danno_O Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Da var jeg trygt hjemme igjen etter en helt fantanstisk Liverpool kamp. Utrolig kamp å være på min første Liverpool kamp, bra stemning og mange mål!Er en opplevelse i seg selv og sitte på The Kop å se kamp Det var nok litt av en kamp å se som første kamp ja! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 da blir det CL plass til neste år, og finale i CL i mai da (og vi henter inn Manu på tabellen) Daydreaming... Husk på at dere har ganske mange køddene bortematcher igjen da. Kan knapt vente til vi møter dere hjemme på Old Trafford. Vi har alt for mye hurtighet i laget, til at dere har mulighet verken bakover eller forover på banen. Ferdinand og Vidic hanskes greit med Torra og Anderson urinerer på Gerrard - vips, Liverpool er ingen trussel. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 da blir det CL plass til neste år, og finale i CL i mai da (og vi henter inn Manu på tabellen) Daydreaming... Husk på at dere har ganske mange køddene bortematcher igjen da. Kan knapt vente til vi møter dere hjemme på Old Trafford. Vi har alt for mye hurtighet i laget, til at dere har mulighet verken bakover eller forover på banen. Ferdinand og Vidic hanskes greit med Torra og Anderson urinerer på Gerrard - vips, Liverpool er ingen trussel. Pakker dere inn Torres så er mye gjort, Liverpool har ikke imponert lagmessing i PL denne sesongen Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Torres er en Kjempe spiller og ferdig med det,.... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 da blir det CL plass til neste år, og finale i CL i mai da (og vi henter inn Manu på tabellen) Daydreaming... Husk på at dere har ganske mange køddene bortematcher igjen da. Kan knapt vente til vi møter dere hjemme på Old Trafford. Vi har alt for mye hurtighet i laget, til at dere har mulighet verken bakover eller forover på banen. Ferdinand og Vidic hanskes greit med Torra og Anderson urinerer på Gerrard - vips, Liverpool er ingen trussel. At Anderson plustelig går bort til Gerrard å urinerer på han er også daydreaming Har Liverpool en god dag får dere det nok tøffere enn det du prøver å få til å virke som. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 da blir det CL plass til neste år, og finale i CL i mai da (og vi henter inn Manu på tabellen) Daydreaming... Husk på at dere har ganske mange køddene bortematcher igjen da. Kan knapt vente til vi møter dere hjemme på Old Trafford. Vi har alt for mye hurtighet i laget, til at dere har mulighet verken bakover eller forover på banen. Ferdinand og Vidic hanskes greit med Torra og Anderson urinerer på Gerrard - vips, Liverpool er ingen trussel. At Anderson plustelig går bort til Gerrard å urinerer på han er også daydreaming Har Liverpool en god dag får dere det nok tøffere enn det du prøver å få til å virke som. Om så skulle være så kan vi alltids putte O'shea på Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Synd vi ikke har Danny Murphy lenger... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Synd vi ikke har Danny Murphy lenger... Ja, han savner jeg skikkelig Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Synd vi ikke har Danny Murphy lenger... Ja, han savner jeg skikkelig Han var jo møkkagod i Charlton da. Håper han finner formen igjen i Fulham. Samme gjelder med Bullard som var i Wigan. Han har vist litt i de siste kampene hva som bor i ham Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Kjøpte Murphy-drakt i Liverpool i vinter jeg. Mimring Endret 6. mars 2008 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg synes det er like morsomt hver eneste gang og se Liverpool supportere etter at de har vunnet et par kamper, men gratulerer, og til den som spurte hvor mange mål Torres ligger bak Ronaldo akkurat nå så er det 3. Torres har 18 I PL og Ronaldo har 21. Det skal nevnes at Adebayor har 19. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 6. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2008 Dette er sikkert gammelt nytt, men: DIC kjøper 49 prosent. Goscinny Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg synes det er like morsomt hver eneste gang og se Liverpool supportere etter at de har vunnet et par kamper, men gratulerer. Ja, de er så teite som er glade og positive etter litt fremgang Lenke til kommentar
iDude Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Synd vi ikke har Danny Murphy lenger... Ja, han savner jeg skikkelig Ja hvem savner vel ikke united-dødaren Murphy Han hadde vel tre eller fire matchvinnere på Old Trafford... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Selvsagt teller det. Vi har alltid slitt med Chelsea i PL, men i CL som vi har møttes ganske mange ganger allerede har de ALDRI klart å slå oss. Selvsagt slår vi United også over to kamper, hvis vi skulle møte dem. Åja, du mener alle de 2 gangene? Dere burde kjøre ned den selvsikkerheten deres et par hakk. Husker sist vi møttes, ja da skulle dere virkelig knuse oss altså. Faktisk har vi møtt Chelsea 6 ganger i CL siden 2005, ettersom vi også var i gruppe med dem året etter Istanbul, da vant vi gruppa foran dem. På disse seks kampene har Chelsea vunnet én. Vi har både vunnet gruppa foran dem og avansert begge gangene vi har møtt dem i knock-out-fasene. Og når du da tar med ligaresultatene våre mot Chelsea (foruten i år, hvor vi faktisk endelig gjorde det greit) så faller jo argumentet om at Europa-formen ikke teller mot engelske lag litt i grus. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Selvsagt teller det. Vi har alltid slitt med Chelsea i PL, men i CL som vi har møttes ganske mange ganger allerede har de ALDRI klart å slå oss. Selvsagt slår vi United også over to kamper, hvis vi skulle møte dem. Åja, du mener alle de 2 gangene? Dere burde kjøre ned den selvsikkerheten deres et par hakk. Husker sist vi møttes, ja da skulle dere virkelig knuse oss altså. Faktisk har vi møtt Chelsea 6 ganger i CL siden 2005, ettersom vi også var i gruppe med dem året etter Istanbul, da vant vi gruppa foran dem. På disse seks kampene har Chelsea vunnet én. Vi har både vunnet gruppa foran dem og avansert begge gangene vi har møtt dem i knock-out-fasene. Og når du da tar med ligaresultatene våre mot Chelsea (foruten i år, hvor vi faktisk endelig gjorde det greit) så faller jo argumentet om at Europa-formen ikke teller mot engelske lag litt i grus. Har jeg aldri sagt. Eneste jeg protesterer mot er at dere "aldri har tapt mot Chelsea i CL". Lenke til kommentar
Manx Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Selvsagt slår vi United også over to kamper, hvis vi skulle møte dem. Dere sliter med å slå United over 1 kamp, så jeg tror ikke det blir noe lettere over 2 kamper Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 Jeg synes det er like morsomt hver eneste gang og se Liverpool supportere etter at de har vunnet et par kamper, men gratulerer, og til den som spurte hvor mange mål Torres ligger bak Ronaldo akkurat nå så er det 3. Torres har 18 I PL og Ronaldo har 21. Det skal nevnes at Adebayor har 19. Ja, hvorfor skal vi bli glade for å slå west-ham 4-0 og slå inter 2-0? Vi har ikke grunn til å være glade nei! *ironi* Selvsagt slår vi United også over to kamper, hvis vi skulle møte dem. Dere sliter med å slå United over 1 kamp, så jeg tror ikke det blir noe lettere over 2 kamper Jo, får i den andre kampen er united spillerne slitne i beina Selvfølgelig blir det ikke lettere over 2 kamper, men som vi vet kan vi utgjøre store "mirakler" i CL. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Har jeg aldri sagt. Eneste jeg protesterer mot er at dere "aldri har tapt mot Chelsea i CL". Neida, neida, jeg vet det var StringEmil som sa det. Kanskje litt misvisende å quote deg da, så sorry for det. Dere sliter med å slå United over 1 kamp, så jeg tror ikke det blir noe lettere over 2 kamper Vi slet med å slå Chelsea også i den perioden der, men avanserte likevel begge gangene. Det handler ikke om enkeltkamper, det handler om at det skjer noe helt spesielt med Liverpool i CL. Det virker som om spillerne tar PL for lett, mens i CL gjenoppstår respekten og ikke minst motivasjonen og man forstår at man faktisk må spille bra for å vinne. Jeg begriper det ikke, og jeg håper vi får bukt på det i hjemlig liga, men jeg fryder meg samtidig over Europa-formen, selvfølgelig. ^^ Edit: Scorer Torres seks ligamål til før sesongslutt tar han over hegemoniet som den utlendingen som har gjort flest mål i sin debutsesong i den engelske toppserien. En rekord som Ruud van Nistelrooy innehar med 23 mål for Manchester United i 2001/02. Liverpools toppscorer har allerede gjort flere ligamål enn Thierry Henry klarte i sin første sesong i Arsenal. Spanjolen blir nesten garantert den første Liverpool-spiller på 12 år til å nå 20 ligamål, noe Michael Owen aldri klarte i sin tid på Anfield. Gigant. Det er Newcastle og Reading det, så har Torres scoret like mye som Nistelrooy i sin første sesong. Endret 7. mars 2008 av Hewitt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 7. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Dette er grunner til hvorfor Liverpool gjør det dårlig i PL, etter mitt skjønn vel å merke. - For få kvalitetsspisser. Pr i dag, kun Torres. Få matchvinnere... - Lite offensivt sting. Spesiellt tungt ansvar på en 1-3 enkeltspillere. Blir rett å slett for baktungt og fantasiløst i enkelte kamper. - Rulerer for mye på laget. - Genrellt for lite ”sambaspillere.” Se på Arsenal eller enda bedre, se på oss! Bl.a : Anderson, Nani, Tevez, Ronaldo og Evra. Liverpool har ingen sånne (foruten tildels Gerrard og såklart Torres). Slike spillere har kreativitet utenom det vanlig og vinner kamper for laget, når vi spiller dårlig. Bygg dette rundt typiske engelske spillere med ”heart” så får du et vinnerlag. Hint: Sør Amerika! -Må få kvitte seg med spillere som feks Crouch. Har ingen ting på et topplag å gjøre. Koster bare penger... - Rafa er ikke Wenger eller Ferguson, for å si det sånn. Mangel på autoritet? Det jeg kommer på i farta. Pr dags dato er ikke Liverpool engang i nærheten av å vinne noe som helst.. At dere vinner CL tror jeg svært lite på, men hvem vet med fotball. Det beste laget i turneringa er dere i alle fall ikke. Og dette er ikke sett med United briller. Helt dønn steike ærlig, dette er mine synspunkter som nøytral supporter. Dere netter mye pga Torres/Gerrard, men imo spiller Liverpool egentlig ganske kjedelig possession fotball. Sloowww motion. Slakt i vei... Endret 7. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå