ErlendRU Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Naa har jo liverpool kommet seg i form i gjen etter alle tapene i starten og naa er vi i verdens beste form og ingen kan slaa oss! Heia! Livverpool 7597747[/snapback] Hvorfor kommer alltid sånne innlegg midt i en diskusjon? Merkelig fenomen det der... 7598353[/snapback] Hvilken diskusjon? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Naa har jo liverpool kommet seg i form i gjen etter alle tapene i starten og naa er vi i verdens beste form og ingen kan slaa oss! Heia! Livverpool 7597747[/snapback] Blackburn ? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis dere skulle valgt et navn å ha bakpå drakten, hvilket ville det blitt? Gerrard er en sikker vinner, men stusser litt på om jeg skal ha Garcia istedenfor. Gerrard er så "oppbrukt" på en måte, men på den annen side får ikke Garcia alltid like mye spilletid. Vanskelig valg det der. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Gerrard eller Gonzales Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Har Carragher, så neste gang står det mellom Alonso og Garcia. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis dere skulle valgt et navn å ha bakpå drakten, hvilket ville det blitt? Gerrard er en sikker vinner, men stusser litt på om jeg skal ha Garcia istedenfor. Gerrard er så "oppbrukt" på en måte, men på den annen side får ikke Garcia alltid like mye spilletid. Vanskelig valg det der. 7599801[/snapback] Så lenge det ikke står riise så er alt lov Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Haha, Riise er det siste jeg hadde valgt så det skal du ikke bekymre deg over. :!: Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Riise får ufortjent mye hets i Norge. I Liverpool er han mye mer populær. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Tja, man bir jo ikke upopulær når man scorer perler mot Everton og Manchester United. Men tror ikke han er av de som pryder ryggen på et flertall av Liverpooldraktene nei. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Hvis dere skulle valgt et navn å ha bakpå drakten, hvilket ville det blitt? Gerrard er en sikker vinner, men stusser litt på om jeg skal ha Garcia istedenfor. Gerrard er så "oppbrukt" på en måte, men på den annen side får ikke Garcia alltid like mye spilletid. Vanskelig valg det der. 7599801[/snapback] Hvis jeg ikke hadde valgt Gerrard, tror jeg faktisk jeg hadde gått for Kuyt. Selvom han også kanskje ikke er i sitt livs form akkurat nå, er det en spiller som alltid jobber 110 prosent. Tror han vil få et langt og bra opphold i Liverpool. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 eller alonso...han har jo spilt bra Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Riise får ufortjent mye hets i Norge. I Liverpool er han mye mer populær. 7599914[/snapback] Det er bare fordi det kun er vi i Norge som forstår utsagnene hans som: "I tek frisparket, det e berre å klistran i vinkelen - la meg vise." og "Når eg er på deiras banehalvdel og ser mål bare skyter eg. Både eg og alle andre veit at eg skyt som ein kanon." Riise er synonymt med selvtillit. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 samt riises mobil teken da,, og hans sucky ps2 skills Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Riise er sjef. Selvfølgelig har han lov til å være selvsikker, han er en av de desidert beste norske fotballspillerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Riise er sjef. Selvfølgelig har han lov til å være selvsikker, han er en av de desidert beste norske fotballspillerne. 7600506[/snapback] ja det er han, uten tvil,men når han gjør så mye rart,så for vi jo erte han for det Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Riise er sjef. Selvfølgelig har han lov til å være selvsikker, han er en av de desidert beste norske fotballspillerne. 7600506[/snapback] ja det er han, uten tvil,men når han gjør så mye rart,så for vi jo erte han for det 7600530[/snapback] jepp, det er lov, men begynner å bli en stund siden sist nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 sant det, han har blitt litt mer voksen i det siste som er bra men som jeg bruker å si,så læng hain spælle bra, shit æ i resten Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Riise er sjef. Selvfølgelig har han lov til å være selvsikker, han er en av de desidert beste norske fotballspillerne. 7600506[/snapback] Veldig enig. Riise er mannen sin det! Han er nok ett offer for janteloven her i Norge Skulle jeg kjøpt meg en drakt med navn, kunne jeg faktisk tenkt meg Finnan(!) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Riise er sjef. Selvfølgelig har han lov til å være selvsikker, han er en av de desidert beste norske fotballspillerne. 7600506[/snapback] Det betyr ikke at han trenger å oppføre seg slik når han menger seg med verdens beste fotballspillere. Når ligger så langt bak internasjonal fotball at det er skuffende. Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Jeg har 4 drakter; en gammel gul med Owen bak, den nest siste Reebok trøya med Gerrard bakpå (nr 17:(), CL trøya, Reebok med Alonso i gull bakpå og en litt eldre hvit bortetrøye med mitt etternavn bak =D På tide med en ny fra Adidas ja! Pappa har en med Riise på faktisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå