Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har vært i begge. Bodde i to uker i Manchester faktisk, i Fallowfield. Veldig fin bydel, vil jeg si. En god prosentadel av de som bor der er riktignok studenter fra andre land/steder i England. Men utvilsomt fint.

Liverpool har forbedret seg enormt estetisk de siste åra.

Lenke til kommentar
Det er bare naturlig at vi bruker mer tid på dere enn dere bruker på oss. Det handler jo i stor grad om å rakke ned på hverandres lag, og akkurat nå er det rett og slett mye lettere å rakke ned på Liverpool enn United. Dersom vi begynner å spille like dårlig som dere gjør nå vil nok flere av dere henge i United-tråden også :)

Må si jeg er glad for at jeg ikke har problemer med å holde meg for god til det. :)

Se på denne tråden, mann, den består av omtrent 23% saklige innlegg fra Liverpool-supportere, 7% usaklige innlegg fra Liverpool-supportere, 2% saklige innlegg fra Man Utd-supportere og - ja, du gjettet riktig - 68% ren bullshit, spam, fjortishumor, mindreverdighetskompleks - you name it. Jævlig moro for de få av oss som trodde Diskusjon.no var nettopp Diskusjon.no, og ikke HeijegheterGjøraner13årogjævlateit.no. Og jeg er stolt av å se at tråden deres mer eller mindre får være i fred. Jeg elsker mine medsupportere.

Og ja - rivalisering er moro. Men å sitte hjemme på internett og trykke på noen knapper og poste "Svar" for hver minste lille vits man kommer på har ingenting med rivalisering å gjøre.

Edit:

Hicks says No. We say GO!

Liverpool chairmen Tom Hicks and George Gillett have been given the ideal opportunity. The opportunity to walk away, to do the right thing. They wanted a profit; they've been offered a profit. They can say Yes for their own benefit and for our benefit.

But will they?

Al-Ansari talks about Tom Hicks' valuation of the club being 'in dreamland'; Mr Hicks is further in dreamland if he thinks he will ever be accepted at LFC. He's a rich man, a business man, but surely, being as rich as he is, he wants to be able to enjoy his investments. If he tries to grin and bear it then it emphasises what we already know - he's only in it for one reason: the money and the money alone.

George Gillett's silence speaks volumes. He's no longer interested or charming us. He wants to get out with the maximum possible profit. Well it's time to either get out of hiding or get out of our club, Mr Gillett.

Will they do the right thing, and leave? They aren't wanted, they surely know that. To stay - and turn down an offer for the club that can hopefully take us out of this sorry mess we find ourselves in - is what we all want. Cash is what they want and they have been offered millions for wasting a year of our time.

If they say No it goes against the wishes of virtually every supporter. So they wouldn't be listening to fans. This would be their clearest indication that they don't care about the fans. They want to cash in on us, they want to sell the "Kop" brand but when it comes right down to it, the much acclaimed 12th Man has his opinions tossed aside so they can greedily wring every last penny out of the club.

Regardless you've been, we've all been, given an opportunity - if they reject the offer, take the opportunity at the West Ham game to make it known we will not take this lying down.

If they say nothing take the opportunity to hammer home your wishes as Liverpool supporters. They've given us the chance to make our point, DIC have given them the chance to leave with a modicum of grace and a hefty profit.

Take the chance - let the world know what you want.

Spirit Of Shankly.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Jeg blir så deprimert av denne bullshiten til Gillett og Hicks. MEn jeg må si jeg respekterer Gillett mye mer enn Hicks, slik som Hicks har drevet å kranglet i media, og alle tvilsomme uttalelsene han har kommet med. Skjønner han ikke selv at det er på tide å dra ræva tilbake til Texas? :thumbdown:

Lenke til kommentar

7 timer igjen til Liverpool - West Ham, og 1.5 timer uten å tenke på oppkjøp og gjeld!

Håper at Liverpool stiller toppet, enda vi har Newcastle til helgen. WH hjemme er en kamp vi bør ta ganske lett, vertfall vist vi stiller med de beste!

Håper på følgende helter ikveld:

Jose Reina

Jamie Carragher - Sami Hyypia - Martin Skrtel - Fabio Aurelio

Steven Gerrard - Xabi Alonso - Javier Mascherano - Ryan Babel

Fernando Torres - Peter Crouch

Håper på en komfortabel 2-0 seier!

EDIT: Ser at Torres er ute pga infeksjon.. Satser da på Babel på topp, og Riise inn på vingen, samt en svært lite komfortabel 1-0 seier.

Endret av Winydancer
Lenke til kommentar

Det er godt noen vet når sitt eget lag skal spille, iallfall ... Enda mer skummelt med dem som ikke kan tidspunktet så å si alle CL-kamper begynner. :p

Hvordan tror dere det går i kveld uten Torres? Jeg tror dere kan få det tøft, men Babel/Gerrard kan bli redningen. Eventuelt Crouch (:love:). Typisk at Gerrard scorer med et fint skudd rett før overtid.

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

I dag lukter det trøbbel lang vei. West Ham er et godt lag, også på bortebane og har for vane å skape bryderi for topplagene - ikke at Liverpool helt kan kalles det for tiden. Iom Torres er ute, så ser det ganske tynt ut på topp. Mye ansvar som hviler på Babel og Gerrards skuldre i dag, for jeg kan rett å slett ikke se andre voldsome farer.

Noen som vet om Bellamy fortsatt er skadd? West Ham kommer nok til å forsøke å heve seg etter Chelsea kampen.

Lenke til kommentar

Uten Torres håper jeg på dette laget, selv om vel sjangsen for at Agger spiller er liten:

-----Reina-----

Carra-Skrtel-Agger-Aurelio

---Macherano-Alonso---

Pennant-Gerrard-Babel

-----Crouch-----

Endret av Termometer
Lenke til kommentar
Det er godt noen vet når sitt eget lag skal spille, iallfall ... Enda mer skummelt med dem som ikke kan tidspunktet så å si alle CL-kamper begynner. :p

Hvordan tror dere det går i kveld uten Torres? Jeg tror dere kan få det tøft, men Babel/Gerrard kan bli redningen. Eventuelt Crouch (:love:). Typisk at Gerrard scorer med et fint skudd rett før overtid.

Goscinny ;)

Sorry meg, var sikker på at de skulle spille i dag, ble skikkelig skuffa nå.

Har alltid visst at det er 20:45 da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...