Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Slutt å mobb :p jeg har virkelig store problemer med huske sånt.

De siste 38 000 CL-kampene, uansett lag, har startet 20:45 i Norge. :)

Hahahaha. Løgn!

I Gruppespillet ble en kamp i et eller annet kaldt land startet 18:15 elns, pga kulde.

So you fail.

EDIT:

Eller, doh, vist du mente norske lag, så missforstod jeg :p

Trodde du mente norsk tid.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Ja, jeg mente norsk tid. Og jeg mente å få fram et poeng.

Btw: etter å ha sett videoen 38 000 ganger får jeg litt antiklimaks av å lese signaturen din Winydancer. Det er mer som

"4 added minutes, and GerraaaAAARD *orgasme*, OH! Stunning! When you need someone to stand out and be counted!"

Endret av elefant med bukser
Lenke til kommentar
"4 added minutes, and GerraaaAAARD *orgasme*, OH! Stunning! When you need someone to stand out and be counted!"

Hehae, så sant så sant.

Elsker kommentatoren i den kampen!

"TAKE A BOW SON! TAKE A BOW! YOU HAVE BEEN IMENSE!"

Har ikke litt peiling på hvordan man skriver "imense", men det er vertfall helt fantastisk å høre på :)

Lenke til kommentar

Hehae, så sant så sant.

Elsker kommentatoren i den kampen!

"TAKE A BOW SON! TAKE A BOW! YOU HAVE BEEN IMENSE!"

Har ikke litt peiling på hvordan man skriver "imense", men det er vertfall helt fantastisk å høre på :)

Immense, men uansett lykke til i kveld hvis dere vinner så håper jeg det er fordi Crouch scorer hat-trick

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar
... men uansett lykke til i kveld hvis dere vinner så håper jeg det er fordi Crouch scorer hat-trick

Dette er fotball og ikke humor avdelingen...

Hvor mange har langemann putta i år? 3? Men bedre en Kuyt, det er han. Faktisk ganske så dreven med beina. Men herregud å mange unødvendige frispark han lager pga armbruk. Putter vel egentlig ganske sjelden med hodet også, selv om han et hode høyere enn motstanderen. Kanskje han flesker opp med en brasse i dag? Hvem vet med den fyren :)

Lenke til kommentar
... men uansett lykke til i kveld hvis dere vinner så håper jeg det er fordi Crouch scorer hat-trick

Dette er fotball og ikke humor avdelingen...

Hvor mange har langemann putta i år? 3?

Putta ikke mange ifjor heller, men forsatt fikk han hattrick mot selveste Arsenal ;) Ser ikke på Crouchino hattrick som helt usannsynlig

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...