Coffey Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Fotball > Alt annet Faktisk enig. Someone said "football is more important than life and death to you" and I said "Listen, it's more important than that." Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Du burde planlegge barn utenfor sesongen så sant kondomen ikke sprekker ja. Lenke til kommentar
PocoLoco Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hicks bryter forhandlingene med DIC, med den begrunnelse at det ikke ville gagnet klubbens "lojale, lidenskapelige supportere". det kan se ut som han endelig har skjønt hva å eie Liverpool handler om. Stå på Hicks! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Mitt håp til i morgen: -------------------Reina--------------------- --------------------------------------------- Arbeloa---Carragher---Skrtel---Riise--- --------------------------------------------- -----------Lucas------Mascherano------- ----Kuyt--------Gerrard---------Babel--- --------------------------------------------- ------------------Torres------------------- Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Bytt Kuyt med Pennant, så er jeg enig. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Lucas har ikke imponert meg nok til å få en plass på laget til Liverpool Men montro om Torres hadde likt en partner på top, kan bli kjedelig til tider alene på toppen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Bytt Kuyt med Pennant, så er jeg enig. Ja jo, jeg er litt usikker på akkurat det, Kuyt er uvurdelig å ha i de store kampene i Europa, der han spiller nesten bestandig bra, og jobbingen hans er kjempeviktig. Så det er grunnen til at jeg vil gå for Kuyt, vanligvis hadde jeg stemt på Pennant - i dette tilfellet så synes jeg Kuyt er det beste alternativet. Pirja: Synes ikke vi skal endre noe på laget, never change a winning team. Endret 10. mars 2008 av Jefecito Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvem var vår beste spiller i Aten? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Vi trenger sårt noen som kan legge perfekte innlegg fra høyrekanten, Kuyt er enten eller, enten så er han dritt god, eller så ser du han nesten ikke i en kamp. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Pennant er det desidert beste høyrekantvalget vårt any time, bortsett fra i morgen. Da vil jeg faktisk frivillig starte med Kuyt, utelukkende fordi han er bedre defensivt og en jævel til å jobbe og forstyrre, og vi trenger det i morgen. Men Pennant kan også være bra fordi han er rask, men jeg vet ikke helt om dette er kampen hans og jeg er ganske sikker på at Rafa ikke starter med ham. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Hvem var vår beste spiller i Aten? Det må vel ha vært Materazzi eller Zlatan ... Ikke slemt ment, men jeg håper dere slipper inn ett tidlig mål slik at vi kan få en spennende kamp. Dere setter sikkert ikke pris på denne ekstra spenningen, dog . Goscinny Endret 10. mars 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvem var vår beste spiller i Aten? Det må vel ha vært Materazzi eller Zlatan ... Since when spiller Zlatan og Materazzi for Milan? Nesten et lite gullkorn. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Kuyt har mer å rutte med bakover enn Pennant, mer muskler. Tror det kan være viktig når vi skal forsvare en ledelse. Edit: Hewitt var selvfølgelig tidligere ute enn meg til å poste det samme. Forumturbo! Endret 10. mars 2008 av ugh! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvem var vår beste spiller i Aten? Pennant? Jeg står fortsatt ved det jeg skrev i sted. "vanligvis hadde jeg stemt på Pennant - i dette tilfellet så synes jeg Kuyt er det beste alternativet." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Det er ganske sykt at vi faktisk snakker om hvilken ving som er best defensivt når vi har to ankere og et forholdsvis habilt forsvar. Pennant kommer til å ødelegge høyresiden og vi skal heller ikke se bort i fra at Inter hadde pådratt seg en del frispark i forsøk på å stanse ham. Men Kuyt kommer garantert til å starte. Endret 10. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Since when spiller Zlatan og Materazzi for Milan? Nesten et lite gullkorn. Var nok litt kjapp der, ja. Jeg snakket om Liverpool - Inter på Anfield ... Goscinny Endret 10. mars 2008 av Goscinny Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Ser ikke hvorfor det er sykt når vi leder 2-0. Det kommer forøvrig garantert også til å komme dødballer og cornere i mot oss hvor vi kan få bruk for Kuyt. Pennant er ikke noen super duellspiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 (endret) Nei, men Pennant er en av lagets beste kontringsspillere og Kuyt er ikke akkurat fantastisk i luften, så jeg tar førstnevntes offensive egenskaper foran sistnevntes defensive anyday. Edit: Kanskje det er håp for Pennant fra start allikevel? Endret 10. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
fakey Skrevet 10. mars 2008 Del Skrevet 10. mars 2008 Hvem var vår beste spiller i Aten? Det må vel ha vært Materazzi eller Zlatan ... Since when spiller Zlatan og Materazzi for Milan? Nesten et lite gullkorn. Fy faen du er i slaget i dag Hewitt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå