Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Dette blir spennende. På papiret er det lite som skiller Liverpool og Inter, så jeg tror det står på hvilket lag som har en god dag. Klarer Inter å temme Torres og Gerrard kan dere fort få det vanskelig. Men fordelen deres er jo selvsagt at Inter må frem. Anyways, god kamp og lykke til.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette blir spennende. På papiret er det lite som skiller Liverpool og Inter,

På papiret er Inter et betre lag, skadefritt.

La meg ta en individuell vurdering av de 2 lagene, ikke at jeg er 100% sikker på hvordan de starter skadefritt men.

Cesar vs Reina - Reina

Maicon vs Finnan - Maicon

Materazzi vs Hyypia - Matrix

Cordoba vs Carragher - Uavgjort

Chivu vs Riise - Chivu

Zanetti vs Gerrard - Gerrard

Cambiasso vs Mascherano - Uavgjort

Vieira vs Alonso - Uavgjort

Stankovic vs Babel - Stankovic (Usikker, men antar han er en betre spiller, etter det jeg har hørt om han.)

Zlatan vs Torres - Uavgjort

Crespo/Cruz/Suazo vs Kuyt - Crespo/Cruz/Suazo

Mao; 9 til Inter. 6 til Liverpool.

Mest vurdert utifra landslagskamper og det jeg har hørt om spillerne til Inter, ettersom jeg ikke ser dem så ofte til daglig.

Mange dueller er sinnsykt vanskelige, som Stankovic vs Babel. 2 forskjellige spillertyper.. Cambiasso vs Mascherano sier hjertet klart Masche, men ifølge andre så er Cambiasso helt sinnsykt god, i Italia.

Velger også å utelate Agger fra vurderingen.

Men tror Liverpool tar dette, takket være Gerrard, Torres og Rafa Benitez.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Inter har et bedre lag på papiret ja, de har jo stjernespillere i fleng. Men jeg tror vi er minst like gode i praksis, hvert fall når vi bare møtes i CL. Vi har fightere og en lagholdning som er bedre enn det Inter har. Jeg er for øvrig enig i vs-vurderingen din, med unntak av at jeg vil rangere Torres over Zlatan. Zlatan er bedre enn de fleste når han er på topp, men han er sjelden på topp og resten av tiden er han bare en middelmådig spiller med elendig innstilling og en arrogant holdning.

Lenke til kommentar

Tipper forsvaret skal få kjørt seg. Inter er neppe like svake som i den første kampen, og har jo også fordelen av hjemmebane. Men jeg tror at om Liverpool klarer å holde nullen til pause, så er det gjort..

Men for all del, Inter bør være istand til å score tre mål.

Lenke til kommentar
Inter har et bedre lag på papiret ja, de har jo stjernespillere i fleng. Men jeg tror vi er minst like gode i praksis, hvert fall når vi bare møtes i CL. Vi har fightere og en lagholdning som er bedre enn det Inter har. Jeg er for øvrig enig i vs-vurderingen din, med unntak av at jeg vil rangere Torres over Zlatan. Zlatan er bedre enn de fleste når han er på topp, men han er sjelden på topp og resten av tiden er han bare en middelmådig spiller med elendig innstilling og en arrogant holdning.

Enig i det du sier, og er en gigantisk fan av Torres, allerede før han kom til Liverpool også.

Men på toppnivå vil jeg tro Zlatan er en betre spiss, enda Torres er en klart betre målscorer. Men jeg ville aldri byttet Torres mot Zlatan! Torres er perfekt for Liverpool!

I en 4-2-3-1 formasjon som vi spiller nå er det nok ingen spiss som passer betre inn.

Er også enig i det du sier om at Liverpool er et bedre lag, men kanskje ikke så gode individuelt. Mye av dette ble jo vist i CL 05, da vi vant alt med Nunez på høyrevingen og Mellor på topp. Akkurat denne prestasjonen var nok enormt mye takket være Steven Gerrard, Xabi Alonso, Jamie Carragher og ikke minst Rafael Benitez, men vi er helt klart gode nok som et lag til å mose Inter ikveld.

Personlig har jag ingen tvil om at vi skal gå videre, men sjangsen for at Inter slår oss er jo tilstede. Forsatt vil jeg gi Liverpool en 85% sjangs. Scorer vi et tidlig mål vil jeg gi oss 99%. Vi taper bare ikke med 3-4 mål i Europa, med Benitez bak roret og Steven Gerrard med kapteinsbindet.

(Og jada, jeg vet om at Olympiakos scoret 3 mål mot oss, og at Milan gjorde det. Dagens utgave av Liverpool vil neppe gjøre noe slikt.)

Uansett! LYKKE TIL IDAG !:)

Ønsker, håper og TROR vi får se dette laget:

JOSE REINA

JAMIE CARRAGHER - SAMI HYYPIA - MARTIN SKRTEL - JOHN ARNE RIISE

JAVIER MASCHERANO - LUCAS LEIVA

DIRK KUYT - STEVEN GERRARD - RYAN BABEL

FERNANDO TORRES

Eneste er høyreback situasjonen som er vanskelig. Ønsker helt klart Carragher inn sentralt så vi har det samme midtstopperparet som drepte Zlatan i forje kamp, men for helheten vil nok Carragher på back og Skrtel inn være det beste. Men ser ikke bort fra at Arbeloa spiller.

Savner Alonso, men Lucas er ingen dårlig erstatter. Mot Italiensk motstand, der han mest trolig får noen sekunder ekstra med ballen, så vil han glitre.

Kamptips: 0-2

Fernando Torres 8"

Steven Gerrard 86"

;)

Lenke til kommentar

Herregud nå kommer nervene kjenner jeg.. Dette skal bli en morsom kveld. de første 20 er SÅ viktig..

er enig i de betraktningene som er gjort her, men dere glemmer 1 ting: Cup er Cup :) og vi har 2 mål å gå på!! det betyr at Inter ikke kan slippe inn noen mål, det er en så stor fordel at det ikke kan beskrives.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...