Gå til innhold

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Ikke ta dere til noe en 13-åring sier. Ignorer det, la han poste, og ikke svar på innleggene hans, da koser han seg og whiner på noe nytt.

Er vel ikke noe bombe at alle ManU supportere skal lage kvalm her, lag heller en tråd "Vi som hater Liverpool, og vil whine til vi dør om det"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe..tror tråden uansett trengte en oppfrisker med noe sånt som det der.

"Det stemmer. Så i dag heier jeg på Liverpool og Everton. I går heia jeg på alle de andre som vant. Det som er fantastisk med dette er jo at man aldri opplever nedturer som s orter smile.gif

Laget mitt vinner alltid! :!: :!: :!:

Lenke til kommentar
Ikke ta dere til noe en 13-åring sier. Ignorer det, la han poste, og ikke svar på innleggene hans, da koser han seg og whiner på noe nytt.

Smart å kjøre på med alderskortet når jeg er sånn ca. 2.5 år eldre enn deg :)

Lenke til kommentar
Vell, om du hadde postet positivt om liverpool så hadde jeg syntes det var greit.

Men, jeg er luta lei whininga di, "wawawa, united eier, waawawa liverpool suger"

Jeg er garrantert ikke den eneste her på forumet som er luta lei av de usaklige piss innleggene dine. Sorry språket. Men, jeg skjønner ikke hvorfor dere united supportere skal komme å poste usakligheter her i tråden vår.

Må det nødvendigvis være positivt for at det skal være saklig nå plutselig? Og This Is Anfield tråden er ikke forbeholdt Liverpool fans, for også vi "slemme og fæle" United supportere har all mulig rett til å poste her. Hvorfor ikke ignorere poster du finner uintressante og heller konsentrere deg om det du ønsker å diskutere og fokusere på. Har du hørt om ordtaket, det må to til for å krangle?

Jeg finner i alle fall glede av å diskutere liverpool, med liverpool fans. Har stor glede av Engelsk fotball generellt og ikke bare min egen klubb.

Lenke til kommentar

Nå var ikke noe av dette rettet til deg Thegame.

Jeg er bare lei av å komme inn i denne tråden, å det første jeg ser er useriøs dritt fra Fakey.

Jeg mener det er unødvendig å rakke ned på oss liverpool supportere og klubben vår. Men, jeg tar tipset, og nå skal jeg bare ignorere det helt :)

Lenke til kommentar

Jeg skjønner heller ikke hva noen av dere får ut av det, jeg merker selv at jeg blir småkvalm bare jeg er inne i Man Utd-tråden, mens dere nærmest har satt opp telt og bosatt dere her. Hadde blitt småtrist hvis jeg brukte så mye tid på rivalen min, men hey, hver sine prioriteringer. Sånn i utgangspunktet er alle velkomne her, og selv om mye av det som postes er oppgulp med magesaft, så må vi som vil diskutere klubben vår på en saklig måte bare akseptere det ettersom alle har rett til å være her, selv om en god del av det også er imot retningslinjene og nok enkelt kan fjernes hvis alle bare hadde trykket Rapporter-knappen isteden for å la seg fyre opp av det. Men for å være litt psykiater - vi skal jo egentlig bare ta det som et kompliment, for det er alltid positivt å skape følelser hos motstanderne. Det viser bare at vi er en stor og betydningsfull klubb og en reell utfordrer og rival som makter å vippe rivaliserende fans av pinnen. Ingen bruker tross alt mye tid og krefter på et ubetydelig drittlag, som Everton. :)

Lenke til kommentar

Heller jeg som prøver meg litt som hobbypsykolog, noe forsøk på omvendt psykologi var det ikke, jeg prøver bare å forstå hvordan dere tenker. ;) Men du kan ikke akkurat si jeg tar feil heller, det finnes jo en grunn til at du og andre bruker mye tid på Liverpool.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner heller ikke hva noen av dere får ut av det, jeg merker selv at jeg blir småkvalm bare jeg er inne i Man Utd-tråden, mens dere nærmest har satt opp telt og bosatt dere her. Hadde blitt småtrist hvis jeg brukte så mye tid på rivalen min, men hey, hver sine prioriteringer. Sånn i utgangspunktet er alle velkomne her, og selv om mye av det som postes er oppgulp med magesaft, så må vi som vil diskutere klubben vår på en saklig måte bare akseptere det ettersom alle har rett til å være her, selv om en god del av det også er imot retningslinjene og nok enkelt kan fjernes hvis alle bare hadde trykket Rapporter-knappen isteden for å la seg fyre opp av det. Men for å være litt psykiater - vi skal jo egentlig bare ta det som et kompliment, for det er alltid positivt å skape følelser hos motstanderne. Det viser bare at vi er en stor og betydningsfull klubb og en reell utfordrer og rival som makter å vippe rivaliserende fans av pinnen. Ingen bruker tross alt mye tid og krefter på et ubetydelig drittlag, som Everton. :)

Dagens mest tusslige innlegg. Stakkarslig, på sitt beste.

Lenke til kommentar

Neppe mentalt :p

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Heller jeg som prøver meg litt som hobbypsykolog, noe forsøk på omvendt psykologi var det ikke, jeg prøver bare å forstå hvordan dere tenker. ;) Men du kan ikke akkurat si jeg tar feil heller, det finnes jo en grunn til at du og andre bruker mye tid på Liverpool.

Å diskutere med ja-mennesker er det ikke mye underholdning i. Evt poste et utall lagoppstillinger av de samme 11 før hver kamp, så de andre kan nikke annerkjennende. Hu hey, fest.

Lenke til kommentar
Så jeg vant en pris? Dritgøy. :D

Blomster og premie i posten!

Jeg er faktisk ganske voksen i det virkelige liv.

Lenke til kommentar
Så jeg vant en pris? Dritgøy. :D

Blomster og premie i posten!

Jeg er faktisk ganske voksen i det virkelige liv.

Godt mulig, var bare en spøk

Lenke til kommentar

Det er bare naturlig at vi bruker mer tid på dere enn dere bruker på oss. Det handler jo i stor grad om å rakke ned på hverandres lag, og akkurat nå er det rett og slett mye lettere å rakke ned på Liverpool enn United. Dersom vi begynner å spille like dårlig som dere gjør nå vil nok flere av dere henge i United-tråden også :)

Lenke til kommentar
Det er bare naturlig at vi bruker mer tid på dere enn dere bruker på oss. Det handler jo i stor grad om å rakke ned på hverandres lag, og akkurat nå er det rett og slett mye lettere å rakke ned på Liverpool enn United. Dersom vi begynner å spille like dårlig som dere gjør nå vil nok flere av dere henge i United-tråden også :)

Bare vent til Manu ryker ut mot Lyon :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...