Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Forsvaret spiller ikke bra, Babbel spiller bra,men mangler målteft\mål. Gerrard er jo Gud Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Morsomt mål. Vi er gode offensivt og skaper gode sjanser, men defensivt er det rimelig utrygt og skummelt, bare flaks og en god Reina har gjort at vi fortsatt leder. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Babel har vært vår beste offensivt, ellers har Skrtel vært strålende. Herlig scoring Lenke til kommentar
archanios Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Litt heldige som ikkje har fått minst et mål i mot syns eg. Bolton har jo et par sjansar som er svært store. Babel spelar bra, og Gerrard slår noken veldig gode pasningar. Defansivt så sliter dere skikkelig. Det er jo fantastisk så lett Bolton skal sleppe til på dødball og innlegg. Dersom ikkje Pool skjerpar seg der, så kan det nok hende at Bolton finner veien til nettmaskene. Og det hadde vel strengt tatt ikkje vore ufortjent etter mi meining. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Hva er det som skjer idag da? Sami Hyypiä tar brassespark Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ignorer. Feil. Endret 2. mars 2008 av Chauz Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jaa! Babel! Endret 2. mars 2008 av Benitez Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Greit at vi leder 2-0 men Reina trenger ikke å gi Bolton målmuligheter heller da Bra av Babbel btw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 VACKERT Aurelio Lenke til kommentar
GLN Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Greit at vi leder 2-0 men Reina trenger ikke å gi Bolton målmuligheter heller da Bra av Babbel btw Akkuratt det han gjorde på Boltons mål:) Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Fin seier, men markering på defensiv dødball i mot må virkelig jobbes med. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Artig kamp synes jeg, eneste er at Pennant skulle spilt på høyreflanke istedenfor Kuyt. Og ja vi suger balle på alt som heter dødballer. MoM: Babel, Skrtel, Mascherano, Gerrard, Alonso (i andre omgang), mange var gode men hvis jeg skal velge en så blir det Babel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ville valg Babbel som MoM jeg også, Fint og se forsvare bli bedre i 2.omgangen, dødballer må terpes og skjerpes på! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Bra resultat dette. Babel beviser som vanlig at han er god nok til å spille fra start. Målet til Gerrard (Eller Jääskelainen) var jo bare komisk.. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) vi suger balle på alt som heter dødballer. Ja det er helt utrolig! Vi er helt ufarlige på egne dødballer, med unntak av når Gerrard får mulighet på skudd. Og når vi får frispark mot oss, klarer vi aldri å få klarert skikkelig! I dag hadde vi 10 cornere, og var ikke i nærheten av en målsjanse en eneste gang. Bolton hadde 3 cornere, de scorte på ett og var farlige på de to andre... Forøvrig er jeg selvsagt veldig fornøyd med resultatet i dag. Nå er vi "bare" 15 poeng bak Arsenal.... På onsdag er vi forhåpentligvis 12 poeng bak, og til helgen er vi kanskje bare 9 poeng bak? Endret 2. mars 2008 av Superparanoid Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Ville valg Babbel som MoM jeg også,Fint og se forsvare bli bedre i 2.omgangen, dødballer må terpes og skjerpes på! Enig, godt oppsumert. Babel var uten tvil vår beste i dag. Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 vi suger balle på alt som heter dødballer. Ja det er helt utrolig! Vi er helt ufarlige på egne dødballer, med unntak av når Gerrard får mulighet på skudd. Og når vi får frispark mot oss, klarer vi aldri å få klarert skikkelig! I dag hadde vi 10 cornere, og var ikke i nærheten av en målsjanse en eneste gang. Bolton hadde 3 cornere, de scorte på ett og var farlige på de to andre... Forøvrig er jeg selvsagt veldig fornøyd med resultatet i dag. Nå er vi "bare" 15 poeng bak Arsenal.... På onsdag er vi forhåpentligvis 12 poeng bak, og til helgen er vi kanskje bare 9 poeng bak? Men nå spilte dere jo mot Bolton da og det er ikke så mye de kan utenom dødballl. Helguson og han andre spissen som er god på hodet... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 1-0 Everton. Vi heier på naboen, gjør vi ikke? Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Neida, Portsmouth kommer nok til å finne på noe lurt. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 1-0 Everton. Vi heier på naboen, gjør vi ikke? Trodde du heia på Scum jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå