Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Hvor vanskelig er det å skjønne den setningen? Ikke lat som dere er dumme for å undergrave poenget mitt.

For dere som trenger norsk inn med kanyle og intravenøs: Dere som generaliserer driter dere ut. Lettere å skjønne nå?

Dette begynner å bli gammelt...

Slike ting kan tas på PM, banan. Det har absolutt ingen verdi her inne.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker som enkelte i liverpool gjengen desperat forsøker å virke artikulerte eller "veslevoksene", for å fremstå som mer seriøse enn oss, når de egentlig har samme agenda som United gjengen.
vi forsøker å virke veslevoksne? Vi har jo også folk i tråden som forsøker å virke velartikulerte men ender opp med å bli oppfattet som veslevoksne ;)
Lenke til kommentar
Virker som enkelte i liverpool gjengen desperat forsøker å virke artikulerte eller "veslevoksene", for å fremstå som mer seriøse enn oss, når de egentlig har samme agenda som United gjengen.
vi forsøker å virke veslevoksne? Vi har jo også folk i tråden som forsøker å virke velartikulerte men ender opp med å bli oppfattet som veslevoksne ;)

Hoppsann, den blei litt feil. Men du skjønner vel egentlig hva jeg mener, tror jeg? "Blir oppfattet som, og ikke forsøker, som jeg skrev". Takk for i rettesettelsen.

Bruno99: Pfff. Dumeste jeg har hørt og et dårlig forsøk fra din side. gidd å les, du skjønner vel at jeg ikke mener at veslevoksen og artikulerte betyr det samme. Elendig formulert var det riktignok, men går ann å kverulere mindre. Skjønnte du ikke hva jeg mente?

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Hoppsann, den blei litt feil. Men du skjønner vel egentlig hva jeg mener, tror jeg? "Blir oppfattet som, og ikke forsøker, som jeg skrev". Takk for i rettesettelsen.

Bruno99: Pfff. Dumeste jeg har hørt og et dårlig forsøk fra din side. gidd å les, du skjønner vel at jeg ikke mener at veslevoksen og artikulerte betyr det samme. Elendig formulert var det riktignok, men går ann å kverulere mindre. Skjønnte du ikke hva jeg mente?

Jo, skjønte hva du mente, og min kommentar var bare en spøk. :innocent:

Lenke til kommentar

Skulle vært en slags sensur på hver supporter tråd, at du må oppgi hvilket lag du heier på i profilen din, å da kommer du ikke inn på andre lags tråder, sånn kan vi holde bullshiten unna trådene, og Man Utd fansene kan grine i sin egen tråd

Lenke til kommentar

Nei, men, helt alvorlig.

Jeg er ikke en av de som er her inne hele tiden, og kjenner alle dere, men;

når en tråd er for Liverpool fans, så er den vel det? Og det jeg ser nå, er bare en heududrande lang diskusjon mellom noen av dere.

Og til og med det har vi en egen tråd for.

Men det er vel kanskje ikke så gøy å holde den der inne, for der er det ikke så mange andre som ser det?

Lenke til kommentar

Så lenge ting blir holdt på eit visst nivå, så bør det vel strengt tatt ikkje vere noko stort problem om det er ein United-fan eller Pool-fan som postar i begge lags trådar, men så lenge det einaste som blir posta er klaging over at det andre lags supporterar postar i sin egen tråd, så blir det berre tull og det bør jo dei fleste forstå.

Det er klart det er gøy for oss å diskutere med eit av favoritt-hatlaga i Pool-tråden, men begge lags supporterar bør vel kunne holde det en smule seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...