Varmo Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Reina har bedre reaksjonsevne, bedre på strek, ekstrem på klareringer og enda mer ekstrem på igangsettinger. En av verdens desidert beste keepere. Enig, i tillegg er han fantastisk på straffer, etter min mening noen hakk over VDS. Endret 7. mars 2008 av Termometer Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Enig, i tillegg er han bra på straffer. Bra?! Det finnes ingen bedre! Endret 7. mars 2008 av Maggen91 Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Enig, i tillegg er han bra på straffer. Bra?! Det finnes ingen bedre! Rettes til fantastisk Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Da er vi enig Termo. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Enig, i tillegg er han bra på straffer. Bra?! Det finnes ingen bedre! Ricardo er bedre imo. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Han er verdens beste. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Liverpools beste keeper mot Bolton må være Jussi Jääskeläinen. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Han er verdens beste. Du liker de ordene der ja Ja, Jussi eier! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Han er verdens beste. Du liker de ordene der ja Ja, Jussi eier! Nei, dere liker dem. Jeg bare liker å gjenta dem Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg er enig i at Ricardo er verdens beste på straffer. Makan til reaksjonsevne. Men Reina sliter veldig med feltarbeid spør du meg... Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Han er litt gung-ho ja. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) Da skal avtalen med DIC være i boks. Men det som irriterer meg er at han idioten Hicks får aksjemajoriteten: DIC hevder at avtalen med Gillett er i boks Endret 8. mars 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Økonomisk er det jo flott å ha DIC med uansett, slipper vi å bekymre oss i like stor grad over all gjelden. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Liker Reina diskusjonen. Etter min mening er han PL's beste på utspark, har derimot ikke sett mye av VdS iår, og har hørt at han er svært god også. men Reina treffer på 9/10 baller! Sinnsyk traffrating på han vertfall. På strek er han e "tiger". Enda det sikkert finnes betre keepere på streken,så er Reina i verdenstoppen. På straffer vil jeg faktisk tro at Reina er verdens beste. Tror han rett 9 av 12 straffer (??) for Villarreal, sesongen før han kom til Liverpool. Han har jo i tillegg gjort det bra for oss! Men kan nevne 3 keepere jeg mener er betre, mye grunnet feltarbeidet til Reina: Cech, Casillas og Buffon. Men Reina er svææært ung. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Liverpools beste keeper mot Bolton må være Jussi Jääskeläinen.Jussi er alltid en god mann å ha (for Bolton sine motstandere) Lenke til kommentar
GLN Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 white, hvor var dt du så liverpool kampene på nettet? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Sikkert livesport247.com Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Blir Three Lions på meg i dag. Bør vel tusle nedover om en stund, for å få plasser.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Lag: Reina Arbeloa Carragher Skrtel Riise Alonso Lucas Pennant Gerrard Benayoun Torres Innbyttere: Itandje Hyypiä Kuyt Crouch Babel Virker som Benitez endelig har funnet en formasjon han liker i alle fall. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2008 Babel inn for Bønna så har du det laget jeg håpet på. Herlig med Pennant tilbake fra start igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå