Hewitt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hovedoppgaven vil selvsagt være defensivt og laget kommer selvfølgelig til å være deretter, ville vært galskap å gå ut med et for offensivt lag på San Siro i en slik kamp. Men jeg håper og tror at Gerrard, Torres, Babel og Kuyt vil starte og dermed utgjøre det meste av det som skjer offensivt. Spesielt Torres og Babel kan få gigantmuligheter hvis vi holder nullen lenge nok til at itanlienerne blir nødt til å gi mer rom. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Noen som vet hvor mange ligamål Torres har? *Redd for at han tar igjen Ronaldo* Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 18 ligamål og 24 mål i alle turneringer. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hovedoppgaven vil selvsagt være defensivt og laget kommer selvfølgelig til å være deretter, ville vært galskap å gå ut med et for offensivt lag på San Siro i en slik kamp. Men jeg håper og tror at Gerrard, Torres, Babel og Kuyt vil starte og dermed utgjøre det meste av det som skjer offensivt. Spesielt Torres og Babel kan få gigantmuligheter hvis vi holder nullen lenge nok til at itanlienerne blir nødt til å gi mer rom. Hva skjer i verden? Noen som ønsker at Kuyt faktisk starter. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Neida, jeg tror vi går videre uansett, vi er et helt annet lag i CL enn i PL og for så vidt alle andre cuper også. Særlig i FA-cupen Når det er sagt, så teller ikke europaformen deres en dritt hvis dere trekker et annet engelsk lag, men det betyr jo selvsagt ikke at dere ikke har sjangs til å gå videre. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva skjer i verden? Noen som ønsker at Kuyt faktisk starter. Ja jeg også. Ser i grunn ikke på Kuyt som noen ren spiss lenger, men han er utrolig viktig i det oppbyggende spillet vårt, og fikk bl.a. to ny assist i går. Når det er sagt, så teller ikke europaformen deres en dritt hvis dere trekker et annet engelsk lag, men det betyr jo selvsagt ikke at dere ikke har sjangs til å gå videre. Selvsagt teller det. Vi har alltid slitt med Chelsea i PL, men i CL som vi har møttes ganske mange ganger allerede har de ALDRI klart å slå oss. Selvsagt slår vi United også over to kamper, hvis vi skulle møte dem. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hva skjer i verden? Noen som ønsker at Kuyt faktisk starter. Han gjør faktisk en ganske god jobb bakover på banen med tanke på den enorme løpskraften og ganske ålreite fysikken han besitter. Dessuten begynner han jo faktisk å finne noe som ligner på form også, morsomt at han fikk to assist i går.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Neida, jeg tror vi går videre uansett, vi er et helt annet lag i CL enn i PL og for så vidt alle andre cuper også. Særlig i FA-cupen Når det er sagt, så teller ikke europaformen deres en dritt hvis dere trekker et annet engelsk lag, men det betyr jo selvsagt ikke at dere ikke har sjangs til å gå videre. Jadajada, dere/du har mobbet oss for det vi har prestert i PL, men å rakke ned på hvordan vi gjør og har gjort det i CL blir for dumt, det kan dere gjør hvis vi går ut. Og selvfølgelig teller CL, det er er vi møter verdens beste lag, så hvordan kan du si at det ikke teller? FA cupen teller, men ikke CL? Ulogisk Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Selvsagt teller det. Vi har alltid slitt med Chelsea i PL, men i CL som vi har møttes ganske mange ganger allerede har de ALDRI klart å slå oss. Selvsagt slår vi United også over to kamper, hvis vi skulle møte dem. Åja, du mener alle de 2 gangene? Dere burde kjøre ned den selvsikkerheten deres et par hakk. Husker sist vi møttes, ja da skulle dere virkelig knuse oss altså. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Neida, jeg tror vi går videre uansett, vi er et helt annet lag i CL enn i PL og for så vidt alle andre cuper også. Særlig i FA-cupen Når det er sagt, så teller ikke europaformen deres en dritt hvis dere trekker et annet engelsk lag, men det betyr jo selvsagt ikke at dere ikke har sjangs til å gå videre. Jadajada, dere/du har mobbet oss for det vi har prestert i PL, men å rakke ned på hvordan vi gjør og har gjort det i CL blir for dumt, det kan dere gjør hvis vi går ut. Og selvfølgelig teller CL, det er er vi møter verdens beste lag, så hvordan kan du si at det ikke teller? FA cupen teller, men ikke CL? Ulogisk Hvis dere møter et engelsk lag i kvarten så nytter det ikke å slå i bordet med at dere er så pokkers mye bedre i Europa. Et engelsk lag er et engelsk lag, punktum. Dessuten bør du lese innlegget mitt en gang til, har ikke rakket ned på europaformen deres. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 which ship has never docked in liverpool? the premiership! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Neida, jeg tror vi går videre uansett, vi er et helt annet lag i CL enn i PL og for så vidt alle andre cuper også. Særlig i FA-cupen Når det er sagt, så teller ikke europaformen deres en dritt hvis dere trekker et annet engelsk lag, men det betyr jo selvsagt ikke at dere ikke har sjangs til å gå videre. Jadajada, dere/du har mobbet oss for det vi har prestert i PL, men å rakke ned på hvordan vi gjør og har gjort det i CL blir for dumt, det kan dere gjør hvis vi går ut. Og selvfølgelig teller CL, det er er vi møter verdens beste lag, så hvordan kan du si at det ikke teller? FA cupen teller, men ikke CL? Ulogisk Hvis dere møter et engelsk lag i kvarten så nytter det ikke å slå i bordet med at dere er så pokkers mye bedre i Europa. Et engelsk lag er et engelsk lag, punktum. Dessuten bør du lese innlegget mitt en gang til, har ikke rakket ned på europaformen deres. Nei, uansett hvilket lag vi møter i kvarten teller ikke formen en dritt nei, det gjelder jo alle lag inklusivt United. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Deilig seier i går, Torres er gull verdt for laget i den formen han er nå. Synes vi spilte bra og hadde fin kontroll på kampen, liker også den nye formasjonen Rafa prøver og jeg slipper å sukke hver gang Kuyt er i startoppstillingen. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Selvsagt teller det. Vi har alltid slitt med Chelsea i PL, men i CL som vi har møttes ganske mange ganger allerede har de ALDRI klart å slå oss. Selvsagt slår vi United også over to kamper, hvis vi skulle møte dem. Åja, du mener alle de 2 gangene? Dere burde kjøre ned den selvsikkerheten deres et par hakk. Husker sist vi møttes, ja da skulle dere virkelig knuse oss altså. Vi har møtt Chelsea 2 forskjellige år i CL ja, dvs 4 kamper... Uansett, innlegget mitt ble skrevet delvis med ironi. Jeg sier delvis fordi jeg har selvsagt tro på at vi kan slå dere ut, men jeg forberedt på at det motsatte også kan skje. Personlig synes jeg å møte engelske lag er de verste man kan møte, for de kjenner oss så altfor godt fra før... edit: dobbelpost Endret 6. mars 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Selvsagt teller det. Vi har alltid slitt med Chelsea i PL, men i CL som vi har møttes ganske mange ganger allerede har de ALDRI klart å slå oss. Selvsagt slår vi United også over to kamper, hvis vi skulle møte dem. Åja, du mener alle de 2 gangene? Dere burde kjøre ned den selvsikkerheten deres et par hakk. Husker sist vi møttes, ja da skulle dere virkelig knuse oss altså. Vi har møtt Chelsea 2 forskjellige år i CL ja, dvs 4 kamper... Uansett, innlegget mitt ble skrevet delvis med ironi. Jeg sier delvis fordi jeg har selvsagt tro på at vi kan slå dere ut, men jeg forberedt på at det motsatte også kan skje. Personlig synes jeg å møte engelske lag er de verste man kan møte, for de kjenner oss så altfor godt fra før... edit: dobbelpost Dere tapte jo mot Chelsea i CL i fjor, så nå er du litt ute på bærtur. Lenke til kommentar
fox Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fakey, hææ? Hvis Liverpool tapte mot Chelsea ifjor, da ville de aldri ha tapt mot Milan i finalen. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Fakey, hææ? Hvis Liverpool tapte mot Chelsea ifjor, da ville de aldri ha tapt mot Milan i finalen. Vi tar det punkt for punkt. Superparanoid sier: "Vi har alltid slitt med Chelsea i PL, men i CL som vi har møttes ganske mange ganger allerede har de ALDRI klart å slå oss." Jeg er enig i det, og sier "Åja, du mener alle de 2 gangene?" Dermed vil Superparanoid ha det til at det gjelder enkeltkampene, mao 4 kamper. Og da blir kommentaren i første punkt ganske latterlig. Get it? Lenke til kommentar
GLN Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da var jeg trygt hjemme igjen etter en helt fantanstisk Liverpool kamp. Utrolig kamp å være på min første Liverpool kamp, bra stemning og mange mål! Er en opplevelse i seg selv og sitte på The Kop å se kamp Men da blir det CL plass til neste år, og finale i CL i mai da (og vi henter inn Manu på tabellen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå