Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Liverpool F.C - Home of Klopptimus Prime

AllFather

Anbefalte innlegg

Er jo like mye forsøpling fra dere Pool-supportere med slike innlegg som "hvorfor poster United-supporterne her inne". Det blir jo nevnt i annenhvert innlegg.

fakey, du er kanskje en av de som virkelig snart burde ta hintet.

Hvorfor skal jeg ta no jævela hint? Har akkurat like mye rett som deg til å være her å poste.

Kan dere ikke krangle i United vs. Pool tråden??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan skal dere få plass til Gerrard, Alonso og Mache på samme bane? Flytte stevenG til høyere har jo ikke funket spess bra og han er def best sentralt.. 5 på midten har jeg liten tro på.

Har kjørt 4-2-3-1 de seneste kampene med Lucas og Masche defensivt og Gerrard litt mer fremskutt. Når Alonso kommer i form kan han fint ta plassen fra Lucas.

Enig, det er greit å gi Lucas spilletid for at han skal utvikle seg men jeg ser gjerne at Alonso snart er med i en mer eller mindre "fast" førsteelver. Og jeg mener vi har plass til både han, Gerrard, Macherano og Lucas på laget, særlig så lenge Lucas er såpass ung og må ha status som "talent".

Lenke til kommentar

Usakligheter er selvsagt noe alle bør unngå, uansett hvilket lag man "tilhører". Ellers bryr jeg meg stort sett ikke veldig mye om unitedsupportere her inne. F.eks. Hyrlen og The Game er vel stort sett saklige, og da har jeg heller ikke store problemer med dem. Fakey er jo bare morsom, kan jo ikke ta han alvorlig...

Lenke til kommentar
Hvordan skal dere få plass til Gerrard, Alonso og Mache på samme bane? Flytte stevenG til høyere har jo ikke funket spess bra og han er def best sentralt.. 5 på midten har jeg liten tro på.

Har kjørt 4-2-3-1 de seneste kampene med Lucas og Masche defensivt og Gerrard litt mer fremskutt. Når Alonso kommer i form kan han fint ta plassen fra Lucas.

Enig, det er greit å gi Lucas spilletid for at han skal utvikle seg men jeg ser gjerne at Alonso snart er med i en mer eller mindre "fast" førsteelver. Og jeg mener vi har plass til både han, Gerrard, Macherano og Lucas på laget, særlig så lenge Lucas er såpass ung og må ha status som "talent".

Okey. I see. Nå blir dette litt "FM," men hva syntes dere om denne tac'en og mannskapet.

Reina

Finnan - Carra- Agger - Aurelio

mache

NY - Gerrard - Alonso - Babel

Torres

Jeg liker egentlig Pennant og Kewell, men tror ikke det er spillere man vinner ligaen med (fra start sådan) I tillegg bør dere selge Coruch, Kuyt og Voronin (?) og bruke pengene på en ny glimrende spiss.

Blir dette for baktungt? Mye press på Torra, men med 2 målkåte kanter samt en god spiss til (legge om til 4-4-2 når det trengs) så bør det vel holde? Gerrard putter jo gjerne noen iløpet av en sesong han også

Lenke til kommentar
Hvorfor skal jeg ta no jævela hint? Har akkurat like mye rett som deg til å være her å poste.

Ja, men ALLE, jeg gjentar, alle skal forholde seg til retningslinjer og nettikette. Uansett om laget mitt/ditt er Liverpool eller Alta. Gjensidig respekt for fotball er viktig, vi har ikke behov for(noen få) bøller, verken på tribuner eller her i huset.

Usakligheter er selvsagt noe alle bør unngå, uansett hvilket lag man "tilhører".

:)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Okey. I see. Nå blir dette litt "FM," men hva syntes dere om denne tac'en og mannskapet.

Reina

Finnan - Carra- Agger - Aurelio

mache

NY - Gerrard - Alonso - Babel

Torres

Jeg liker egentlig Pennant og Kewell, men tror ikke det er spillere man vinner ligaen med (fra start sådan) I tillegg bør dere selge Coruch, Kuyt og Voronin (?) og bruke pengene på en ny glimrende spiss.

Blir dette for baktungt? Mye press på Torra, men med 2 målkåte kanter samt en god spiss til (legge om til 4-4-2 når det trengs) så bør det vel holde? Gerrard putter jo gjerne noen iløpet av en sesong han også

Ikke dumt, selv om jeg heller ville sett noen nye backer og Pennant i form på høyrekanten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...