Limbeck Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 <Dere hadde rykket ned uten Ronaldo Kanskje, men vi gjorde ikke det da Ruud dro. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Og vi gjorde heller ikke det før Torres kom, uten at vi hadde noen bedre spisser da. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jepp, ser kampen er fint summert opp av dere andre her. Kuyt og Riise imponerte meg idag i tillegg til Torres som aldri slutter å imponere. Deilig var det også å se Alonso igjen med noen krempasninger her og der. Litt Gerrard-magic på slutten gjorde heller ikke noe. Fin kamp Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Øy! Gerrard stakk av med matchballen den sniken Slapp av. Nando fikk den sikkert i dusjen Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Føler presset nå. Pool bare 11 poeng bak Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Hoho, fakey du er festlig Ellers håper jeg bare Masche sin skade ikke er stor... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Øy! Gerrard stakk av med matchballen den sniken Slapp av. Nando fikk den sikkert i dusjen Jeg følger jo bedre med enn dere. Gerrard tok ballen med til Torres som kom fra benken. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Vel, det er 8 poeng bak etter helga og 5 poeng bak når vi slår dere om noen uker. Snakker vi verdens beste opphentning? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Øy! Gerrard stakk av med matchballen den sniken Slapp av. Nando fikk den sikkert i dusjen Jeg bare nevner at jeg alltid tenker koffert, i dette tilfellet også. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Vel, det er 8 poeng bak etter helga og 5 poeng bak når vi slår dere om noen uker. Snakker vi verdens beste opphentning? Lykke til med å slå oss på Old Trafford! Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Torres tar revansje mot Rio Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Vel, det er 8 poeng bak etter helga og 5 poeng bak når vi slår dere om noen uker. Snakker vi verdens beste opphentning? Lykke til med å slå oss på Old Trafford! Er ikke SÅÅÅ kjepphøy etter at møkkelaget shitty slo oss der... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Torres tar revansje mot Rio Kommer helt an på om Rio har lommer med glidelås eller ikke. Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Gratulerer gutta. Var herlig å se Torres i storform og Gerrard som i gamle dager. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Torres tar revansje mot Rio Kommer helt an på om Rio har lommer med glidelås eller ikke. Eller om bare Vidic putter han i pungen... Det hørtes egentlig ganske ekkelt ut... Endret 5. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Øy! Gerrard stakk av med matchballen den sniken Slapp av. Nando fikk den sikkert i dusjen Jeg følger jo bedre med enn dere. Gerrard tok ballen med til Torres som kom fra benken. Du følger sikkert bedre med. Jeg var jo dødsseriøs. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Øy! Gerrard stakk av med matchballen den sniken Slapp av. Nando fikk den sikkert i dusjen Jeg følger jo bedre med enn dere. Gerrard tok ballen med til Torres som kom fra benken. Du følger sikkert bedre med. Jeg var jo dødsseriøs. Ja vel Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kanskje litt tidlig å snakke om avansement i CL, men hvis vi går videre - hvem ønsker vi da å møte? Mange nevner Fenerbache som det enkleste laget, men så var det det med Liverpool og antatt enkel motstand da... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg vil møte Man Utd. Går det ikke an å møte lag fra samme nasjon fra og med kvartfinalene? Ser ikke hvorfor vi skal sikte etter de dårligste kanonene, vi har ingenting å frykte og skal vi vinne må vi tukte de beste uansett. Så Man Utd, Chelsea eller Arsenal er ikke meg imot, vi hadde tatt alle tre i CL over to kamper. Møter vi Fenerbache eller Schalke ryker vi vel ut, typisk Liverpool-stil. Neida, jeg tror vi går videre uansett, vi er et helt annet lag i CL enn i PL og for så vidt alle andre cuper også. Vi har møtt antatt dårligere motstand før også i knock-out-fasene og vunnet, for eksempel Leverkusen. Samtidig ble vi også utslått mot Benfica da, men vi var rimelig uheldige i to kampene. Vi har rett og slett en enorm selvtillit i Europa og skal bruke den godt, men selvsagt ikke undervurdere noen samme hvem vi trekker, det burde vi ha lært etter Barnsley. Men først må vi stå i mot i Milano. Det blir knalltøft, men jeg er full av selvtillit. Vi har to mål å gå på, er knallsterke på bortebane i Europa og Torres og Babel (forhåpentligvis starter sistnevnte), eventuelt også Pennant, vil få mye rom utover i kampen og jeg tror at hvis vi greier å stå imot til pause, kommer vi til å score minst ett mål. Samtidig så er vi utrolig sterke på straffekonkurranse, om det skulle gå så langt. Men selvfølgelig, Inter er et fantastisk godt lag og skal slett ikke tas lett på. Men jeg mener vi er bedre. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg tviler på at Liverpool kommer til å stille med så mange offensive styrker. Kjenner jeg Benitez rett kommer det til å være Torres og Gerrard som de eneste offensive. Hvis jeg skulle ta feil skal jeg heller være litt imponert over Liverpool for en gangs skyld. Dog, å møte Inter hjemme i Italia blir en helt annen kamp. De ér et av europas beste, om ikke det beste, lag per dags dato. Heia Nerrazzuri forresten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå