre det på! Crouch viser nok en gang at han er mye bedre med beina enn med hodet... Nå har vi tapt mot et bunnlag og vunnet to kamper mot formlag i jula... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Faaaen, forsov meg til kampen Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 1. januar 2007 Del Skrevet 1. januar 2007 Forsov meg også. Artig lesing å få tildelt på morgenkvisten i det nye året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå