JR Ewing Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 1-0 Everton. Vi heier på naboen, gjør vi ikke? Trodde du heia på Scum jeg? Han heier vel på de som vinner, vil jeg tro.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mars 2008 Del Skrevet 2. mars 2008 Det stemmer. Så i dag heier jeg på Liverpool og Everton. I går heia jeg på alle de andre som vant. Det som er fantastisk med dette er jo at man aldri opplever nedturer som supporter Laget mitt vinner alltid! Lenke til kommentar
slettet_konto Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Det stemmer. Så i dag heier jeg på Liverpool og Everton. I går heia jeg på alle de andre som vant. Det som er fantastisk med dette er jo at man aldri opplever nedturer som supporter Laget mitt vinner alltid! medgangsupporter ? Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Det stemmer. Så i dag heier jeg på Liverpool og Everton. I går heia jeg på alle de andre som vant. Det som er fantastisk med dette er jo at man aldri opplever nedturer som supporter Laget mitt vinner alltid! medgangsupporter ? Nei, han er motganssupporter! (minner på et ord som begynner i og slutter på -roni) Unødvendig diskusjon forresten. Endret 3. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Huff, jeg er lei av scum supportere som kommer hit og prøver og skape diskusjoner. Kan dere ikke bare holde dere i deres egen tråd? =/ Vell, godt med seier mot Bolton, håper vi kan bygge videre nå. Gleder meg til Inter kampen! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Huff, jeg er lei av scum supportere som kommer hit og prøver og skape diskusjoner. Kan dere ikke bare holde dere i deres egen tråd? =/ Seriøst. Du har vel ikke fått med deg at ca 100 stk har nevnt det før, hva er poenget med å nevne det enda flere ganger? Som sagt; vi kommer ikke til å slutte å poste her selv om dere whiner over det. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Seriøst. Du har vel ikke fått med deg at ca 100 stk har nevnt det før, hva er poenget med å nevne det enda flere ganger? Nei, kanskje i håp om at dere snart tar hintet? Men det er dessverre dårlig ut. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Gleder meg til Inter kampen! Du vet Liverpool ikke spiller CL denne uken? Dere må vente en uke, siden Arsenal skal spille mot Milan på San Siro. Du får kose deg med United - Lyon og Real Madrid - Roma som er hovedkampene denne uken, med mindre du velger å kikke på noe annet, da. Med fare for å være gledesdreper Edit: Dere spiller midtukekamp (PL) mot West Ham på Anfield Endret 3. mars 2008 av The Game Lenke til kommentar
Leaf Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Rart at Milan - Arsenal ikke er en av hovedkampene. Det er jo ett av de aller største oppgjørene denne runden etter min mening. Lenke til kommentar
fox Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Viasat har aldri likt Arsenal, derfor. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Syntes TV3 har tatt en fin avgjørelse jeg. Jeg vil heller seg Real - Roma, en kamp det ikke oser 0-0 av Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Viasat har aldri likt Arsenal, derfor. Prater om nå? Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Tipper han mener at Arsenal aldri er hovedmatchen på TV3. Ikke så rart siden det finnes langt flere United og Pool fans i Norge... Real - Roma er en større garantist for offensiv og attraktiv fotball, med et hjemmelag som må framover på banen. Liten tvil i mine øyne om hvem match som det lukter mest svidd av. men nok OT i pool tråden. Dere for kose dere med Agger fra start (?) mot West Ham. Det bør være en fin kamp å gi han spilletid, for at dere skulle tulle bort 3p der høres nesten litt for godt ut til å være sant. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Seriøst. Du har vel ikke fått med deg at ca 100 stk har nevnt det før, hva er poenget med å nevne det enda flere ganger? Nei, kanskje i håp om at dere snart tar hintet? Men det er dessverre dårlig ut. Jeg quoter meg selv i håp om at du og andre tar hintet Er jo like mye forsøpling fra dere Pool-supportere med slike innlegg som "hvorfor poster United-supporterne her inne". Det blir jo nevnt i annenhvert innlegg. fakey, du er kanskje en av de som virkelig snart burde ta hintet. Hvorfor skal jeg ta no jævela hint? Har akkurat like mye rett som deg til å være her å poste. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Vell, om du hadde postet positivt om liverpool så hadde jeg syntes det var greit. Men, jeg er luta lei whininga di, "wawawa, united eier, waawawa liverpool suger" Jeg er garrantert ikke den eneste her på forumet som er luta lei av de usaklige piss innleggene dine. Sorry språket. Men, jeg skjønner ikke hvorfor dere united supportere skal komme å poste usakligheter her i tråden vår. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Vell, om du hadde postet positivt om liverpool så hadde jeg syntes det var greit. Driter vel langt i om du syns det er greit jeg? Hvorfor skal jeg poste noe positivt om et lag jeg kun har negativt å si om? Men, jeg er luta lei whininga di, "wawawa, united eier, waawawa liverpool suger"Jeg er garrantert ikke den eneste her på forumet som er luta lei av de usaklige piss innleggene dine. Sorry språket. Men, jeg skjønner ikke hvorfor dere united supportere skal komme å poste usakligheter her i tråden vår. Haha, whininga mi? Hvem er det som egentlig whiner her Shade22? Endret 3. mars 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Du lager jo konstant kvalm her. Uinteressant. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Vel, jeg vil jo si jeg har vært ganske snill den siste måneden jeg da. Men hvis det er sånn at jeg får til å lage kvalme uten å engang prøve, så er jeg jo faktisk strålende fornøyd! Endret 3. mars 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Huff.. Hvorfor diskuteres dette om og om igjen egentlig?.. Jeg bare gjør oppmerksom på navnet på denne tråden: "This is Anfield" .. Og på Anfield godtas alle mennesker, selv om de har et litt merkelig syn på fotball!.. Må jo være greit å få inn litt ulike syn på diskusjoner angående Liverpool, og dessuten er Unitedsupportere bare sjalu på oss! ..ikke spør hvorfor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå