Deathie Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 av en eller annen grunn så var Uefacupfinalen den største for meg, jeg hadde aldri sett Liverpool vinne noe som helst stort før (og da hadde jeg heiet på dem i over 5 år). Det var nok fordi det var den første, CL-finalen var jo selvsagt større. *se på tidenes mimrevideo* 7580030[/snapback] 5 minutter lang frysning av den videoen der. Bare det å se hvordan Gerrard oppførte seg etter Pools første mål fortjener en pris for seg selv. Mannen er sinnsyk og da tenker jeg også tilbake på FA-cup finalen i fjor der han omtrent avgjorde på egenhånd. Dudek skal også ha sin takk i CL finalen selv om det er det eneste gode han har gjort i Liverpool. I den straffekonken var han rett og slett helt - utrolig prestasjon. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) Humm.. Litt merkelig lag i dag.. Virker som Rafa har satt Riise på høyrekant (?) og kjører Carra, Hyypia og Agger i forsvaret sammen med Finnan.. =/ Merkelig når både Garcia, Pennant og Aurelio sitter på benken.. Edit: Den videon er helt utrolig diggbar.. Endret 26. desember 2006 av ErlendRU Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Den videoen gir meg frysninger.. Ingen andre enn Liverpool & Gerrard kan klare noe sånn 7580131[/snapback] Jeg fikk gåsehud og frysninger om hverandre. Ahh, for en film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 bra førtse omgang peter skulle kanskje ha skoret da men hva feiler det komentaorne på canal+, makan for skit har jeg ikke hørt siden Anne Holdt opplesning i norsk timen.. legg han etter oss eller hva? vurdere å send klagebrev til canal+ Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Hva har skjedd med Canal+? De var jo kjent for sine fantastiske kommentatorer i motsetning til alle andre kanaler, men et eller annet har gått skikkelig galt i rekrutteringsprosessen, og nå har de greid å samle landets verste kommentatorer en og samme plass ... Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Syns vi har spilt bra den første omgangen. Vi trenger en skikkelig boost nå i begynnelsen av andre omgang. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Litt av en boost vi fikk. Typisk at når vi sløser med sjansene i første omgang, så får vi et slag i trynet i begynnelsen av 2. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Første baklengs på nesten 800 minutter elns da.. Tror vi tar dem jeg. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Inn med Aurelio og Kuyt. Heia heia. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Aurelio?? What? Skjer med Garcia og Pennant da? Arg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) misliker Aurelio stekr, syns han er dårlig men hva FEAN feiler komentatoren? -passning fra Gerard,nei vent da var nok alonso ja, men der er jo alonso, da var det Gerrard alikavel da? kos går det an å få betlaing for å si nå sånt! TvNorge komentatoran e jo faen ber enn dette! Labbert med tap da,for håpe på watford seier mot arsenal Endret 26. desember 2006 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Nå må vi satse på at Watford tar Arsenal altså.. =/ Detta var litt surt.. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Snakk om å være ineffektive. Meget surt tap ettersom vi eide hele kampen. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Irriterte meg skikkelig. Fikk melding av en Blackburnsupporter jaja... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 (endret) 7581127[/snapback] [barnslig]Haehaehehaheahehahehae.[/barnslig] "synd" dere tapte, men men.. Man kan ikke vinne alt. Endret 26. desember 2006 av TeggY Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 Vi spilte helt greit, ikke noe mer enn det. Var litt for rotete og upresist, men både Bellamy, Crouch og Kuyt burde satt et mål hver i dag. Men uansett, vi må gi kudos til eks-Liverpool Friedel som var hovedårsaken til at vi tapte i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. desember 2006 Del Skrevet 26. desember 2006 jepp, kunne ikke sagt det mer eni, Friedel er veldig go mot liverpool, har han altid vært,syns jeg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. desember 2006 Del Skrevet 27. desember 2006 vi er bare en seier fra 3.plassen da men en ting jeg lurer på ,motar 2 og 3 palssen sølv\bronsje medaljer? Lenke til kommentar
augulv Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Naa har jo liverpool kommet seg i form i gjen etter alle tapene i starten og naa er vi i verdens beste form og ingen kan slaa oss! Heia! Livverpool Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 29. desember 2006 Del Skrevet 29. desember 2006 Naa har jo liverpool kommet seg i form i gjen etter alle tapene i starten og naa er vi i verdens beste form og ingen kan slaa oss! Heia! Livverpool 7597747[/snapback] Hvorfor kommer alltid sånne innlegg midt i en diskusjon? Merkelig fenomen det der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå