Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Hvor vanskelig er det å skjønne den setningen? Ikke lat som dere er dumme for å undergrave poenget mitt. For dere som trenger norsk inn med kanyle og intravenøs: Dere som generaliserer driter dere ut. Lettere å skjønne nå? Dette begynner å bli gammelt... Slike ting kan tas på PM, banan. Det har absolutt ingen verdi her inne. Endret 9. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Ps: Årene går fort pool-gutter. Snart er det 9 år siden dere vant CL også. Game up, bitches Men da blir det 16 år siden dere vant Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Reaksjoner på moderering og generell dårlig steming skal vi ikke ha noe av, så slikt slettes pent og pyntelig uten varsel. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Virker som enkelte i liverpool gjengen desperat forsøker å virke artikulerte eller "veslevoksene", for å fremstå som mer seriøse enn oss, når de egentlig har samme agenda som United gjengen.vi forsøker å virke veslevoksne? Vi har jo også folk i tråden som forsøker å virke velartikulerte men ender opp med å bli oppfattet som veslevoksne Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Virker som enkelte i liverpool gjengen desperat forsøker å virke artikulerte eller "veslevoksene", for å fremstå som mer seriøse enn oss, når de egentlig har samme agenda som United gjengen. Hvorfor spør du ikke bare cinesque hva ordene betyr? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 (endret) Virker som enkelte i liverpool gjengen desperat forsøker å virke artikulerte eller "veslevoksene", for å fremstå som mer seriøse enn oss, når de egentlig har samme agenda som United gjengen.vi forsøker å virke veslevoksne? Vi har jo også folk i tråden som forsøker å virke velartikulerte men ender opp med å bli oppfattet som veslevoksne Hoppsann, den blei litt feil. Men du skjønner vel egentlig hva jeg mener, tror jeg? "Blir oppfattet som, og ikke forsøker, som jeg skrev". Takk for i rettesettelsen. Bruno99: Pfff. Dumeste jeg har hørt og et dårlig forsøk fra din side. gidd å les, du skjønner vel at jeg ikke mener at veslevoksen og artikulerte betyr det samme. Elendig formulert var det riktignok, men går ann å kverulere mindre. Skjønnte du ikke hva jeg mente? Endret 9. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Virker som enkelte i liverpool gjengen desperat forsøker å virke artikulerte eller "veslevoksene", for å fremstå som mer seriøse enn oss, når de egentlig har samme agenda som United gjengen.vi forsøker å virke veslevoksne? Vi har jo også folk i tråden som forsøker å virke velartikulerte men ender opp med å bli oppfattet som veslevoksne Hoppsann, den blei litt feil. Men du skjønner vel egentlig hva jeg mener, tror jeg? "Blir oppfattet som, og ikke forsøker, som jeg skrev". Takk for i rettesettelsen. Bruno99: Pfff. Dumeste jeg har hørt og et dårlig forsøk fra din side. gidd å les, du skjønner vel at jeg ikke mener at veslevoksen og artikulerte betyr det samme. Elendig formulert var det riktignok, men går ann å kverulere mindre. Skjønnte du ikke hva jeg mente? Jo, skjønte hva du mente, og min kommentar var bare en spøk. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Unnskyld, men har ikke dere United gutta en egen tråd? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Skulle vært en slags sensur på hver supporter tråd, at du må oppgi hvilket lag du heier på i profilen din, å da kommer du ikke inn på andre lags tråder, sånn kan vi holde bullshiten unna trådene, og Man Utd fansene kan grine i sin egen tråd Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Unnskyld, men har ikke dere United gutta en egen tråd? Nei vi har en hel haug. Har ikke oversikten, men tror det må være over 10,000 her på diskusjon.no Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Kan mods begynne å ta for den whininga enkelte Pool-supportere holder på med her inne? De forsøpler jo denne fantastiske tråden Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Haha. Det er lite som slår håpløse fotballdiskusjoner. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Nei, men, helt alvorlig. Jeg er ikke en av de som er her inne hele tiden, og kjenner alle dere, men; når en tråd er for Liverpool fans, så er den vel det? Og det jeg ser nå, er bare en heududrande lang diskusjon mellom noen av dere. Og til og med det har vi en egen tråd for. Men det er vel kanskje ikke så gøy å holde den der inne, for der er det ikke så mange andre som ser det? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Bare for å "drepe" diskusjonen ang. private tråder og forsøppling. Mache trolig klar til Inter kampen. Få se om Zlatan og CO får en bedre dag denne gangen. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Så lenge ting blir holdt på eit visst nivå, så bør det vel strengt tatt ikkje vere noko stort problem om det er ein United-fan eller Pool-fan som postar i begge lags trådar, men så lenge det einaste som blir posta er klaging over at det andre lags supporterar postar i sin egen tråd, så blir det berre tull og det bør jo dei fleste forstå. Det er klart det er gøy for oss å diskutere med eit av favoritt-hatlaga i Pool-tråden, men begge lags supporterar bør vel kunne holde det en smule seriøst. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Vel, det er et åpent forum hvor alle kan poste der de vil. Og jeg vil si at dere forsøpler denne tråden med all den whininga deres, enn vi gjør. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Bare for å være litt hyggelig for en gangs skyld, herfra og utover har dere skjikkelig koselesning Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Kan mods begynne å ta for den whininga enkelte Pool-supportere holder på med her inne? De forsøpler jo denne fantastiske tråden ey! Den er ikke fantastisk, den er verdens beste. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Kan mods begynne å ta for den whininga enkelte Pool-supportere holder på med her inne? De forsøpler jo denne fantastiske tråden ey! Den er ikke fantastisk, den er verdens beste. Da lurer jeg på hvordan verdens dårligste er... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 9. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 9. mars 2008 Bare for å være litt hyggelig for en gangs skyld, herfra og utover har dere skjikkelig koselesning Det var jo faktisk litt morsomt. Ikke verst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå