JR Ewing Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Unnskyld, men har ikke dere United gutta en egen tråd? Joa, men den er såpass kjip at de heller holder seg her inne. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Det kan til tider være kjedelig å være så gode som vi er. Derfor søker vi inn i denne tråden for å føle på stemninga til et lag som ikke er så godt. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Det kan til tider være kjedelig å være så gode som vi er. Derfor søker vi inn i denne tråden for å føle på stemninga til et lag som ikke er så godt. Det er vel snarere mere slik at man ikke liker å drite i eget reir? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Det kan til tider være kjedelig å være så gode som vi er. Derfor søker vi inn i denne tråden for å føle på stemninga til et lag som ikke er så godt. Åja, det er sånn det er, du/dere syntes det er morsomt å diskutere liverpool enn sitt get lag, kanskje du konverterer snart? Siden det blir så kjedelig så mye son ManU vinner Endret 9. mars 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 fakey, du gjør meg kvalm, kan du ikke bare holde deg unna Liverpool tråden i et par uker, så vi kan få litt sakelig diskusjon her igjen...... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 fakey, du gjør meg kvalm, kan du ikke bare holde deg unna Liverpool tråden i et par uker, så vi kan få litt sakelig diskusjon her igjen...... Så bra Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Hey, folkens. Uten Fakey hadde det ikke vært noe diskusjon i denne tråden nesten Uansett, ikke bry dere om han vis han kommer med noe provoserende. Enkelt og greit Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Har sendt melding til wh1te nå. Håper han kan få en slutt på det pisset om at dere vil ha oss ut herifra. 50% av innleggene inneholder jo nettopp slike kommentarer. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Og de resterende 50% er for det meste provoserende og unødvendige innlegg fra deg, så dere er like gode. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Det skrev jeg faktisk også i meldingen til wh1te Mao. blir det ingen diskusjon, 50% er innlegg fra Utd-supportere, 50% er fra Pool-supportere som whiner over at vi er her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Jeg fikk av en eller annen grunn ikke til å sende svaret på PMen din, banan, så jeg kan ta det her. Vi jobber med en løsning og frem til da så håper jeg dere gjør det beste ut av situasjonen. Skal ikke si så mye mer akkurat nå, men målet er jo så klart at dere brukere skal være fornøyd med denne delen av forumet, uansett hvilket lag dere heier på. Og husk at selv om fotball er viktigere enn liv og død, så er det fortsatt retningslinjene som gjelder Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Det skrev jeg faktisk også i meldingen til wh1te Mao. blir det ingen diskusjon, 50% er innlegg fra Utd-supportere, 50% er fra Pool-supportere som whiner over at vi er her. Jamen da er det greit da Trenger ikke involvere meg mer i dette. Endret 9. mars 2008 av Benitez Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Kan vi ikke bare stenge den tråden her til i morgen? Det kommer bare til å bli sutring frem og tilbake. La oss få prate om Liverpool her og ikke United vs. Liverpool. Skjønner godt at dere United-gutter vil komme med innspill og meninger, men ikke prøv å provoser HELE tiden. Det er kanskje morsomt å få hele forumet til å hate seg, men tro meg, man blir ingen martyr av å bevege seg i gråsona for hva som er rett og galt. Endret 9. mars 2008 av danno_O Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Bare for å "drepe" diskusjonen ang. private tråder og forsøppling. Mache trolig klar til Inter kampen. Få se om Zlatan og CO får en bedre dag denne gangen. Helt seriøst; "Manu (hater at folk sier det) suger!" "Pool er best! Pool suger!" "Våres tråd er bedre enn deres!" osv. høres helt "keppet" ut. Heier folket på et lag eller en tråd? Alltid gøy å diskutere fotball uansett hvem det er. (Hvis de/jeg har peiling selvfølgelig) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Viktig at Mascherano blir klar. Håper virkelig han spiller fra start mot Inter. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Viktig at Mascherano blir klar. Håper virkelig han spiller fra start mot Inter. Det gjør vi alle Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Får håpe Torres og Gerrard er like samkjørt til tirsdag og da! Eller, det vil de være. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Torres har funnet god tonen sammen med Gerrard fortiden. Dette minner meg om Ronaldo og Rooney på sitt beste. Få se om Zlatan eller Torres blir den beste spissen da. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Torres har funnet god tonen sammen med Gerrard fortiden. Dette minner meg om Ronaldo og Rooney på sitt beste. Få se om Zlatan eller Torres blir den beste spissen da. Zlatan viste jo nada på Anfield, så jeg håper virkelig han legger igjen toppformen i garderoben. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Zlatan søg for å si det mildt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå