mintman Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Det var bare lykke at han bommet Mikel i den taklingen der. Det der hører ikke hjemme på en fotballbane Endret 2. mars 2008 av gstavdal Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 men Gud så morsom han ser ut der. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg var utrolig lite imponert over Crouch akkurat der, kan jeg erindre. Men hver gang jeg ser ham på banen så er det stemme i hodet mitt som hyler "SELG! SELG! SELG!". Selv om han har netta litt i det siste så mener jeg at han ikke viser nok over en sesong til å være ett førstevalg i Liverpool.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Har likense tanker om Kuyt Hadde troen på han lenge,forsvarte fyr`n også denne sesongen,men det ble nok rundt desember Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 -----------------Reina------------------- Carragher - Skrtel - Hyypia - Aurelio Gerrard - Mascherano - Alonso - Babel --------------Kuyt-----Torres----------- Kjempelag! Come on you reds!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Må nok vinne idag ja! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg var utrolig lite imponert over Crouch akkurat der, kan jeg erindre. Men hver gang jeg ser ham på banen så er det stemme i hodet mitt som hyler "SELG! SELG! SELG!". Selv om han har netta litt i det siste så mener jeg at han ikke viser nok over en sesong til å være ett førstevalg i Liverpool.. I mine øyne er Kuyt mye mer ubrukelig. Crouch har hvertfall det lille ekstra med luftstyrke og ørlite grann mer målteft. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg var utrolig lite imponert over Crouch akkurat der, kan jeg erindre. Men hver gang jeg ser ham på banen så er det stemme i hodet mitt som hyler "SELG! SELG! SELG!". Selv om han har netta litt i det siste så mener jeg at han ikke viser nok over en sesong til å være ett førstevalg i Liverpool.. I mine øyne er Kuyt mye mer ubrukelig. Crouch har hvertfall det lille ekstra med luftstyrke og ørlite grann mer målteft. Akkuratt slik jeg ser det også... Kuyt syntes jeg er dirkete pinlig til tider. Akkuratt som Leonardsen, det eneste han kan er å jobbe UTEN ball. Digga Kuyt når dere spillte mot oss. Var som å slå ballen i en murvegg, den forvsant alltid for han og vi fikk den tilbake lettere-en-letters Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg var utrolig lite imponert over Crouch akkurat der, kan jeg erindre. Men hver gang jeg ser ham på banen så er det stemme i hodet mitt som hyler "SELG! SELG! SELG!". Selv om han har netta litt i det siste så mener jeg at han ikke viser nok over en sesong til å være ett førstevalg i Liverpool.. I mine øyne er Kuyt mye mer ubrukelig. Crouch har hvertfall det lille ekstra med luftstyrke og ørlite grann mer målteft. Må si meg 100% enig,dags dato. Two-meter Peter er i alle fall morsom og se på Kamp nå! YNWA Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 hahaha tidenes mål. Blir vel selvmål, siden den hadde gått utenfor. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Gerrard Gerrard Gerrard, Magisk just plain Magisk Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) JAAAAAAAAA! Men spillmessig ikke noe kjempe start Endret 2. mars 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Hahaha! Kandidat til årets tabbe , uten tvil Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Gratz med fint mål Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Damn så raskt Reina var nede der. Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Og takk gud for at han har så gode reflekser. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Årets mål så langt. Litt moro at kepperen til motstanderlaget gjør en kanontabbe mot oss. Det skjer ikke for ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå