Raste Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Nei. Ronaldo er jo en klasse høyere enn Torres Men hadde vært fint å hatt Torres i stallen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Pennant iz teh shizzle! Og ikke minst Torres. Men jeg er mer fornøyd med at Pennant scorer. Snakker vi tre hattricks på tre strake hjemmekamper for El Niño? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Da sier jeg: 2-0! Forventet... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Ja, utrolig er neppe ordet, 0-2 ville vært utrolig Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Det jeg mener er utrolig er at gutta alltid, alltid, må ha noen til å bryte isen. Det må innskjerpes nå. 43, så 45. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 GERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRAARD! jeg gråter nesten Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Så utrolig gøy å se Liverpool for tiden. Torres og Gerrard er ustoppelige! Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 The dynamic duo does it again Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Huff, så blir Gerrard byttet ut. Benitez tenker vell å spare han til Inter-Kampen. Men, jeg syns han skulle fått spilt hele kampen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 haha, tenk å feire seier over newcastle da, huff Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Ja, det er ikke noe å feire over en seier over N'Castle:) Ikke noe vondt ment, men er vel ikke så sterkt lag. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Såklart er det noe å feire for dem. Torres og Gerrard storspiller atter engang. Resten av laget spiller vel så som så, spørr du meg. Ganske kjedelig å se på annet enn når Torra eller SteveG har ballen Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Tja, vi ferier jo tapet deres også, fører litt ekstra til det hele ^^ Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Ja, det er ikke noe å feire over en seier over N'Castle:) Ikke noe vondt ment, men er vel ikke så sterkt lag. Det er feil imo. Newcastle har et veldig sterkt lag på papiret. Men de underpresterer som f. Syns det er rart de er så langt nede på tabellen. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Ja, det er ikke noe å feire over en seier over N'Castle:) Ikke noe vondt ment, men er vel ikke så sterkt lag. Det er sant. Men har du sett liverpool i år hehe.. At vi vinner 3-0 ? er bør jo feires slik som denne sesongen har vært Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Poengmål hattric av Torres, ikke verst Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 haha, tenk å feire seier over newcastle da, huff Det er noe å feire. Du sa jo tidligere at vi kom til å få det tøft, noe som ikke ble tilfellet, fordi vi rundspilte de Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 haha, tenk å feire seier over newcastle da, huff Ja, det er ikke noe å feire over en seier over N'Castle:) Ikke noe vondt ment, men er vel ikke så sterkt lag. Haha, snakk om å være bitter. For ekte topplag som Manu feirer jo bare seier mot andre topplag. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Yep, derfor ser vi på reaksjonene til Unitedgjengen at det ikke var så farlig at de røk ut av FA-cupen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå