Limbeck Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dere hadde rykket ned uten Torres Bare han det handler om Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dere hadde rykket ned uten Torres Bare han det handler om Haha! Jaja, jojo... mulig. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Carra har 5-6 målsjanser Lenke til kommentar
mintman Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dere hadde rykket ned uten Torres Bare han det handler om Et reflektert og godt innlegg Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dere hadde rykket ned uten Torres Bare han det handler om Et reflektert og godt innlegg Men sant, likeså Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Det er opp til dere nå om PL får 4 lag i CL kvartfinalene igjen. Det er ihvertfall et kvalitetstegn. Hva med rene engelske semifinaler? Når skal kampen spilles? Endret 5. mars 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Syns Kuyt og Babel var ganske gode i dag og Ja du leste rett, Kuyt var god Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Må si at Torres har virkelig funnet formen heftig, er det ikke 2 hatrick på 2 uker a? Hvor mange mål har han i sesongen hittil? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 I år vinner et engelsk lag. Porto/Schalke eller Fenerbache vinner ikke. Da gjenstår Roma og Barcelona vs 4 engelske lag. Ingen tvil hvilken fotball som er den største om dagen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Må si at Torres har virkelig funnet formen heftig, er det ikke 2 hatrick på 2 uker a? Hvor mange mål har han i sesongen hittil? Har vel 18 nå Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Øy! Gerrard stakk av med matchballen den sniken Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 I år vinner et engelsk lag. Porto/Schalke eller Fenerbache vinner ikke. Da gjenstår Roma og Barcelona vs 4 engelske lag. Ingen tvil hvilken fotball som er den største om dagen. Vi får jo håpe at United vinner hele dritten da:P Serr, kun Roma og Barca igjen? Første gang jeg har sett så mange engelske lag med når det gjenstår så få, eller er det bare meg:P Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 I år vinner et engelsk lag. Porto/Schalke eller Fenerbache vinner ikke. Da gjenstår Roma og Barcelona vs 4 engelske lag. Ingen tvil hvilken fotball som er den største om dagen. Vi får jo håpe at United vinner hele dritten da:P Serr, kun Roma og Barca igjen? Første gang jeg har sett så mange engelske lag med når det gjenstår så få, eller er det bare meg:P Dumå ikke glemme Fener, porto/schalke heller da Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Herlig av Gerrard og Torres. Kuyt spiller bedre enn til vanlig, men han sliter jo veldig med førstetouch. Har ikke ord for hvor glad jeg er i Torres for øyeblikket. Satser på hat trick mot Inter også da. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Vi hadde jo 3 engelske i semi'n i fjor. Arsenal røk vel i 1/8 eller 1/4, husker ikke helt. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Først av alt - TORRES! Herregud for en fyr. Jeg siterer meg selv: Vi vinner. Laget vil vise at vi greier oss uten Torres når det er nødvendig, selv om jeg gjerne skulle sett ham spille slik at han fikk en ny hattrick. Dere hadde rykket ned uten Torres Bare han det handler om Dere hadde rykket ned uten Ronaldo. Må si at Torres har virkelig funnet formen heftig, er det ikke 2 hatrick på 2 uker a? Hvor mange mål har han i sesongen hittil? 18 i ligaen og 24 totalt. Han greier glatt 30 mål totalt denne sesongen. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Øy! Gerrard stakk av med matchballen den sniken Han gav den jo til Torres. Skulle bare mangle. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Tar tilbake det jeg sa om at Torres ikke var en notorisk målscorer før sesongen. Selv om det andre og siste var av den billige og heldige sorten så skal fortsatt kula i mål. Jeg er imponert over Torres, å passer perfekt inn i spillestilen med en midtbane som henger litt å har et relativt stort rom mellom spiss og midtbane. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ah, viktig seier! Ble faktisk litt imponert av Riise i dag også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Dere hadde rykket ned uten Torres Bare han det handler om Fin måte å melde seg ut av enhver saklig diskusjon på Torres puttet tre i dag, selv om han har spilt bedre. Han var banens beste, men det var mye på grunn av at han gjorde jobben sin. Tre ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå