Attityd Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Er jo like mye forsøpling fra dere Pool-supportere med slike innlegg som "hvorfor poster United-supporterne her inne". Det blir jo nevnt i annenhvert innlegg. fakey, du er kanskje en av de som virkelig snart burde ta hintet. Hvorfor skal jeg ta no jævela hint? Har akkurat like mye rett som deg til å være her å poste. Kan dere ikke krangle i United vs. Pool tråden?? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvordan skal dere få plass til Gerrard, Alonso og Mache på samme bane? Flytte stevenG til høyere har jo ikke funket spess bra og han er def best sentralt.. 5 på midten har jeg liten tro på. Har kjørt 4-2-3-1 de seneste kampene med Lucas og Masche defensivt og Gerrard litt mer fremskutt. Når Alonso kommer i form kan han fint ta plassen fra Lucas. Enig, det er greit å gi Lucas spilletid for at han skal utvikle seg men jeg ser gjerne at Alonso snart er med i en mer eller mindre "fast" førsteelver. Og jeg mener vi har plass til både han, Gerrard, Macherano og Lucas på laget, særlig så lenge Lucas er såpass ung og må ha status som "talent". Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Usakligheter er selvsagt noe alle bør unngå, uansett hvilket lag man "tilhører". Ellers bryr jeg meg stort sett ikke veldig mye om unitedsupportere her inne. F.eks. Hyrlen og The Game er vel stort sett saklige, og da har jeg heller ikke store problemer med dem. Fakey er jo bare morsom, kan jo ikke ta han alvorlig... Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Klart vi må ta han alvorlig, han er jo fakey trademark for pokker! Lenke til kommentar
mintman Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ja måtte dette aldri skje: Hicks ønsker full kontroll Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ja måtte dette aldri skje: Hicks ønsker full kontroll Da går det nord og ned med hele klubben. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg forstår jo at han har lyst på eierskapet, men hvordan kan det være å eie en klubb der "alle" hater deg og vil ha deg dit pepper'n gror? Det kan jo ikke være særlig tilfredstillende? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det spiller ingen rolle for han hvor vidt supporterne liker deg, når han bare er ute etter å tjene penger. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Dette blir mer og mer som Glazerproblemet til scummisene... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Problem? Har bare gått oppover for oss etter at Glazer tok over. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg oppfattet det som et problem da han uttalte at han kun bryr seg om penger, og når supporterne brenner bannere med navnet hans på. Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det har jo stabilisert seg, kan forsåvidt godt hende det gjør det med Liverpool også. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvordan skal dere få plass til Gerrard, Alonso og Mache på samme bane? Flytte stevenG til høyere har jo ikke funket spess bra og han er def best sentralt.. 5 på midten har jeg liten tro på. Har kjørt 4-2-3-1 de seneste kampene med Lucas og Masche defensivt og Gerrard litt mer fremskutt. Når Alonso kommer i form kan han fint ta plassen fra Lucas. Enig, det er greit å gi Lucas spilletid for at han skal utvikle seg men jeg ser gjerne at Alonso snart er med i en mer eller mindre "fast" førsteelver. Og jeg mener vi har plass til både han, Gerrard, Macherano og Lucas på laget, særlig så lenge Lucas er såpass ung og må ha status som "talent". Okey. I see. Nå blir dette litt "FM," men hva syntes dere om denne tac'en og mannskapet. Reina Finnan - Carra- Agger - Aurelio mache NY - Gerrard - Alonso - Babel Torres Jeg liker egentlig Pennant og Kewell, men tror ikke det er spillere man vinner ligaen med (fra start sådan) I tillegg bør dere selge Coruch, Kuyt og Voronin (?) og bruke pengene på en ny glimrende spiss. Blir dette for baktungt? Mye press på Torra, men med 2 målkåte kanter samt en god spiss til (legge om til 4-4-2 når det trengs) så bør det vel holde? Gerrard putter jo gjerne noen iløpet av en sesong han også Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hvorfor skal jeg ta no jævela hint? Har akkurat like mye rett som deg til å være her å poste. Ja, men ALLE, jeg gjentar, alle skal forholde seg til retningslinjer og nettikette. Uansett om laget mitt/ditt er Liverpool eller Alta. Gjensidig respekt for fotball er viktig, vi har ikke behov for(noen få) bøller, verken på tribuner eller her i huset. Usakligheter er selvsagt noe alle bør unngå, uansett hvilket lag man "tilhører". Endret 1. mars 2008 av Jarmo Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Okey. I see. Nå blir dette litt "FM," men hva syntes dere om denne tac'en og mannskapet. Reina Finnan - Carra- Agger - Aurelio mache NY - Gerrard - Alonso - Babel Torres Jeg liker egentlig Pennant og Kewell, men tror ikke det er spillere man vinner ligaen med (fra start sådan) I tillegg bør dere selge Coruch, Kuyt og Voronin (?) og bruke pengene på en ny glimrende spiss. Blir dette for baktungt? Mye press på Torra, men med 2 målkåte kanter samt en god spiss til (legge om til 4-4-2 når det trengs) så bør det vel holde? Gerrard putter jo gjerne noen iløpet av en sesong han også Ikke dumt, selv om jeg heller ville sett noen nye backer og Pennant i form på høyrekanten. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg vil at dere Scousere skal selge Crouch til oss, og det mener jeg med hele mitt hjerte Lenke til kommentar
Benitez Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Herregud Endret 2. mars 2008 av Benitez Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 En hyllest til Crouch: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Han ligner på en apekatt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå