Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei huff og huff,tenk og feire Liverpool seier. Hva feiler det oss Liker og feire hver seier jeg, uannsett om det er mot chelsea eller brann Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Grattis med en deilig seier da gutta Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Torres er en spansk gud og Gerrard er deres vidundergutt. Torres ender antageligvis med å ta toppscorertittelen denne sesongen hvis det fortsetter slik. Det å feire over Newcastle er vel ikke så fryktelig rart heller ettersom jeg vet at mange av oss (United-supportere) feiret når vi slo dem selv. Newcastle underpresterer stort, men forhåpentligvis får Keegan et par sesonger til å få alt på plass, men det skulle ikke forundre meg om han forsvant snart også. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Sitter her å ler for hver kommentar av Manu fans jeg leser "Gidd å feire for seier over Newcastle" Seier er seier, samma hvilket lag, men dere tapte jo for Portsmouth...... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Sitter her å ler for hver kommentar av Manu fans jeg leser "Gidd å feire for seier over Newcastle"Seier er seier, samma hvilket lag, men dere tapte jo for Portsmouth...... Mens vi sitter å ler av deg som ikke tok ironien. Kanskje det var dårlig humor, men med bruken av smileys burde du forstått det. Du kan godt få smøre det inn at vi røk mot Portsmouth i dag, men da kommer jeg til å smøre inn at dere allerede har gjort en latterlig sesong, som vanlig. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) haha, tenk å feire seier over newcastle da, huff Ja, det er ikke noe å feire over en seier over N'Castle:) Ikke noe vondt ment, men er vel ikke så sterkt lag. Haha, snakk om å være bitter. For ekte topplag som Manu feirer jo bare seier mot andre topplag. Nå er vel ikke akkurat Manu ett storlag. Endret 8. mars 2008 av PSV Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dagens. Man.utd er et storlag, det er udiskutabelt. Liverpool derimot - der kan man diskutere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dagens. Man.utd er et storlag, det er udiskutabelt. Liverpool derimot - der kan man diskutere. hahaa, dagens PSV irriterer seg over at Pirja skriver Manu og ikke manchester united,og du fatter det ikke PSV er vel man utd suporter så vidt jeg vet Lenke til kommentar
PSV Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dagens. Man.utd er et storlag, det er udiskutabelt. Liverpool derimot - der kan man diskutere. Aldri sagt noe på det. Selvfølgelig er Man Utd ett storlag. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 heh, gikk litt for fort i svingene der. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Gjør vel som oftes det noen gang Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Dagens. Man.utd er et storlag, det er udiskutabelt. Liverpool derimot - der kan man diskutere. hahaa, dagens Det er klart det kan diskuteres. Liverpool har jo ikke akkurat imponert. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 GG idag! Men vi er sinnsykt avhengige av Babel, Torres og Gerrard i angrepsspillet. Latterlig med Kuyt - Crouch - Benayoun på topp Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nei, har du sett.. Hewitt er inne for første gang på et døgn, og det er bare noen få spydigheter? Helt utrolig. haha, tenk å feire seier over newcastle da, huff haha, tenk å være så latterlg da, huff Ja, det er ikke noe å feire over en seier over N'Castle:) Ikke noe vondt ment, men er vel ikke så sterkt lag. En seier er en seier. Jeg feirer seire over Barnsley også jeg, selv om de ikke akkurat kommer på sølvfat. Dagens. Man.utd er et storlag, det er udiskutabelt. Liverpool derimot - der kan man diskutere. Man Utd er et storlag i England, men ikke i Europa. Det vil si - jeg mener ikke det, men om jeg skal bruke deres logikk så stemmer det. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Liverpool har jo merket seg internasjonalt også med en rekke CL seire og kom til finalen i klubb VM, Man Utd har bare imponert på øya. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Flott seier idag. Men nok en gang viser vi at vi er ubrukelig uten Torres og Gerrard, selvom Kuyt hadde en nesten sjangse på slutten! Btw, tror fyren som kom i veien av Riise skuddet fikk vondt! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Liverpool har jo merket seg internasjonalt også med en rekke CL seire og kom til finalen i klubb VM, Man Utd har bare imponert på øya. Det er altforlenge siden dere hadde en rekke CL-seire Pirja. Foreldrene dine hadde vel ikke engang møttes. "Bare" imponert på øya? Såpass ja. Vi har altså "bare" vunnet verdens beste liga 9 ganger siden 1993. PL er større enn CL. CL er cup, og beviser ikke like mye som det ligaspill gjør. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Hva er vitsen med å trakke på United når de nettopp røk ut av FA Cupen med "god" hjelp av dommeren? United er et topplag, Liverpool er også et topplag. (Men på bunnen av topplagene for å si det sånn) Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Tror ikke noen motsier deg på det, banan. PL er og blir det viktigste for meg, selv om det å "bare" vinne CL en sesong også er fantastisk. Men jeg kommer alltid til å jage PL-trofeet helt til jeg får det, vi har jo ALLE andre trofeer, inkludert den gamle ligapokalen, på museet så det er liksom bare det som mangler. Poenget mitt er bare at dere jevnlig konstanterer at vi ikke er et storlag i England fordi vi ikke har hatt spesiell suksess i hjemlig liga den siste tiden. På samme måte har dere ikke hatt suksess i Europa på en stund og kan således, ifølge dere selv, ikke kalles et storlag i Europa. Som sagt ikke min mening, jeg bruker bare deres konklusjoner mot dere selv. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) United bare imponert på balløya? Tullball av værste sort. Vant CL i 99 feks Endret 8. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå