Slikape Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Slutt å mobb jeg har virkelig store problemer med huske sånt. De siste 38 000 CL-kampene, uansett lag, har startet 20:45 i Norge. Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Slutt å mobb jeg har virkelig store problemer med huske sånt. De siste 38 000 CL-kampene, uansett lag, har startet 20:45 i Norge. Hahahaha. Løgn! I Gruppespillet ble en kamp i et eller annet kaldt land startet 18:15 elns, pga kulde. So you fail. EDIT: Eller, doh, vist du mente norske lag, så missforstod jeg Trodde du mente norsk tid. Endret 5. mars 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 BURN! hehe ikke første gang en eller annen kamp i russland spilles tidligere...Skjedde i forrige CL runde også om jeg ikke husker feil. Han mente norsk tid Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 http://sport.vg.no/live/index.php?live2op=...kamp_id=1002664 Der er vertfall et bevis på at en CL kamp har startet 18.30. Står helt til høyre. Godt mulig jeg missforstod hva han mente, leste innlegget ganske fort. Han mente norsk tid Tja. Tviler på at der har vert 38000 CL kamper i Norge Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Ja, jeg mente norsk tid. Og jeg mente å få fram et poeng. Btw: etter å ha sett videoen 38 000 ganger får jeg litt antiklimaks av å lese signaturen din Winydancer. Det er mer som "4 added minutes, and GerraaaAAARD *orgasme*, OH! Stunning! When you need someone to stand out and be counted!" Endret 5. mars 2008 av elefant med bukser Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 "4 added minutes, and GerraaaAAARD *orgasme*, OH! Stunning! When you need someone to stand out and be counted!" Hehae, så sant så sant. Elsker kommentatoren i den kampen! "TAKE A BOW SON! TAKE A BOW! YOU HAVE BEEN IMENSE!" Har ikke litt peiling på hvordan man skriver "imense", men det er vertfall helt fantastisk å høre på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 YNWA skal synges ikveld! Go Go PowerGerrard Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) "4 added minutes, and GerraaaAAARD *orgasme*, OH! Stunning! When you need someone to stand out and be counted!" Hehae, så sant så sant. Elsker kommentatoren i den kampen! "TAKE A BOW SON! TAKE A BOW! YOU HAVE BEEN IMENSE!" Har ikke litt peiling på hvordan man skriver "imense", men det er vertfall helt fantastisk å høre på Immense, men uansett lykke til i kveld hvis dere vinner så håper jeg det er fordi Crouch scorer hat-trick Endret 5. mars 2008 av Wisdom_Jay Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 ... men uansett lykke til i kveld hvis dere vinner så håper jeg det er fordi Crouch scorer hat-trick Dette er fotball og ikke humor avdelingen... Hvor mange har langemann putta i år? 3? Men bedre en Kuyt, det er han. Faktisk ganske så dreven med beina. Men herregud å mange unødvendige frispark han lager pga armbruk. Putter vel egentlig ganske sjelden med hodet også, selv om han et hode høyere enn motstanderen. Kanskje han flesker opp med en brasse i dag? Hvem vet med den fyren Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Håper på denne reprisen av Crouch jeg: Ellers så er det lenge siden jeg har sett dette varemerket hans, har han sluttet helt? RoboCrocuh: ------------------------------------------------------------------------------------------------ Veldig dårlig nyhet for Pool: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=511875 Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) ... men uansett lykke til i kveld hvis dere vinner så håper jeg det er fordi Crouch scorer hat-trick Dette er fotball og ikke humor avdelingen... Hvor mange har langemann putta i år? 3? Putta ikke mange ifjor heller, men forsatt fikk han hattrick mot selveste Arsenal Ser ikke på Crouchino hattrick som helt usannsynlig Endret 5. mars 2008 av Winydancer Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Det er vel ikke umulig for langemann å ha en god kamp og score ett hat-trick? RoboCrouch = GOOD Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Putta ikke mange ifjor heller, men forsatt fikk han hattrick mot selveste Arsenal Ser ikke på Crouchino hattrick som helt usannsynlig Crouch var da toppscorer en god stund for dere ifjor ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Så vidt jeg husker nettet vel Two-meter Peter mange mål ifjord. I år ahr han nok nettet mest av spissene(minus Torres da ) Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Slutt å mobb jeg har virkelig store problemer med huske sånt. De siste 38 000 CL-kampene, uansett lag, har startet 20:45 i Norge. De hindrer ikke meg i å glømme det. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Veldig dårlig nyhet for Pool: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=511875 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Næmmen, ser man det Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Vi har jo Babel, uansett. Han putter nok. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Næmmen, ser man det Fyfaen Benitez, det der er hva jeg kaller svar på tiltale (les posten ovenfor) En lur'en (taktikk) fra Benitez? Ikke brukeren, men treneren. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 5. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mars 2008 Torres starter! Reina Arbeloa - Carragher - Skrtel - Riise Gerrard - Mascherano - Alonso - Babel Kuyt - Torres Subs: Itandje, Pennant, Crouch, Benayoun, Hyypia. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå