Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Naa har jo liverpool kommet seg i form i gjen etter alle tapene i starten og naa er vi i verdens beste form og ingen kan slaa oss!

Heia! Livverpool  :love:

7597747[/snapback]

Hvorfor kommer alltid sånne innlegg midt i en diskusjon? Merkelig fenomen det der...

7598353[/snapback]

Hvilken diskusjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis dere skulle valgt et navn å ha bakpå drakten, hvilket ville det blitt? Gerrard er en sikker vinner, men stusser litt på om jeg skal ha Garcia istedenfor. Gerrard er så "oppbrukt" på en måte, men på den annen side får ikke Garcia alltid like mye spilletid. Vanskelig valg det der.

Lenke til kommentar
Hvis dere skulle valgt et navn å ha bakpå drakten, hvilket ville det blitt? Gerrard er en sikker vinner, men stusser litt på om jeg skal ha Garcia istedenfor. Gerrard er så "oppbrukt" på en måte, men på den annen side får ikke Garcia alltid like mye spilletid. Vanskelig valg det der.

7599801[/snapback]

Så lenge det ikke står riise så er alt lov ;)

Lenke til kommentar

7599801[/snapback]

Hvis jeg ikke hadde valgt Gerrard, tror jeg faktisk jeg hadde gått for Kuyt. Selvom han også kanskje ikke er i sitt livs form akkurat nå, er det en spiller som alltid jobber 110 prosent. Tror han vil få et langt og bra opphold i Liverpool.

Lenke til kommentar
Riise får ufortjent mye hets i Norge. I Liverpool er han mye mer populær.

7599914[/snapback]

Det er bare fordi det kun er vi i Norge som forstår utsagnene hans som: "I tek frisparket, det e berre å klistran i vinkelen - la meg vise." og "Når eg er på deiras banehalvdel og ser mål bare skyter eg. Både eg og alle andre veit at eg skyt som ein kanon."

Riise er synonymt med selvtillit. :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Riise er sjef. Selvfølgelig har han lov til å være selvsikker, han er en av de desidert beste norske fotballspillerne.

7600506[/snapback]

ja det er han, uten tvil,men når han gjør så mye rart,så for vi jo erte han for det

Lenke til kommentar
Riise er sjef. Selvfølgelig har han lov til å være selvsikker, han er en av de desidert beste norske fotballspillerne.

7600506[/snapback]

ja det er han, uten tvil,men når han gjør så mye rart,så for vi jo erte han for det

7600530[/snapback]

jepp, det er lov, men begynner å bli en stund siden sist nå

Lenke til kommentar

7600506[/snapback]

Veldig enig. Riise er mannen sin det!

Han er nok ett offer for janteloven her i Norge :thumbdown:

Skulle jeg kjøpt meg en drakt med navn, kunne jeg faktisk tenkt meg Finnan(!)

Lenke til kommentar

7600506[/snapback]

Det betyr ikke at han trenger å oppføre seg slik når han menger seg med verdens beste fotballspillere. ;) Når ligger så langt bak internasjonal fotball at det er skuffende.

Lenke til kommentar

Jeg har 4 drakter; en gammel gul med Owen bak, den nest siste Reebok trøya med Gerrard bakpå (nr 17:(), CL trøya, Reebok med Alonso i gull bakpå og en litt eldre hvit bortetrøye med mitt etternavn bak =D På tide med en ny fra Adidas ja!

Pappa har en med Riise på faktisk! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...