Svantekiller Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 en merkelig 4-3-3 oppstilling greit lag, men skjønner ikke helt hva som skjer med forsvaret, det er vel den plassen man IKKE skal rullere så mye? (jeg vet om skadene ja) Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Aurelio har sikkert falt i dusjen og skada seg. Blir vel Torres ensom fremst, med Gerrard like bak, så tror ikke på noen klassisk 4-3-3.. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Det blir nok mer som en 4-2-3-1. Masche - Alonso Kuyt - Gerrard - Babel Torres Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 så tror ikke på noen klassisk 4-3-3.. En merkelig 4-3-3 Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg ble faktisk glad for at Alonso startet, men vet ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Når jeg streamer med et slikt internettprogram, så trykker jeg på linken Liverpool - West Ham, men alt jeg får opp er Arsenal - Villa. Jeg er litt noob i dette her. Noen andre som streamer, evt hvilket program? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Er det bare meg, eller er det helt ræva stemning og trøkk på tribunen? Kunne jo åpna en potetgullpåsa på den ene siden og den andre siden ville klaga over at du bråker for mye... Men ingen tvil om at dere har vært det beste laget. Virker dog som om det er noen "huller" bakover og West Ham var småfarlig frempå noen ganger og klarte t.o.m å kontre seg igjenom. Ikke akkuratt et sjokk at Torra har putta, for å si det pent Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Virker som om forsvarerne trenger å "snakke mer sammen". En del feilpasninger og slikt. edit: Ja, virker som om det er litt Old Trafford tilstander på tribunen, ja... Endret 5. mars 2008 av vanquish Lenke til kommentar
fakey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 edit: Ja, virker som om det er litt Old Trafford tilstander på tribunen, ja... Du sier det som om Anfield har vært så fantastisk bra denne sesongen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Nå har ikke Old Trafford vært så mye mer å skryte av. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg sammenlignet bare Anfield med Old Trafford. Kanskje ikke Anfield har vært så mye å skryte av heller, men jeg mener nå ihvertfall at Anfield har vært bedre enn Old Trafford. Jeg regna med at du som Unitedsupporter hintet til Old Trafford. Endret 5. mars 2008 av vanquish Lenke til kommentar
Swome Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Herlig å se på Torres for tiden. Kan ikke forestille meg kordan denne sesongen hadde gått uten han. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Jeg e-l-s-k-e-r Fernando Torres. Maken til gutt med selvtillit! Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 JADDA!! Torres er så hærlig! STEVEN GERRARD OGSÅ DA! Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 FY FAE* Gerrard FY FAE* Torres. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Torres -Gerrard = Liverpool offensivt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå