Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Tror ikke noen motsier deg på det, banan. PL er og blir det viktigste for meg, selv om det å "bare" vinne CL en sesong også er fantastisk. Men jeg kommer alltid til å jage PL-trofeet helt til jeg får det, vi har jo ALLE andre trofeer, inkludert den gamle ligapokalen, på museet så det er liksom bare det som mangler.

Poenget mitt er bare at dere jevnlig konstanterer at vi ikke er et storlag i England fordi vi ikke har hatt spesiell suksess i hjemlig liga den siste tiden. På samme måte har dere ikke hatt suksess i Europa på en stund og kan således, ifølge dere selv, ikke kalles et storlag i Europa. Som sagt ikke min mening, jeg bruker bare deres konklusjoner mot dere selv. :)

Fullstendig enig. Det kommer jo helt an på hvordan man baserer det å være et storlag på. United er jo større enn Pool, men allikevel gjør Pool det bedre i Europa. Inter er jo f.eks. et helt utrolig bra lag, de er storlag mao. Men de gjør det jo ræva i Europa.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dagens. Man.utd er et storlag, det er udiskutabelt. Liverpool derimot - der kan man diskutere.

hahaa, dagens :D

Det er klart det kan diskuteres. Liverpool har jo ikke akkurat imponert.

Du kan ikke si at Liverpool ikke er et storlag, resultatene har tidvis uteblitt, men det har ikke en dritt med saken å gjøre, å si at Liverpool ikke er et storlag er typisk ManU supporter mobbing mot liverpool og utrolig barnslig

Endret av bruno99
Lenke til kommentar

Manchester United er et storlag, Liverpool er et storlag, Manu er ikke et storlag, så er vi ferdig med det.

Liverpool har ikke opptredt som det storlaget de egentlig er denne sesongen blir vel mer riktig å si. De mister ikke status som storlag selv om de gjør en dårlig sesong. De vant jo CL for ikke mange sesonger tilbake. De siste kampene har de jo vist hva de står for. (kanskje med untak av Barnsley-kampen)

Lenke til kommentar
Manchester United er et storlag, Liverpool er et storlag, Manu er ikke et storlag, så er vi ferdig med det.

Liverpool har ikke opptredt som det storlaget de egentlig er denne sesongen blir vel mer riktig å si. De mister ikke status som storlag selv om de gjør en dårlig sesong. De vant jo CL for ikke mange sesonger tilbake. De siste kampene har de jo vist hva de står for. (kanskje med untak av Barnsley-kampen)

Nettopp, det er jeg vil frem til

Manchester United eller ManU, same shitt :p orker ikke skrive hele navnet bare

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Dagens. Man.utd er et storlag, det er udiskutabelt. Liverpool derimot - der kan man diskutere.

hahaa, dagens :D

Det er klart det kan diskuteres. Liverpool har jo ikke akkurat imponert.

Du kan ikke si at Liverpool ikke er et storlag, resultatene har tidvis uteblitt, men det har ikke en dritt med saken å gjøre, å si at Liverpool ikke er et storlag er typisk ManU supporter mobbing mot liverpool og utrolig barnslig

Jeg er helt enig. Hos Derby har resultatene uteblitt, men det er vel ingen tvil om at de er storlag.

Lenke til kommentar

Du skal få lov til å bruke United du også. Det er bare så utrolig unødvendig spesielt når det har en historie bak seg

Hentet dette fra United.no av SnoRReBass som selv har hentet det fra en annen side:

Hentet dette ifra en side:

Man U is not a term United fans refer to themselves as. The term is only used by other supporters as a complete and utter insult to our club. The "u" is meant to be "you" by the rival fans.

An early example of its usage is this chant by West Brom fans: "Duncan Edwards is manure, rotting in his grave, man you are manure- rotting in your grave". The origin of "Man u" is a song to insult the dead Duncan Edwards.

Liverpool and Leeds fans copied this with their own man you /u versions to insult all of the lads who died at munich.

"Man U Man U went on a plane Man U Man U never came back again"

and..

"Man U Never Intended Coming Home" (if you combine the first letter of each word you get the word "munich").

I hope this makes it clearer that saying man u is an insult, particularly to the older supporters and to see United fans using it now is shameful. I hope a few might read this, understand and spread the word.

So... Please REFRAIN from using this term ever again!!!!!!!!

Dere burde klare å vise såpass respekt selv.

Lenke til kommentar

Visst er Newcastle et dårlig lag for tiden, det er ikke tilfeldig at de ligger så lavt på tabellen som de nå gjør, og de er absolutt en nedrykkskandidat. Imidlertid har vi ikke akkurat spesielt god statistikk mot antatt dårligere motstand, så selvsagt skal vi glede oss over dagens seier! At vi ikke skaper noe særlig etter at Gerrard og Torres blir byttet, er kanskje litt bekymringsfullt. Men vi ledet da 3-0 og seieren var aldri truet, noe som selvsagt preget avslutningen av kampen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Typisk United-supportere å legge ord i munn på oss. Hvordan kan dere vite hvorfor vi skriver Manu? Slutt å generalisere, dere driter dere ut. Igjen.

Lenke til kommentar

Poenget er fortsatt at det er noe mange av oss (United-supportere) tar til oss og at dere like godt kan skrive United. Når dere kan historien bak det så er jo det å si ManU noe dere tydeligvis gjør for å provosere.

Forresten Cinesque det lønner seg å ikke generalisere når du skal klage på generalisering.

Lenke til kommentar
Slutt å generalisere
dere driter dere ut. Igjen.

Tihi

Oh my god, that is the "burn of the day". All hail to the banan :!:

... Neida -hehe

Virker som enkelte i liverpool gjengen desperat forsøker å virke artikulerte eller "veslevoksene", for å fremstå som mer seriøse enn oss, når de egentlig har samme agenda som United gjengen. Vinne og godte seg over at rivalene går på tryne. Please, hadde dere vært der vi er i dag, ville tråden vår vært like full av samme "useriøse" shitten.

Ps: Årene går fort pool-gutter. Snart er det 9 år siden dere vant CL også.

Game up, bitches :tease:

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...