Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Babel inn for Bønna så har du det laget jeg håpet på. Herlig med Pennant tilbake fra start igjen.

Enig, men at Babel starter på benken i dag betyr vel bare at han hviles til Interkampen. Trenger han fra start da hvis vi skal få et bortemål som mer eller mindre sikrer avansement.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen United supportere som er med på å lage kvalme i denne tråden? :) Håper btw. at dere taper i dag :)

Red Devils :evil:

Ikke nå igjen. Trodde Traadstarter var slutten på det her.

Heia oss i dag.

Satser på 3. hattricket! :p

Lykke til!

sorry om hatet mitt for de supporterne som slenger dritt i United tråden går ut over uskyldige pool supportere.

Haha, dere får det tøft i dag ;)

Lenke til kommentar
Noen United supportere som er med på å lage kvalme i denne tråden? :) Håper btw. at dere taper i dag :)

Red Devils :evil:

Ikke nå igjen. Trodde Traadstarter var slutten på det her.

Heia oss i dag.

Satser på 3. hattricket! :p

Lykke til!

sorry om hatet mitt for de supporterne som slenger dritt i United tråden går ut over uskyldige pool supportere.

Haha, dere får det tøft i dag ;)

Tror du må se på deg selv, United supportere (ikke alle selvsagt) er de som skriver mest usakelig i trådene

Lenke til kommentar

Latterlig hvor god Torres er. Hadde dette vært på Fifa på Xbox eller FM nå, hadde maskinvaren flydd gjennom vinduet mens jeg hadde hylt FAKE, FAKE, FAKE, ingen er så gode. Torres er rett å slett syk for tiden. Utrolig iskaldt.

Litt heldig med 1-0 goalen riktignok

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...