Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skjer ikke! Det som derimot er sannsynlig er at dere taper hjemme mot West Ham i morgen og sitter enda dypere i klisteret, da Everton til slutt ender opp med den 4 CL plassen. Også Villa slår dere på tabellen! Dere ryker hodestups ut mot Inter og dermed er sesongen endt med total fiasko. Rafa får sparken og dere må ta til takke med UEFA-cup neste sesong. Jeg hadde ikke fellt en tåre, for å si den sånn... Men litt seriøst, hengekampen i mårra bør dere vinne. Villa og Everton ser ekstremt sterke ut i år og jeg må innrømme at jeg ikke lengere tar for gitt at dere klarer 4 plassen. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Skjer ikke! Det som derimot er sannsynlig er at dere taper hjemme mot West Ham i morgen og sitter enda dypere i klisteret, da Everton til slutt ender opp med den 4 CL plassen. Også Villa slår dere på tabellen! Dere ryker hodestups ut mot Inter og dermed er sesongen endt med total fiasko. Rafa får sparken og dere må ta til takke med UEFA-cup neste sesong. Jeg hadde ikke fellt en tåre, for å si den sånn... vell, er sånn eg ser på situasjonen til pool no da, og det kjem til å ende slik og beklager Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 har du mange warns? berre lurer Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er bare naturlig at vi bruker mer tid på dere enn dere bruker på oss. Det handler jo i stor grad om å rakke ned på hverandres lag, og akkurat nå er det rett og slett mye lettere å rakke ned på Liverpool enn United. Dersom vi begynner å spille like dårlig som dere gjør nå vil nok flere av dere henge i United-tråden også Men det er også en mulighet for at vi vil holde oss for gode til det. Vi er jo tross alt verdens beste i alt Lenke til kommentar
GLN Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dere skal få høre som det synger vis Manu taper ikveld, liverpool vinner mot West Ham og Inter, da skal jeg henge på Manu tråden for første gang å disse dere tilbake! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dere skal få høre som det synger vis Manu taper ikveld, liverpool vinner mot West Ham og Inter, da skal jeg henge på Manu tråden for første gang å disse dere tilbake! Du skal vere hjarteleg velkomen Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 West Ham kampen må vinnes. Eod. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dere skal få høre som det synger vis Manu taper ikveld, liverpool vinner mot West Ham og Inter, da skal jeg henge på Manu tråden for første gang å disse dere tilbake! Du er hjertelig velkommen, men ser ikke helt hva du skal disse oss med? "Dere er ute av CL, men dere er favoritter i PL og FAC. Vi er i kvartfinalen i CL, men har gjort en katastrofesesong som vanlig, og skal nå kjempe om 4. plassen i PL samtidig som vi er ute av FAC!" Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dere skal få høre som det synger vis Manu taper ikveld, liverpool vinner mot West Ham og Inter, da skal jeg henge på Manu tråden for første gang å disse dere tilbake! Lykke til! De får høre det på denne tråden Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig fakey. CL-trofeet kan dere uansett se på permanent utstilling i Liverpool, bare en liten tur unna Manchester, så det trenger dere ikke bekymre dere om. Lenke til kommentar
Svantekiller Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Dere skal få høre som det synger vis Manu taper ikveld, liverpool vinner mot West Ham og Inter, da skal jeg henge på Manu tråden for første gang å disse dere tilbake! Du er hjertelig velkommen, men ser ikke helt hva du skal disse oss med? "Dere er ute av CL, men dere er favoritter i PL og FAC. Vi er i kvartfinalen i CL, men har gjort en katastrofesesong som vanlig, og skal nå kjempe om 4. plassen i PL samtidig som vi er ute av FAC!" Hehe, hva skal man med CL når man tross alt har FA cupen.. Den tenkte jeg ikke på Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig fakey. CL-trofeet kan dere uansett se på permanent utstilling i Liverpool, bare en liten tur unna Manchester, så det trenger dere ikke bekymre dere om. Ahh, det skulle jeg gjerne ha sett. Men har dessverre astma, så industriluft kan være livsfarlig for meg om noen skulle stjele inhalatoren min! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig fakey. CL-trofeet kan dere uansett se på permanent utstilling i Liverpool, bare en liten tur unna Manchester, så det trenger dere ikke bekymre dere om. Ahh, det skulle jeg gjerne ha sett. Men har dessverre astma, så industriluft kan være livsfarlig for meg om noen skulle stjele inhalatoren min! Vel, da kan du vel neppe dra til Manchester heller da Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig fakey. CL-trofeet kan dere uansett se på permanent utstilling i Liverpool, bare en liten tur unna Manchester, så det trenger dere ikke bekymre dere om. Ahh, det skulle jeg gjerne ha sett. Men har dessverre astma, så industriluft kan være livsfarlig for meg om noen skulle stjele inhalatoren min! haha, gullkorn Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Enig fakey. CL-trofeet kan dere uansett se på permanent utstilling i Liverpool, bare en liten tur unna Manchester, så det trenger dere ikke bekymre dere om. Ahh, det skulle jeg gjerne ha sett. Men har dessverre astma, så industriluft kan være livsfarlig for meg om noen skulle stjele inhalatoren min! Touché! Men da kan det jo fort bli en stund til du får sett det da, så du får kose deg med rekesmørbrød på OT i mellomtiden. :/ Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Hvis industriluft er livsfarlig for deg er kanskje ikke Manchester byen for deg heller da Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det er for øvrig temmelig lite industriluft i Liverpool. Fantastisk fin by! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå